2019-10-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Din nr 2) Det sa jag också efter att ha läst hennes anteckningar. Ingenting PRECIS ingenting där går att utläsa att de hade en sexuell relation. Förstår INTE hur polisen kan dra den slutsatsen efter ett par helt platoniska meningar. Är det för att det var manliga poliser som hade läst texten. Jag förstår det inte. Inget bevis alls.

Sperman som fanns i henne som sannolikt kommer ifrån honom, är väl så stark bevisning man kan ha?
Citera
2019-10-12, 13:59
Medlem
Jag tror vi måste inse vilken tragisk händelse detta är för alla. Ingrids varma hjärta som klappade för ensamkommande barn och som undervisat som lärare. Även AN som psykiatrin inte hjälpte, som dessutom haft tidigare trauman och burit på diagnosen bipolär samt behandlas för hepatit. Vad har han upplevt? Att utvisa honom betyder en säker död då han kommer sakna medicinen där. Djupt tragiskt som sagt att han råkat dräpa henne. Vem vet om psykiatrin behandlat honom annorlunda så kanske detta kunde undvikits? Många ensamkommande bär på många trauman.

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.
Citera
2019-10-12, 14:00
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sperman som fanns i henne som sannolikt kommer ifrån honom, är väl så stark bevisning man kan ha?
? Allternativteorin till att de hade ett förhållande är ju att Ahmned våldtog BO! Troligast enligt mig och vad det verkar de flesta som kände Ingrid.
Citera
2019-10-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag tror vi måste inse vilken tragisk händelse detta är för alla. Ingrids varma hjärta som klappade för ensamkommande barn och som undervisat som lärare. Även AN som psykiatrin inte hjälpte, som dessutom haft tidigare trauman och burit på diagnosen bipolär samt behandlas för hepatit. Vad har han upplevt? Att utvisa honom betyder en säker död då han kommer sakna medicinen där. Djupt tragiskt som sagt att han råkat dräpa henne. Vem vet om psykiatrin behandlat honom annorlunda så kanske detta kunde undvikits? Många ensamkommande bär på många trauman.

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.

RÅKAT? Som sagt, han tog ett stadigt tag om henne bakifrån och bröt nacken av henne. Väldigt brutalt och inte alls någon olyckshändelse!
Citera
2019-10-12, 14:05
Medlem
Citat:
RÅKAT? Som sagt, han tog ett stadigt tag om henne bakifrån och bröt nacken av henne. Väldigt brutalt och inte alls någon olyckshändelse!

Var han just då medveten över handlingen? Något tog ju överhanden. Han kan ju drabbats av flashbacks från förföljelse. Jag tror att han var psykiskt sjuk vid tillfället och då inte kan räknas som frisk.

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2019-10-12 kl. 14:10.
Citera
2019-10-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
? Allternativteorin till att de hade ett förhållande är ju att Ahmned våldtog BO! Troligast enligt mig och vad det verkar de flesta som kände Ingrid.

Men det som någon borde väl antecknats i hennes dagbok? Eller menar du att han bara våldtog henne just den kvällen i hennes lilla säng där han som vanligt sov över?

Det är synd om BO, men han var inget barn, så vad hade han i hennes säng att göra? Alla vet väl att en tjugoåring får ståfräs av sånt?
Citera
2019-10-12, 14:10
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Men det som någon borde väl antecknats i hennes dagbok? Eller menar du att han bara våldtog henne just den kvällen i hennes lilla säng där han som vanligt sov över?

Det är synd om BO, men han var inget barn, så vad hade han i hennes säng att göra? Alla vet väl att en tjugoåring får ståfräs av sånt?
Ja hon kunde ju inte gjort någon anteckning om den aktuella möjliga våldtäkten ety hon dödas omedelbart efteråt. Om det varit något sexuellt tidigare vet vi inte. Det finns anteckningar om att Ahmed burit sig illa åt - kan det vara omskrivningar för våldtäkter? Skriver kvinnor rätt ut i sina dagböcker att de våldtagits?
Senast redigerad av Clodius 2019-10-12 kl. 14:17.
Citera
2019-10-12, 15:24
Avslutad
Citat:

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.

En pedofilkärring död. En mördare utvisad till den jävla sandgropen han kommer ifrån. Mer winwin blir det inte.
Citera
2019-10-12, 15:35
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.

Det sjuka med dig att du står upp bakom ett folk som ser ner på kvinnor, så ser man att du röstar F. Du måste ha nån allvarlig psykisk störning
Citera
2019-10-12, 15:42
Medlem
Wajis avatar
Tycker den här twitten säger det mesta om Inger och hennes vänner.

https://twitter.com/hanifbali/status/1182656173935345665
Citera
2019-10-12, 15:44
Medlem
Wajis avatar
Citat:

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.

Om utvisning är en säker död för han så tycker jag vi absolut ska yrka utvisning. Bara i Sverige där man kan döda personer och sedan hänvisa till sin egen säkerhet och få vara kvar. Fy fan.
Citera
2019-10-12, 15:47
Medlem
Citat:

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.

Ingen vet ju vad som hände utom de som var med, verkar troligast att det skett någon form av olycka. De tyckte ju om varandra och såklart ville han inte skada henne på något sätt. Var väl han som larmade och det visar ju tydligt på att någon olycka skett.
Stackars kille, hur rädd måste inte han ha känt sig efter detta .
Hoppas han får hjälp att komma över traumat som skett. Lider så med dessa ungdomar som varit med om så mycket i livet redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in