2019-10-12, 14:35
  #5449
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är fel väg.

Det som kommer göra män lyckliga är en bra relation med mycket kärlek och vilja att vara tillsammans.

Att gå till en bordell för sex kommer sakta men säkert föra män neråt ,ok en njutning för stunden ,men det funkar inte i långa loppet.

Bättre alltså försöka få en relation , sen för att ha en relation måste du känna respekt för kvinnor , du kan inte ha någon impuls att skada dem eller börja hata dem av någon anledning.

1) Vem vill vara tillsammans med en fet och ful tjej som vägrar sex? För det är vad de flesta män kommer att få.

2) Vem vill vara tillsammans med en kvinna över 30-40? Det är inte ett roligt liv.

3) Vem vill ha att göra med barn? Det är jättejobbigt.

4) Så du säljer en produkt som är hemsk och som ingen vill ha om de kan få något annat alternativ.

5) Inser du inte att det är över? Vi har porr, horor, sex-dockor, och fleshlights nu.

6) Det håller inte att dyka upp med en bilring runt magen och en feministisk attityd. Inte när män kan gå på en bordell och välja fritt vad de vill ha (på samma sätt som kvinnor alltid har gjort).

7) Om kvinnor vill ha relationer (aka betabux) av män får de köpa det med sina kroppar och hål. Eller med sina pengar. Tiden då relationer med män var gratis är över.
Citera
2019-10-12, 14:55
  #5450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vem vill vara tillsammans med en fet och ful tjej som vägrar sex? För det är vad de flesta män kommer att få.

2) Vem vill vara tillsammans med en kvinna över 30-40? Det är inte ett roligt liv.

3) Vem vill ha att göra med barn? Det är jättejobbigt.

4) Så du säljer en produkt som är hemsk och som ingen vill ha om de kan få något annat alternativ.

5) Inser du inte att det är över? Vi har porr, horor, sex-dockor, och fleshlights nu.

6) Det håller inte att dyka upp med en bilring runt magen och en feministisk attityd. Inte när män kan gå på en bordell och välja fritt vad de vill ha (på samma sätt som kvinnor alltid har gjort).

7) Om kvinnor vill ha relationer (aka betabux) av män får de köpa det med sina kroppar och hål. Eller med sina pengar. Tiden då relationer med män var gratis är över.

Jag tror människor söker liv ,levande varelser, man kan aldrig få uppmärksamhet från ett dött ting. En person som har en sexdocka kommer alla fall uppleva en ensamhet.

1 Det är bättre vara ihop med en överviktig tjej en ingen alls eftersom hon inte är ett dött ting , man kan få en reaktion från henne.

2 Är inget större fel på äldre kvinnor de är lika levande som yngre.

3. Du har ju fyra och får inte så mycket hjälp av din man , men är man två som hjälps åt är det mer givande, finns inget mer fantastiskt än en kvinna som vill ha barn och har barn.

4. Det är inte hemskt , det är naturen.

5. Vi har materia som försöker efterlikna originalet , men de flest vill ha något som är äkta.

6. Jovisst män får leva med vad kvinnor är , om de koncentrerar sig på det. Förr fanns inte så mycket bilder på kvinnor så kvinnor vart mer accepterade eftersom män visste ej vad idealen var så de var nöjda med sin fru oftast.

7. Absolut inte män kommer alltid vilja ha kvinnor och kvinnor kommer aldrig behöva betala för det.Jag vill att män skulle vilja ha kvinnor mer och dessutom vara nöjda med dem. Inte leta efter fel på kvinnor eller vara långsinta , vi behöver ej komma ihåg allt fel kvinnor gjort utan , skapa kärlek med den kvinna vi har nu.
Citera
2019-10-12, 15:12
  #5451
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror människor söker liv ,levande varelser, man kan aldrig få uppmärksamhet från ett dött ting. En person som har en sexdocka kommer alla fall uppleva en ensamhet.

En femoid är bara ett dåligt husdjur i de flesta fall. Det finns bättre sällskapsdjur att köpa.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
1 Det är bättre vara ihop med en överviktig tjej en ingen alls eftersom hon inte är ett dött ting , man kan få en reaktion från henne.

Jag tror att det dödar själen på män som är ihop med tjockisar.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
2 Är inget större fel på äldre kvinnor de är lika levande som yngre.

Äldre kvinnor är fula, fittan blir torr, och de blir gnälliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
3. Du har ju fyra och får inte så mycket hjälp av din man , men är man två som hjälps åt är det mer givande, finns inget mer fantastiskt än en kvinna som vill ha barn och har barn.

1) Men jag har också 13% bf och är snygg och sexuell. Hade jag varit average hade jag blivit utsparkad för 10 år sen.

2) Det är absolut inte givande att ta hand om små barn. Jag vet för att det är allt jag gör på dagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
4. Det är inte hemskt , det är naturen.

Naturen är att värdelösa kvinnor får klara sig själva. Inte att ska få överleva på mäns bekostnad.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
5. Vi har materia som försöker efterlikna originalet , men de flest vill ha något som är äkta.

Ungefär som de flesta vill ha en häst istället för en bil?

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
6. Jovisst män får leva med vad kvinnor är , om de koncentrerar sig på det. För fanns inte så mycket bilder på kvinnor så kvinnor vart mer accepterade eftersom män visste ej vad idealen var så de var nöjda med sin fru oftast.

1) Det behöver män inte göra. De kan vara singlar och köpa sex i Thailand, ha en sex-docka, en waifu, eller leva på nåt annat sätt.

2) Ja tänk på alla män som slängde bort sina liv på att försörja fula kvinnor, det är slut med det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
7. Absolut inte män kommer alltid vilja ha kvinnor och kvinnor kommer aldrig behöva betala för det.Jag vill att män skulle vilja ha kvinnor mer och dessutom vara nöjda med dem. Inte leta efter fel på kvinnor eller vara långsinta , vi behöver ej komma ihåg allt fel kvinnor gjort utan , skapa kärlek med den kvinna vi har nu.

1) Många kvinnor tvingas betala för det redan idag. Det finns hosts, BFE, och gigolos att välja på. Det finns också virtuella pojkvänner för de kvinnor som inte har råd att hyra en riktig man.

2) Det är ingen rättighet att få en relation med en man. Om kvinnor vill ha mäns resurser får de erbjuda produkter och tjänster som män är villiga att betala för.

3) Om kvinnor skulle äta mindre och sära på benen mer då skulle män vilja ha dem mer. Varför berättar du inte det för kvinnor?

4) Men om mannen har försökt skapa kärlek i flera år och inte lyckats vad tycker du att han ska göra då?
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-10-12 kl. 15:38.
Citera
2019-10-12, 15:51
  #5452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
En femoid är bara ett dåligt husdjur i de flesta fall. Det finns bättre sällskapsdjur att köpa.



Jag tror att det dödar själen på män som är ihop med tjockisar.



Äldre kvinnor är fula, fittan blir torr, och de blir gnälliga.



1) Men jag har också 13% bf och är snygg och sexuell. Hade jag varit average hade jag blivit utsparkad för 10 år sen.

2) Det är absolut inte givande att ta hand om små barn. Jag vet för att det är allt jag gör på dagarna.



Naturen är att värdelösa kvinnor får klara sig själva. Inte att ska få överleva på mäns bekostnad.



Ungefär som de flesta vill ha en häst istället för en bil?



1) Det behöver män inte göra. De kan vara singlar och köpa sex i Thailand, ha en sex-docka, en waifu, eller leva på nåt annat sätt.

2) Ja tänk på alla män som slängde bort sina liv på att försörja fula kvinnor, det är slut med det nu.



1) Många kvinnor tvingas betala för det redan idag. Det finns hosts, BFE, och gigolos att välja på. Det finns också virtuella pojkvänner för de kvinnor som inte har råd att hyra en riktig man.

2) Det är ingen rättighet att få en relation med en man. Om kvinnor vill ha mäns resurser får de erbjuda produkter och tjänster som män är villiga att betala för.

3) Om kvinnor skulle äta mindre och sära på benen mer då skulle män vilja ha dem mer. varför berättar du inte det för kvinnor?

4) Men om mannen har försökt skapa kärlek i flera år och inte lyckats vad tycker du att han ska göra då?



Om män skulle skita i att försörja kvinnor och barn skulle de bli bra mycket fattigare.

Män måste bli mycket bättre på att skapa kärlek hos kvinnor , han måste alltså bry sig om hennes mentala status och bli bra på att hantera den . Känner en kvinna att hon har nytta av en man mentalt kommer hon att vilja ha kvar honom mer. 20-30 % av kvinnorna verkar äta antidepressiva. Det är dock mycket svårt att bota någon men man kan lindra symptom genom att behandla kroppen med beröring och eftersom hon lever i samma säng kan man hjälpa henne en hel del. Om hon får mardrömmar kan man vara där och prata med henne tills de går över. Vaknar hon lite groggy kan röra vid hennes kropp så hon känner att livet i kroppen kommer tillbaks.

Om man märker att ens kvinna håller på att gå mot skilsmässa , måste man prata om det utan att nedvärdera henne ,tills hon förhoppningsvis ser hopp om att hon kommer se er vinna tillsammans.

Det som dödar själen är mer att inte skapa kärlek med någon.

Jag tycker inte du skulle behöva bli utsparkad , vad ska din man göra utan dig , du behövs.

Varför ska kvinnor behöva betala för män , män vill vara nära kvinnor alla fall 80%.

Jag tror inte de flesta kvinnorna är kallsinniga utan de vill också ha någon att vara med så det blir ett ömsesidigt utbyte , ungefär 70% av kvinnor är med män.

https://freebeacon.com/issues/marriage-in-america-is-a-luxury/
Citera
2019-10-12, 16:03
  #5453
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om män skulle skita i att försörja kvinnor och barn skulle de bli bra mycket fattigare.

Nope. De skulle kunna spendera mer penga rpå sig själva. Till exempel genom att köpa mer sex och få ligga mer fler partners.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Män måste bli mycket bättre på att skapa kärlek hos kvinnor , han måste alltså bry sig om hennes mentala status och bli bra på att hantera den . Känner en kvinna att hon har nytta av en man mentalt kommer hon att vilja ha kvar honom mer. 20-30 % av kvinnorna verkar äta antidepressiva. Det är dock mycket svårt att bota någon men man kan lindra symptom genom att behandla kroppen med beröring och eftersom hon lever i samma säng kan man hjälpa henne en hel del. Om hon får mardrömmar kan man vara där och prata med henne tills de går över. Vaknar hon lite groggy kan röra vid hennes kropp så hon känner att livet i kroppen kommer tillbaks.

Eller så kan män strunta i civila kvinnor som har mentala problem och bara köpa sex på bordeller och sen gå vidare med livet.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om man märker att ens kvinna håller på att gå mot skilsmässa , måste man prata om det utan att nedvärdera henne ,tills hon förhoppningsvis ser hopp om att hon kommer se er vinna tillsammans.

Eller så kan mannen åka till Thailand och finna sig själv i armarna på en smal och tight 18 åring?

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Varför ska kvinnor behöva betala för män , män vill vara nära kvinnor alla fall 80%.

Därför att kvinnor är en börda för män. Jag tycker inte att män ska behöva bära den bördan utan att få betalt för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror inte de flesta kvinnorna är kallsinniga utan de vill också ha någon att vara med så det blir ett ömsesidigt utbyte , ungefär 70% av kvinnor är med män.

https://freebeacon.com/issues/marriage-in-america-is-a-luxury/

Det beror på att kvinnor räknar med att få resurser från män. Om mannen inte har resurser är det få kvinnor som vill vara med honom.
Citera
2019-10-12, 16:24
  #5454
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, trycket i kokaren stiger. sakta men säkert...

Men jag tror att bordeller skulle kunna lätta på trycket. Fria bordellbesök åt alla män då skulle man kunna höja skatterna ett tag till, utan gnäll.

Jag menar, vem bryr sig skjutningar, bilbränder och allmänt kaos när man har fri tillgång till fitta.

Ja precis, vem bryr sig.

Och nej du hade inte kunnat höja skatterna eftersom de som betalar absolut mest är höginkomsttagare med fru och barn, och dessa lär inte bli så nöjda av en bordell att de gärna betalar mer skatt.
Citera
2019-10-12, 17:12
  #5455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Jag kan garantera dig att i ett riktigt djungelns lag scenario så har kvinnor inget att komma med. Nu vill ju jag inte dit. Tror det är väldigt få som vill det. Det är därför mänskligheten kämpat så hårt för att komma ifrån det. Bara att de glömde en detalj, hypergamin. Tidigare i historien och i många mindre civiliserade samhällen idag hålls den i schack med att kontrollera kvinnors sexualitet genom bortgifte mm. Kan inte fatta att en så viktig aspekt av ett fungerande samhälle bara kan ignoreras bort.

Snälla du, det är kivnnor som har något att komma med i alla tider. Medan män mer har stått för "överflödet". Ett ägg är vansinnigt mycket mer värt på djungelns marknad än en spermie, eller ens en "sats" av spermier på sisådär några ynka miljarder.
I den riktiga djungeln och med dess lagar, så är honor extremt ovanliga och väldigt få hannar har en susning till chans få lov komma till.

Antar du tycker det är bättre?
__________________
Senast redigerad av Merapi 2019-10-12 kl. 17:32.
Citera
2019-10-12, 17:31
  #5456
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snälla du, det är kivnnor som har något att komma med i alla tider. Medan män mer har stått för "överflödet". Ett ägg är vansinnigt mycket mer värt på djungelns marknad än en spermie, eller ens en "sats" av spermier.
I den riktiga djungeln och med dess lagar, så är honor extremt ovanliga och väldigt få hannar har en susning till chans få lov komma till.

Antar du tycker det är bättre?

Well played sister. Du övertygade 0,01%..
Citera
2019-10-12, 18:04
  #5457
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snälla du, det är kivnnor som har något att komma med i alla tider. Medan män mer har stått för "överflödet". Ett ägg är vansinnigt mycket mer värt på djungelns marknad än en spermie, eller ens en "sats" av spermier på sisådär några ynka miljarder.
I den riktiga djungeln och med dess lagar, så är honor extremt ovanliga och väldigt få hannar har en susning till chans få lov komma till.

Antar du tycker det är bättre?

En kvinna räcker åt många män. Här delar vi på kvinnorna broderligt. Då får alla ligga.

https://www.youtube.com/watch?v=h6rKsFFSERU

Fast bordeller är mer civiliserat förstås.
Citera
2019-10-12, 19:01
  #5458
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snälla du, det är kivnnor som har något att komma med i alla tider. Medan män mer har stått för "överflödet". Ett ägg är vansinnigt mycket mer värt på djungelns marknad än en spermie, eller ens en "sats" av spermier på sisådär några ynka miljarder.
I den riktiga djungeln och med dess lagar, så är honor extremt ovanliga och väldigt få hannar har en susning till chans få lov komma till.

Antar du tycker det är bättre?

1) Det är inte "kvinnor" det är unga kvinnor. När du blir gammal i djungeln får du svälta ifall du inte kan sälja dig för lite mat.

2) Dessutom kan flera män dela på en kvinna så det finns ett överskott på kvinnor egentligen.

a) Har du 3-4 killar per tjej i en stam då slipper du försörja 75% av kvinnorna som bara kostar resurser.

Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
En kvinna räcker åt många män. Här delar vi på kvinnorna broderligt. Då får alla ligga.

https://www.youtube.com/watch?v=h6rKsFFSERU

Fast bordeller är mer civiliserat förstås.

Sharing is caring brah, https://www.youtube.com/watch?v=Up641ld-Ur4
Citera
2019-10-12, 19:22
  #5459
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
En kvinna räcker åt många män. Här delar vi på kvinnorna broderligt. Då får alla ligga.

https://www.youtube.com/watch?v=h6rKsFFSERU

Fast bordeller är mer civiliserat förstås.
Det verkar som om jag får påminna dej återigen om att du är i Sverige nu och här gäller svensk lag. Även för er som vill dela med brushorna.

Här i Sverige är gruppvåldtäkt olagligt till skillnad från ditt hemland Afghanistan.
__________________
Senast redigerad av Ipsi 2019-10-12 kl. 19:34.
Citera
2019-10-12, 19:23
  #5460
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är fel väg.

Det som kommer göra män lyckliga är en bra relation med mycket kärlek och vilja att vara tillsammans.

Att gå till en bordell för sex kommer sakta men säkert föra män neråt ,ok en njutning för stunden ,men det funkar inte i långa loppet.

Bättre alltså försöka få en relation , sen för att ha en relation måste du känna respekt för kvinnor , du kan inte ha någon impuls att skada dem eller börja hata dem av någon anledning.

Fast det finns inga kvinnor med mycket kärlek som vill vara tillsammans med en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in