Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jag tror människor söker liv ,levande varelser, man kan aldrig få uppmärksamhet från ett dött ting. En person som har en sexdocka kommer alla fall uppleva en ensamhet.
En femoid är bara ett dåligt husdjur i de flesta fall. Det finns bättre sällskapsdjur att köpa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
1 Det är bättre vara ihop med en överviktig tjej en ingen alls eftersom hon inte är ett dött ting , man kan få en reaktion från henne.
Jag tror att det dödar själen på män som är ihop med tjockisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
2 Är inget större fel på äldre kvinnor de är lika levande som yngre.
Äldre kvinnor är fula, fittan blir torr, och de blir gnälliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
3. Du har ju fyra och får inte så mycket hjälp av din man , men är man två som hjälps åt är det mer givande, finns inget mer fantastiskt än en kvinna som vill ha barn och har barn.
1) Men jag har också 13% bf och är snygg och sexuell. Hade jag varit average hade jag blivit utsparkad för 10 år sen.
2) Det är absolut inte givande att ta hand om små barn. Jag vet för att det är allt jag gör på dagarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
4. Det är inte hemskt , det är naturen.
Naturen är att värdelösa kvinnor får klara sig själva. Inte att ska få överleva på mäns bekostnad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
5. Vi har materia som försöker efterlikna originalet , men de flest vill ha något som är äkta.
Ungefär som de flesta vill ha en häst istället för en bil?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
6. Jovisst män får leva med vad kvinnor är , om de koncentrerar sig på det. För fanns inte så mycket bilder på kvinnor så kvinnor vart mer accepterade eftersom män visste ej vad idealen var så de var nöjda med sin fru oftast.
1) Det behöver män inte göra. De kan vara singlar och köpa sex i Thailand, ha en sex-docka, en waifu, eller leva på nåt annat sätt.
2) Ja tänk på alla män som slängde bort sina liv på att försörja fula kvinnor, det är slut med det nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
7. Absolut inte män kommer alltid vilja ha kvinnor och kvinnor kommer aldrig behöva betala för det.Jag vill att män skulle vilja ha kvinnor mer och dessutom vara nöjda med dem. Inte leta efter fel på kvinnor eller vara långsinta , vi behöver ej komma ihåg allt fel kvinnor gjort utan , skapa kärlek med den kvinna vi har nu.
1) Många kvinnor tvingas betala för det redan idag. Det finns hosts, BFE, och gigolos att välja på. Det finns också virtuella pojkvänner för de kvinnor som inte har råd att hyra en riktig man.
2) Det är ingen rättighet att få en relation med en man. Om kvinnor vill ha mäns resurser får de erbjuda produkter och tjänster som män är villiga att betala för.
3) Om kvinnor skulle äta mindre och sära på benen mer då skulle män vilja ha dem mer. Varför berättar du inte det för kvinnor?
4) Men om mannen har försökt skapa kärlek i flera år och inte lyckats vad tycker du att han ska göra då?