2019-10-12, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.

Du har alltså lärt din son att vara en undergiven liten cuck incel som inte står upp för sig själv? Snyggt jobbat. Du borde fan få en orosanmälan på dig.
2019-10-12, 07:56
Medlem
Citat:
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.
Vackert tänkt av dig, men så fel om du frågar mig!! Samhället ser inte ut så, slåss gör man för att försvara sig. Och det måste man göra ibland i självförsvar. Tala om för grabben ist att det är helt ok att försvara sig. Det har jag lärt mina barn, redan från dagis. Säg stopp om nån slår dig. Slutar dom inte, slå tillbaka. Det har funkat utmärkt. Lugna och stabila killar idag. Hamnar såvitt jag vet aldrig i bråk.
2019-10-12, 07:58
Medlem
Tournis avatar
Citat:

Grattis, du har precis uppfostrat din son till att bli en cuck, en osjälvständig individ som varken kommer kunna försvara sin familj eller sig själv i det mångkulturella Sverige som NI skapat. Den skada ni åsamkat Sverige och svenskarna är ett förräderi av gigantiska mått. Lite som en innan sade, du och likasinnade är anledningen till att svenskar riskerar som ett unikt folkslag(också i sin dumhet) att sluta existera som ett folk. Jag tycker synd om ditt barn. Att ens fundera på att ringa polisen i dagens läge är rent skrattretande. Att du ens på allvar tror att du på något sätt kommer kunna diskutera i samförstånd med dessa invällare som kommer från en helt annan kulturell bakgrund vad gäller heder är så huvudlöst så jag vet inte.

Slagsmål är bra när det är av rätt anledning. Vinnare och förlorare kommer det alltid att finnas vare sig man vill eller inte. Det gäller alla skeenden i livet. Alla får inte en guldmedalj.

För övrigt vad gäller händelsen så är jag mycket nöjd med att se svenska ungdomar försvara sig själva och det med besked. Det märks att när svenskar börjar samla upp ett lite större gäng så är det bara springa som gäller för dessa invällare. De sistnämnda klarar inte av något annat än att slåss 5 mot 1 eller liknande. Låter väldigt likt vad gäller deras beskyddare, vill säga vänstern. Kaka söker maka som det heter.
2019-10-12, 08:06
Avslutad
Citat:

Fattar du inte grejen här din jävla soyboy?!

Att svenska ungdomar börjar stå upp för sig själva, organisera och försvara sig mot trakasserier och våld från invandrarungdomar. Som pågått i åratal.

Det är det enda som fungerar. Dialog och mer resurser har de fått sedan 90-talet och det har bara blivit värre. Våra skolor blöder och svenska ungdomar får sina liv förstörda dagligen pga att soyboys som du tycker på axlarna åt det. Om inte staten klarar av att hantera situationen måste sånt här hända.

Tror inte du är medveten hur det ser ut i många svenska skolor idag, men svenska tjejer måste anpassa klädseln för att inte bli sexuella trakasserad av invadrarkids som fått gratis samhällstjänster av oss. De har trakasserat, rånat, misshandlat svenska ungdomar länge. Det är på tiden att det får motstånd.

Detta är oerhört goda nyheter.

Förhoppningsvis sprider sig detta beteende. Det är dags att ta tillbaka Sverige och visa vilka som bestämmer i sitt eget land.

Du kan fö lämna tråden eller åtminstone inte lägga dig i, för du har ingenting här att göra. Du förstör i det viktiga arbetet.

Kliv åt sidan och låt riktiga män sköta denna fråga.
2019-10-12, 08:08
Medlem
Nu blev jag stolt
All heder till våra vita bröder
2019-10-12, 08:11
Bannlyst
Lika lite som man skall lita på Baganda Bobs ord, så kanske man skall vara skeptisk emot Joseph Goebbels kontrollerade propaganda organ.

Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Vid lunchtid på fredagen rapporterades det om ett storbråk på Parkskolan i Ystad.
Enligt Ystads allehanda handlar det om ett bråk mellan 20-30 personer. Bråket ska ha lugnat ner sig efter att flera polisbilar anlänt till platsen. Ingen är i nuläget gripen men polisen har upprättat en anmälan om brott mot knivlagen då två stycken knivar hittats på platsen.
Skolchef Lars-Inge Persson säger att bråket ska ha trappats upp på sociala medier.
Parkskolan ska även ha låst skolans dörrar i samband med händelsen.
Enligt uppgifter till Nordfront började bråket med att en svensk kille attackerats av tre rasfrämlingar på grund av en gammal konflikt. Till skillnad från liknande händelser, exempelvis den i Kil då en svensk kille misshandlats av rasfrämlingar, samlade svensken ihop sina kompisar och gick för att konfrontera rasfrämlingarna varpå en hetsig diskussion och senare även slagsmål utbröt. Trots att svenskarna var i numerärt underläge åkte flera främlingar i backen vilket ledde till att främlingarna fick fly från platsen. Men efter ett tag kom de tillbaka maskerade och beväpnade med knivar varav ett större bråk uppstod.
När bråket lugnat ner sig hade svenskarna klarat sig med endast mindre skador trots att rasfrämlingarna illvilligt försökt hugga med sina knivar. Betydligt större skador hade rasfrämlingarna fått.
https://www.nordfront.se/ystad-svenska-ungdomar-jagade-bevapnade-framlingar-pa-flykt.smr
2019-10-12, 08:14
Avslutad
Citat:

Du kommer ångra dig för livet den dagen din son blir trakasserad, mobbad och kommer hem med näsblod. Det kommer dessutom bara fortsätta om han inte försöker försvara sig.
2019-10-12, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcc55
Håller med 100% detta är personer som röstar V och MP eller S.... Och vi får det vi har nu.........

Ta och lugna ner er lite nu. Chansen att det var Muffare, Lufare, KD eller C -ungar är nära obefintlig.

Naturligtvis stor möjlighet att det kan vara ungar som sympatiserar med SD men det kan mycket väl ha varit kids från arbetarklasshem där det fortfarande röstas S som gav smörj, ungar som högerfolket här i tråden i alla andra sammanhang brukar förakta och wt-stämpla.

Finns i alla fall inte på kartan att det var vattenkammade Danderyds höger ungar, som skribenterna här i tråden annars håller så högt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Det glädjer mig att svenskens slogs tillsammans , vi måste sluta med vår individualism och identifiera oss som den grupp vi är svenskar, de hatar oss och hatar vårt samhälle, dags att slå tillbaka tillsammans.

Ja och hur fan ska det gå till har du tänkt dig när dom som håller i taktpinnen hatar alla som inte röstar SD, föraktar alla som inte kommer från socialgrupp 1, ser ner på dom med lägre utbildning, slödder och wt-förklarar övriga 90% av svenskarna.

Själv hade jag gladeligen backat upp killarna men jag är inte ens definierad som människa enligt en av dom tongivande högerideologerna här inne, så lycka till med "kampen".

Det ska bli jävligt roligt att se när 70+ gubbarna och alla professorer med rätt bakgrund och rätt socialgrupp ska ut och gatufightas.
Senast redigerad av rotebro-conny 2019-10-12 kl. 08:27.
2019-10-12, 08:18
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Du kommer ångra dig för livet den dagen din son blir trakasserad, mobbad och kommer hem med näsblod. Det kommer dessutom bara fortsätta om han inte försöker försvara sig.

Exakt så är det. Min morfar och hans bror gick i skolan på i början på 50-talet. Aga barn i skolan sågs som något gott och något som hörde till uppfostran. De fick ofta stryk utav läraren, men en dag bestämde de sig att de skulle slå tillbaka, och det gjorde dom båda.

Läraren slog aldrig dom igen och ingen annan i klassen heller.
2019-10-12, 08:35
Moderator
manamanahs avatar
Vad är frågeställningen?

Tråd låst.

Mod.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto