Citat:
Ursprungligen postat av
Sook
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.
Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.
Fy fan vilken LITEN och FEG och FÖRRÄDISK "människa" du är alltså!
Säga till polisen EFTER att han blivit knivad?
Du din fega, lilla jävla ohyra! USCH, och DIG delar jag land med??? Och du har barn??? FY FAN.
Din son är ett ryggradslöst kryp mest troligt om han tar efter dig!
OM NÅGON HOTAR DITT LIV SÅ KÄMPAR DU, ÄR DU SÅ HJÄRNTVÄTTAD ATT DU GER UPP LIVET SÅ ÄR DET DITT VAL, MEN GÖR INTE DET VALET ÅT ANDRA!
Snacka om att HATA svenskar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sook
Självförsvar är iofs inte att slå tillbaka. Kan bara beklaga den uppfostran dina barn får. Men de blir säkert fina människor ändå.
HAHAHA. Jävlar vad pantad man får vara. Shit lever vi ens på samma planet?? "Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka!".....
Det är ju EXAKTA beskrivningen, nödvåld, nödvärn, man värnar sig med hjälp av våld mot en angripare som angriper dig med våld.
Att jag ens behöver förklara det här för dig visar väl ganska tydligt på hur otroligt jävla hjärntvättad du har blivit. Haha, det här är FÖR bra. Smaka på det han skriver! Måste trolla! Ingen kan vara så korkad??
"Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka! Det var nog det dummaste jag läst på flashback och då har jag läst mycket dumt/strunt, men detta tar pristet!
Angående bråket så suger det att så mkt vapen används, fast det är ju mest av hottentottarna, men dom är ju vana, tråkigt dock att kalle och pelle ska riskera skärskador i skolan bara pga. folk som Sook. Tråkigt och tragiskt, men har man ingen moralisk kompass, ja då fyller man landet med ociviliserade hottentottar och skrattar sedan åt BARN när dom blir knivade. FY fan, fick dålig smak i munnen efter den här sook.