2019-10-12, 12:35
Medlem
Zloths avatar
Om det stämmer att hennes familj inte var så glada över hennes afghanvurmande så tycker jag absolut inte att man ska blanda in familjen i det här.

De har det förmodligen tillräckligt jobbigt som det är.
Citera
2019-10-12, 12:37
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
"Dekadens" låter närmast som en skönskrivning (men kanske har ordet för positiv klang hos mig, vad vet jag). Total moralisk och intellektuell degenerering låter mer passande i mina öron. Den här offentligt finansierade sexhandeln för tiotals miljarder skattekronor för att hålla batiktanter (och batikbögar) med en aldrig sinande ström våldsbenägna unga män som sexpartners är ju ändå inte ens lika upprörande som så mycket annat i det svenska samhället, som t.ex. att man år efter år låter vuxna tvinga barn att spela apatiska utan att ingripa och sedan dessutom belönar förövarna med det efterlängtade permanenta uppehållstillståndet. Notera att det inte har skett i något annat land på jorden, eftersom inget annat folk på jorden är så totalt moraliskt degenererade att de ägnar sig åt sådant.

Degenerat var ett bra ordval, ja. Denna degeneration upplever jag dagligen här i hufvudstaden på nära håll. Om jag skulle berätta vissa av sakerna så hade du antagligen inte trott mig.

Sexhandel är olagligt i Sverige, men det är precis vad den nya immigrationen handlar om! Moder Svea har blivit ett horhus! Jag hoppas att batikhäxan tyckte det var värt att betala sexet med sitt liv. Det är precis så det går när man ligger med fienden. Den här damen jobbade inte för något gott överhuvudtaget — tvärtom bjöd hon in ondskan i sitt hem och förökade sig med den! Låt detta bli en läxa för övriga batikhäxor som vill begå otukt och ha incestfester hemma i sovrummet! Ty vad denna kvinna sysslade med är människohandel och inget annat!
Senast redigerad av Mikibu 2019-10-12 kl. 12:43.
Citera
2019-10-12, 12:55
Medlem
Undra om det var det här Reinfeldt menade med ”pensionsräddarna”?
Unga män kommer hit och vrider huvudet av gamla tanter. Vips upphör pensionsutbetalningen och det blir mer över till oss andra. Smart!
Citera
2019-10-12, 12:59
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Det framgår av FUP att Ahmad kände sig utnyttjad av BO.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad jobbigt det måste vara att bo i "metropolen" Kil och vara släkt med kvinnan ifråga. Vad jobbigt det måste vara för "pojken" att förlora sin oskuld till nån som är äldre än hans äldsta släkting. Undrar vad släkten tycker om detta.
Ligger mycket i det du säger. BO tycks ha varit en ganska känd profil i Kil. Hörde mig för hos bekanta i Kil, och de kände BO "lite" och verkade väldigt illa berörda av historien.
Citera
2019-10-12, 13:02
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Degenerat var ett bra ordval, ja. Denna degeneration upplever jag dagligen här i hufvudstaden på nära håll. Om jag skulle berätta vissa av sakerna så hade du antagligen inte trott mig.

Sexhandel är olagligt i Sverige, men det är precis vad den nya immigrationen handlar om! Moder Svea har blivit ett horhus! Jag hoppas att batikhäxan tyckte det var värt att betala sexet med sitt liv. Det är precis så det går när man ligger med fienden. Den här damen jobbade inte för något gott överhuvudtaget — tvärtom bjöd hon in ondskan i sitt hem och förökade sig med den! Låt detta bli en läxa för övriga batikhäxor som vill begå otukt och ha incestfester hemma i sovrummet! Ty vad denna kvinna sysslade med är människohandel och inget annat!
Ganska hemskt inlägg tycer jag faktiskt. I själva verket är det inte alls klarlaggt att BO hade en ömsesidig sexuell relation med MGM. Det kan minst lika görna snarare beskrivas som våldtäkter. MGMs sexuella närmanden till äldre kvinnor är rätt väl belaggt, likaså hans lynnighet och stundtals våldsamhet. Att han dessutom lär varit ytterst vältränad gör honom inte ofarligare.
Citera
2019-10-12, 13:04
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu

Sexhandel är olagligt i Sverige, men det är precis vad den nya immigrationen handlar om! Moder Svea har blivit ett horhus! Jag hoppas att batikhäxan tyckte det var värt att betala sexet med sitt liv. Det är precis så det går när man ligger med fienden. Den här damen jobbade inte för något gott överhuvudtaget — tvärtom bjöd hon in ondskan i sitt hem och förökade sig med den ! Låt detta bli en läxa för övriga batikhäxor som vill begå otukt och ha incestfester hemma i sovrummet! Ty vad denna kvinna sysslade med är människohandel och inget annat!

Fick de barn ihop? Eller avses någon tidigare skyddsling, hon lär väl varit gott och väl över menopausen.
Citera
2019-10-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Det var ju som man misstänkte att hon knullade orchen!

428 personer har hittills svarat på enkäten.

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

238 (55,6%) Jag instämmer fullständigt!
102 (23,8%) Jag instämmer i viss mån!
23 (5,4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
17 (4,0%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
48 (11,2%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
428 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

När enkäten samlat 500 svarande skickas resultatet till hennes anhöriga.

Varför ska hennes anhöriga trakasseras? Är du själv från någon skräpkultur där man klandrar hela släkten för en individuell brist?
Citera
2019-10-12, 13:11
Medlem
Diskuterade med min promenadkompis i morse - vi är båda i batikhäxeåldern, vilken enligt Flashback torde infalla mellan 35 - döden.
Mycket underligt att ta in främmande ynglingar i sitt hem. Mycket underligt att låta intresset för sina barn stå tillbaka för intresse för sådana ynglingar.
Delvis kan det förklaras med hjärntvätten av 68-generationen, men inte helt: många har fått upp ögonen med livserfarenhet och mognad, och ändrat synsätt.
Tror att det handlar om någon form av psykisk störning. Möjligtvis då kollektiv galenskap.
Det hade varit intressant att veta vad tanten hade sagt om hon hade fått uppleva att omvärlden inför/kommer att införa gränskontroller mot Sverige bl a med tanke på våra ensamkommande barn.
Citera
2019-10-12, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shackblaf
Vidrig idé att trakasera anhöriga. Ingrids vuxna barn lär ju lida något oerhört av hela situationen som det är. Deras mamma har blivit mördad och nu rullas dessutom moderns olämplig sexuella relation med mördaren upp i ljuset. Tänkt dig själv om det var din egen mamma, hur skulle det kännas tror du? Sorg, vrede och skam i en smärtsam röra. Det är obefogat och hjärtlöst att håna de efterlevande på detta vis.

Sen att det sopas under mattan att det pågår utnyttjande av personer i beroendeställning i asylindustins spår, det är givetvis inte rätt. Om goda hjälpsamma människor hamnar i denna sits gång efter annan borde kanse "värdegrunden" inom asylapparaten diskuteras. Det borde givetvis vara självklart att det inte är lämpligt att inleda en sexuell relation. Precis som det är olämpligt att en terapeut inleder ett förhållande med sin patient. Även om du ställer upp som privatperson för att du är god så ska det givetvis inte vara sexuella tjänster i utbyte, man bör lägga band på sig och inte skena iväg i en rosa fantasi om omöjlig kärlek som blomstrar mot alla odds.

Bra inlägg. Jag funderar ibland på om man tillräckligt utrett huruvida det är så att ett stort antal av de såkallade ensamkommande har blivit sexuellt utnyttjade i ett slags pojkprostitution. Det är ju svårt att tvinga på någon vård men de kanske behöver mer professionell hjälp än en idealiserande god man om man nu har bestämt att de ska få vara här. Det sägs ju att den som blivit sexuellt utnyttjad ofta själv börjar kränka andra på grund av sin pissiga självkänsla. Eller blir sexuellt utagerande, flirtiga etc fastän de känner sig skitiga av det.
Citera
2019-10-12, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Diskuterade med min promenadkompis i morse - vi är båda i batikhäxeåldern, vilken enligt Flashback torde infalla mellan 35 - döden.
Mycket underligt att ta in främmande ynglingar i sitt hem. Mycket underligt att låta intresset för sina barn stå tillbaka för intresse för sådana ynglingar.
Delvis kan det förklaras med hjärntvätten av 68-generationen, men inte helt: många har fått upp ögonen med livserfarenhet och mognad, och ändrat synsätt.
Tror att det handlar om någon form av psykisk störning. Möjligtvis då kollektiv galenskap.
Det hade varit intressant att veta vad tanten hade sagt om hon hade fått uppleva att omvärlden inför/kommer att införa gränskontroller mot Sverige bl a med tanke på våra ensamkommande barn.

Jag tror att det handlar om makt. Som de flesta våldtäkter gör. Speciellt nu när vi låtit helt förvirrade privatpersoner vara experter till Migrationsverket rörande uppehållstillstånd eller inte. Gymnasielagen kommer lämna djupa sår efter sig.
Citera
2019-10-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Har nu snabbläst större delen av förundersökningsprotokollet och jag är fortfarande inte övertygad om att BO och MGM hade en ömsesidig sexuell relation.

Evidensen för en ömsesidig sexuel relation är följande:
1) påstående om detta från MGM.
2) dagboksanteckningar från BO
3) vittnesmål från tredje part, främst från "ulla".

Låt oss se på hur detta håller.

1) jag rekomenderar alla att läsa vittnesförhör med MGM. Det är ytterst virrigt och stundtals helt absurt. Spelat eller inte så verkar Ahmed vara i ytterst dålig form. Hans utsaga har så gott som inget värde, då han bland annat tar på sig flera andra mord, och inte förefaller veta, stundtals, vem BO var.
2) dagsboksanteckningarna om känslor och relationer med Ahmed och andra kan faktiskt lika gärna gälla platonska relationer. Att BO var starkt känslomässigt engagerad i "flyktingpojkarna" är ju väl kännt.
3) Vittnesmålet från Ulla indikerar bara att BO skulle ha inlett en relation med en man yngre än henne själv, inte att det var specifikt Ahmed. På annat håll framkommer en uppgift att det skulle varit en österikisk man. Övervägande delen av vittnesmålen förnekar alla sexuella relationer mellan BO och MGM. Dotterns vittnesmål är dock något märkligt.

Jag tror att MGM har den sexuella avvikelsen gerontofili - Dragning till gamla kvinnor. Det finns flera uppgifter att han gjort närmanden till äldre kvinnor i Kil. Jag tror att han våldtog BO och sedan dödade henne. Möjligen hade han våldtagit henne tidigare. Kanske i vrede över psyintagningen.

(innom parantes finns mitt i allt elände ofrivillig humor i FUPen, som när ett vittne åberopar ett medium som källa till att BOs exman var mördaren!)

Din nr 2) Det sa jag också efter att ha läst hennes anteckningar. Ingenting PRECIS ingenting där går att utläsa att de hade en sexuell relation. Förstår INTE hur polisen kan dra den slutsatsen efter ett par helt platoniska meningar. Är det för att det var manliga poliser som hade läst texten. Jag förstår det inte. Inget bevis alls.
Citera
2019-10-12, 13:56
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fick de barn ihop? Eller avses någon tidigare skyddsling, hon lär väl varit gott och väl över menopausen.

Hon bjöd in ondskan och låg med den, och de fick ett barn ihop — döden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in