2019-10-12, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
Ingen vet ju vad som hände utom de som var med, verkar troligast att det skett någon form av olycka. De tyckte ju om varandra och såklart ville han inte skada henne på något sätt. Var väl han som larmade och det visar ju tydligt på att någon olycka skett.
Stackars kille, hur rädd måste inte han ha känt sig efter detta .
Hoppas han får hjälp att komma över traumat som skett. Lider så med dessa ungdomar som varit med om så mycket i livet redan.

Ja, du har så rätt. Det mest troliga är att han skulle massera hennes hårbotten lite ömsint men råkade vrida nacken av henne i stället.
Citera
2019-10-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ingen vet ju vad som hände utom de som var med, verkar troligast att det skett någon form av olycka. De tyckte ju om varandra och såklart ville han inte skada henne på något sätt. Var väl han som larmade och det visar ju tydligt på att någon olycka skett.
Hoppas han får hjälp att komma över traumat som skett. Lider så med dessa ungdomar som varit med om så mycket i livet redan.

Stackars kille?
Ja, det är väl bara i Sverige det anses vara synd om förövaren.
Dem det är synd om är Ingrids barn. Inte bara för att deras mor är mördad, utan också för att det måste vara chockartat att få veta hur hon betett sig.
Citera
2019-10-12, 16:22
Medlem
v0dkas avatar
Jag har tidigare inte trott på karma som fenomen, får nog tänka om...
Citera
2019-10-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sperman som fanns i henne som sannolikt kommer ifrån honom, är väl så stark bevisning man kan ha?

Jag säger att han våldtog henne och därefter mördade han henne då han är, likt de andra afghanerna, en otroligt störd individ.
Citera
2019-10-12, 16:26
Medlem
rapiers avatar
Många av dessa kvinnor i övre medelålder som brinner för de ensamkommande guldgossarna från Iran med afghansk bakgrund jobbar som lärare eller inom socialtjänsten/HVB-hem. De senaste årens invasion av ensamkommande har gett dem ett ypperligt tillfälle att förverkliga sina erotiska fantasier på skattebetalarnas bekostnad. Denna affär slutade som bekant på det mest tragiska viset för den äldre kvinnan.

I sin ungdom såg säkert ett flertal av dessa kvinnor filmen Mandomsprovet på bio och förverkligar nu drömmen som traktens Mrs Robinson. En äldre kvinna som förför en yngre man.

Mrs Robinson om någon inte känner till henne: https://www.youtube.com/watch?v=-3lKbMBab18
Citera
Medlem
ariberts avatar
Afghanhannen hade ett utvisningsbeslut över sig. Hade han tagits in på förvaret redan då så hade inte denna händelse ägt rum.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Kan inte låta bli att tänka på hur media (både vanliga och sociala) skulle ha reagerat ifall det var en 70-årig manlig lärare som hittats död efter att han fyllt upp en ensamkommande flickas anal med sperma.

Det är så jävla bisarrt hela det här konceptet med svenska kärringar som har något skevt blandförhållande till afghanska pojkar, dels som modersfigur och dels sexuellt. Och ingen i deras närhet har såklart anat någonting...
Då hade vi haft massdemonstrationer på Sergels torg, extrainsatt debatt i riksdagen & temakväll på SVT om pedofilerna & våldtäktsmännen inom flyktingmottagningen.

Krav hade rests på att flickan skulle bli frisläppt för att hon försvarat sig mot övervåld & dessutom hade hon sannolikt fått ett antal pris & utmärkelser för sitt mod att stå upp mot övergrepp.

Män inom flyktingsektorn hade anklagats för att aktivt vilja ha hit flyktingflickor för att kunna ha sex med dom. Krigsrubriker, kriskommission, dillande om "patriarkatet" osv....

Men nu hör vi istället enbart en isande tystnad från politiker & ljugmedia.
Citera
2019-10-12, 17:21
Medlem
"F1: Jag tycker vi kommer överens ganska bra du och jag. Mm. När… I och med jag vet att
poliserna grep dig här nere klockan tio över tio på morronen igår morse alltså, efter midnatt
mellan onsdag och torsdag. Vad hade hänt innan? Var kom du ifrån?

A: Jaha. Ja jag hade dödat eller kastat en journalist eh jag vet inte om det heter Joakim
Lamotte eller det heter va heter det Kent Ekeroth jag vet inte exakt men en av dom har jag
kastat framför tåget."
Citera
2019-10-12, 17:22
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Det är bättre att du lider med alla dessa svenska ungdomar som utsatts för traumat att
ha blivit rånade, misshandlade och våldtagna och där det sannerligen inte saknas
s.k. ensamkommande bland förövarna.
Citera
2019-10-12, 17:29
Medlem
-GGs avatar
I stället för att hata honom bör vi utnyttja hans tekniker att snabbt fylla någon med säd och vrida huvudet av dem, allt gjort i en smekning - mot de andra vidriga batiktanterna. Vi skickar ut honom likt en afghansk laserman med en karta över batiktygens hem, där han spelar rollen som ett barn redan perfekt, och kommer fort in i värmen. Sedan gör han hela Sverige en tjänst och sänder dem till andra sidan!
Citera
2019-10-12, 17:34
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
RÅKAT? Som sagt, han tog ett stadigt tag om henne bakifrån och bröt nacken av henne. Väldigt brutalt och inte alls någon olyckshändelse!
Greppet man ser honom koppla ser "proffsigt" ut. Närmast så att man får intrycket av
att han gjort det här förr.
Jag tror inte Ingrid G. är hans första offer.
Citera
2019-10-12, 17:37
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Jag säger att han våldtog henne och därefter mördade han henne då han är, likt de andra afghanerna, en otroligt störd individ.

Genetiskt helt trasiga individer, med våra mått. Skrämmande hur lätt de har till rått våld och död. Tänk på Helga som ändade sitt liv i ett soprum, ihjälslagen av en afghan, som var arg över att han inte blev beviljad soc-pengar.
Så otroligt störda, som du säger. Genetiska och kulturella avskum.

Många fler mord kommer att ske vid deras händer och det långa blodets verkan faller på media, politiker och en del svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in