2019-10-12, 21:57
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Helt rätt, barn har inte skägg. Men det handlar ju inte om barn här.

Helt rätt. Det handlar om en vuxen person, troligen +25
Citera
2019-10-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Helt rätt. Det handlar om en vuxen person, troligen +25

Oavsett, så handlar det om en 70-årig kärring, som vill ha arabkuk! Grattis!var det värt det?
Citera
2019-10-12, 22:10
Medlem
Spritnotas avatar
Har inte läst hela FUPen än, men uppfattar relationen som ömsesidigt utnyttjande. I viss mån i en beroendeställning där hon kunde språket, hur myndigheterna och systemet fungerar. Han i sin tur utnyttjade henne genom att ta mer plats i hennes liv än hennes egna barn fick, och drog nytta av att hon blev "kär". Destruktiv relation för båda två. Jag saknar dock ett tydligt motiv för mordet, tror inte han berättat helt sanningsenligt hur sista samtalet gick.
Citera
2019-10-12, 22:15
Medlem
Vet någon hur man får tag på FUP?

Minfil funkar inte!
Citera
2019-10-12, 22:24
Medlem
Citat:
Det är du som går bärsäkragång genom att sprida ditt hat om pedofili och vänsterhäxor, hängpattar och sen mitt i allt så menar du skäggbarn. Alltså bestäm dig?
Man ser ju tydligt på bilderna i förundersökningen om att personen är troligtvis 25+.
Bestäm dig om antingen tror du på att den här killen är under 15 år eller inte. Det finns inget i förundersökningen som visar på att vi pratar om ett barn. Snarare har vi flertalet åldrar i ärendet. Men ditt inlägg är bara för att sprida hat om att kärringar har ihop det med yngre.
Jag instämmer att det är sjukt att ens vara attraherad av de som skulle kunna vara ens barn och barnbarn. Men det är ju ett annat ämne

Hur får du detta till ett hat?.
Dessa kvinnor som tänder på fjuniga ballerina bruna afgan gossar. Är trotts allt vänsteblivna batikhäxor med hängpattar. Brukar ofta springa på lokala konstutställningar och dricka vin. Som oftast brukar dom även ha en trasig barndom. Fnaskade runt i ung ålder med både killar i egen ålder och gammal gubbar..
Lyckades tillslut få en utbildning, jobbar som oftast inom socialen. Där dom får sin makt possition och kan spela godhetsidioter... Utanför sin jobb är det trasiga själar som gömmer sig i alkohol, eller den berömda pipan som med konstig tobak som även kallas för vänster holken... Hemmen brukar som oftast bestå av en katt och en kattlåda full med skit, rena misären...
Dessa vänsterblivna kvinnor klarar inte av att leva i en normal relation... Eller rättarsagt ingen karl kan leva tillsammans med en snurrig vilsen själ...
Kolla själv hur många av dessa bor själva😂😂😂...

Tyvärr så tycker jag att det är onormalt beteende, afgan hunden är 19år batikhäxan är 69år. Alltså 50års ålders skillnad...
Att du försvara detta säger ju en del, då du kanske är eller blir en batikhäxa från hängpattsmaffian en vacker dag.... Men var försiktig, du ser hur det kan gå!😉
Citera
2019-10-12, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
haha - du måste vara det största skämtet här inne. "Råkat dräpa" ??? - Tycker du foton från rekonstruktion med 'barnet' (som själv hävdar att han är 26) tyder på det ?

Hur vet du om han var vid sina sinnesfulla bruk? Flashbacks och psykos kan ta över om man upplevt trauma.

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.
Citera
2019-10-12, 22:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatia
Hur får du detta till ett hat?.
Dessa kvinnor som tänder på fjuniga ballerina bruna afgan gossar. Är trotts allt vänsteblivna batikhäxor med hängpattar. Brukar ofta springa på lokala konstutställningar och dricka vin. Som oftast brukar dom även ha en trasig barndom. Fnaskade runt i ung ålder med både killar i egen ålder och gammal gubbar..
Lyckades tillslut få en utbildning, jobbar som oftast inom socialen. Där dom får sin makt possition och kan spela godhetsidioter... Utanför sin jobb är det trasiga själar som gömmer sig i alkohol, eller den berömda pipan som med konstig tobak som även kallas för vänster holken... Hemmen brukar som oftast bestå av en katt och en kattlåda full med skit, rena misären...
Dessa vänsterblivna kvinnor klarar inte av att leva i en normal relation... Eller rättarsagt ingen karl kan leva tillsammans med en snurrig vilsen själ...
Kolla själv hur många av dessa bor själva😂😂😂...

Tyvärr så tycker jag att det är onormalt beteende, afgan hunden är 19år batikhäxan är 69år. Alltså 50års ålders skillnad...
Att du försvara detta säger ju en del, då du kanske är eller blir en batikhäxa från hängpattsmaffian en vacker dag.... Men var försiktig, du ser hur det kan gå!😉

Läs igen läs rätt!
Jag försvarar ingenting utan jag argumenterar gentemot dig då du å ena sidan pratar om pedofili och i nästa stund pratar om skäggbarn. Du verkar mest förblindad av hat mot batikhäxor samt mot afghaner. Alltså har detta ingen med pedofili att göra.

Men jag instämmer till fullo. Det är helt osunt med både 40 och 50 års ålderskillnad
Citera
2019-10-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Hur vet du om han var vid sina sinnesfulla bruk? Flashbacks och psykos kan ta över om man upplevt tRymdkram.
'Vet' gör varken du eller jag. Men jag litar nog mer på resultatet av en omfattande rättspsykiatrisk undersökning än en stollig gammal batiktant på Flashback.
Citera
2019-10-12, 22:39
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Det vore trevligt med länk till FUP:en på första sidan eller kanske här och nu.
Citera
2019-10-12, 22:54
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Afghanhannen hade ett utvisningsbeslut över sig. Hade han tagits in på förvaret redan då så hade inte denna händelse ägt rum.

Tur att dom lät den springa lös ett tag till så pedofilen fick möta sitt öde.

Hellre en skyldig får sätta livet till än nån som inte förtjänat det..

Hur stor är risken att han blir utvisad? 2% nånting
Citera
2019-10-12, 22:59
Medlem
Citat:
Läs igen läs rätt!
Jag försvarar ingenting utan jag argumenterar gentemot dig då du å ena sidan pratar om pedofili och i nästa stund pratar om skäggbarn. Du verkar mest förblindad av hat mot batikhäxor samt mot afghaner. Alltså har detta ingen med pedofili att göra.

Men jag instämmer till fullo. Det är helt osunt med både 40 och 50 års ålderskillnad

Tyvärr jag tycker inte om batikhäxor, deras sätt att leva är tyvärr inte sunt för mig!. Att förklara genom text och ord betyder INTE att man hatar dom vänsteblivna slödder tanterna. Man ska inte hata människor bara för att dom lider av interlektuellt nedsatthet.. Många av dessa vilsna kvinnor är ständigt på jakt efter att göra allt tvärs i mot. Med tron på att dom är goda, fast i själva verket lider dom av någon störning...
Trotts allt är dessa vänsterblivna kvinnor svenskar, så dom måste svenska samhället behålla. Vilket jag respekterar!.

När det gäller afgan gossar så tycker jag att dom ska åka hem omg. Dom tillför inte det svenska samhället någon nytta förutom stora problem..
Så mot afgan gossar finns det ett STORT HAT, svar JA.
Då tyvärr jag är en människa med gammalt sunt tänk, vill inte ha våldtäkter,mord, eller rättare sagt importerad brottslighet..
Här bör återvandring påbörjas omg, bara att fylla upp flygplan!
Citera
2019-10-12, 23:03
Medlem
Kellywomans avatar
A hade ett utvisningsbeslut från migrationsverket men som var överklagat till Migrationsdomstolen som inte avgjort målet. Migrationsverket ändrade hans ålder då han genomgått medicinsk åldersbedömning av knän och tänder som visade att han med all sannolikhet var 18+. Skalorna är satta med +4 år för att försäkra sig om korrektheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in