Citat:
Ursprungligen postat av
Inte-nog-PK
"Dekadens" låter närmast som en skönskrivning (men kanske har ordet för positiv klang hos mig, vad vet jag). Total moralisk och intellektuell degenerering låter mer passande i mina öron. Den här offentligt finansierade sexhandeln för tiotals miljarder skattekronor för att hålla batiktanter (och batikbögar) med en aldrig sinande ström våldsbenägna unga män som sexpartners är ju ändå inte ens lika upprörande som så mycket annat i det svenska samhället, som t.ex. att man år efter år låter vuxna tvinga barn att spela apatiska utan att ingripa och sedan dessutom belönar förövarna med det efterlängtade permanenta uppehållstillståndet. Notera att det inte har skett i något annat land på jorden, eftersom inget annat folk på jorden är så totalt moraliskt degenererade att de ägnar sig åt sådant.
Degenerat var ett bra ordval, ja. Denna degeneration upplever jag dagligen här i hufvudstaden på nära håll. Om jag skulle berätta vissa av sakerna så hade du antagligen inte trott mig.
Sexhandel är olagligt i Sverige, men det är precis vad den nya immigrationen handlar om! Moder Svea har blivit ett horhus! Jag hoppas att batikhäxan tyckte det var värt att betala sexet med sitt liv. Det är precis så det går när man ligger med fienden. Den här damen jobbade inte för något gott överhuvudtaget — tvärtom bjöd hon in ondskan i sitt hem och förökade sig med den! Låt detta bli en läxa för övriga batikhäxor som vill begå otukt och ha incestfester hemma i sovrummet! Ty vad denna kvinna sysslade med är människohandel och inget annat!