2019-10-12, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Du kör samma korkade tugg som de andra ”se på Danmark som stänger gränsen till er”, ja jäklar. Sverige stängde gränsen till Danmark för fyra år sen.... oj.... tänkte inte på det.... sen är den såklart inte stängd heller. De kollar bara vilka som åker genom.

Fan vad cool du är som pratar om en ”fru” som bara finns i din fantasi....

Nåja, du borde nog sova nu så kanske du vaknar lite mer begåvad imorgon bitti. Önskar dig all lycka i livet.

Sverige stängde gränsen pga invandring. Vilket är logiskt. Då Danmark är Porten till Sverige?

Medan Danmark stänger pga kriminalitet från Sverige.

Ser du skillnaden?

Men fortsätt du lura dig själv, din Fru o dina Barn. Kalla en Spade för Banan. Skiter i vilket. Knullar din fru ändå. Du äter min sats och kallar det fittsaft. Rör mig inte i ryggen. Ni är Slavfolk som dör under er egen hybris.

Lägga mig? Varför, du är ju vaken? Än igen ska Svensken uppläxa medan landet står i lågor? Get real Nigga.

Vad hände med er, ni som var såååå lovande. Vad hände?

Vet du hur man generellt pratar om Sverige i Europa?

Land som styrs av Kvinnor där män tappat kuken?

Det är vad som hänt!

Du: avslutar med lyckönskning för då har du legitima skäl att fly striden. Det är vad ni är bra på: Fly. Men jag fäktar hellre illa. För då har jag min värdighet kvar.
Senast redigerad av Barbagrej 2019-10-12 kl. 05:20.
2019-10-12, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Fy fan vilken LITEN och FEG och FÖRRÄDISK "människa" du är alltså!

Säga till polisen EFTER att han blivit knivad?

Du din fega, lilla jävla ohyra! USCH, och DIG delar jag land med??? Och du har barn??? FY FAN.

Din son är ett ryggradslöst kryp mest troligt om han tar efter dig!

OM NÅGON HOTAR DITT LIV SÅ KÄMPAR DU, ÄR DU SÅ HJÄRNTVÄTTAD ATT DU GER UPP LIVET SÅ ÄR DET DITT VAL, MEN GÖR INTE DET VALET ÅT ANDRA!

Snacka om att HATA svenskar!

HAHAHA. Jävlar vad pantad man får vara. Shit lever vi ens på samma planet?? "Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka!".....

Det är ju EXAKTA beskrivningen, nödvåld, nödvärn, man värnar sig med hjälp av våld mot en angripare som angriper dig med våld.

Att jag ens behöver förklara det här för dig visar väl ganska tydligt på hur otroligt jävla hjärntvättad du har blivit. Haha, det här är FÖR bra. Smaka på det han skriver! Måste trolla! Ingen kan vara så korkad??

"Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka! Det var nog det dummaste jag läst på flashback och då har jag läst mycket dumt/strunt, men detta tar pristet!

Angående bråket så suger det att så mkt vapen används, fast det är ju mest av hottentottarna, men dom är ju vana, tråkigt dock att kalle och pelle ska riskera skärskador i skolan bara pga. folk som Sook. Tråkigt och tragiskt, men har man ingen moralisk kompass, ja då fyller man landet med ociviliserade hottentottar och skrattar sedan åt BARN när dom blir knivade. FY fan, fick dålig smak i munnen efter den här sook.
Håller med 100% detta är personer som röstar V och MP eller S.... Och vi får det vi har nu.........
2019-10-12, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Skönt med lite maskulina svenska killar för en gångs skull och inte massa hipster cucks

Shalom på Den. !!!
2019-10-12, 05:54
Bannlyst
Underbart, jaga bort skadedjuren! Ut med ohyran som inte har något här att göra, NU!
2019-10-12, 06:16
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.
Håller med om att inget bråk trumfar bråk.
Men tyvärr fungerar det inte längre att vända andra kinden till i dagens Sverige. Hamnar din son i situationer där att slåss är enda utvägen kommer han inte kunna försvara sig. Det är mest troligt att han "fryser" och inte klarar av att agera övht. Han kommer alltså inte ens kunna putta undan ev förövare och springa därifrån utan kommer bli helt ställd och låta sig knivas ned utan minsta protest.
Att tro att någon "vuxen" ska göra något är önsketänkande. Även under skoltid är många lärare och fritidspersonal både blinda och döva (tyvärr).

Jag förespråkar absolut inte våld utan självförsvar och att kunna agera i nödsituationer. Tyvärt tränas vi svenskat ofta att vända andra kinden till och nästintill programeras att det är olagligt att försvara sig om man blir attackerad.
2019-10-12, 06:22
Medlem
I bland blir man glad när man läser på Flashback, inte ofta
2019-10-12, 06:28
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.

Tyvärr kommer din son bli en mes, idag måste man lära sina barn den hårda vägen slår npn dig slå tillbaka. Spring aldrig iväg med svansen mellan benen som en lute mus.
2019-10-12, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Helt underbart. Svensken börjar lessna nu.

Jag tror detta är mer regionalt än nationellt. Skåningar är nog tröttare på resultatet av migrationspolitiken än övriga landet. Jag tror Skåningarna är lite vildare och tuffare av sig också än rikssvenskar.
2019-10-12, 07:26
Medlem
JerzyWolodarskis avatar
Citat:
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Tur att engelsmännen inte tänkte som du när de valde Churchill framför Chamberlain när Adolf började kaoza loss på allvar.
Senast redigerad av JerzyWolodarski 2019-10-12 kl. 07:31.
2019-10-12, 07:28
Medlem
motarbetars avatar
Sånt här ger än hopp och ett riktigt vitt piller! Hoppas de står på sig nu och backas upp utav fler Svenska ungdomar. Svenskar ungdomar måste lära sig att ensam inte är stark.

Förövrigt så vill man nästan se Sook gå ner på knä medans ett babbegäng matar slag och sparkar mot hans soyason. Sonen och Sooks taktik om ett ickevåldsförsvar hade varit intressant att ta del utav då. Eller vi kan dra det ännu längre. De ger sig på hans dotter sexuellt, ska han be dom snällt att sluta?

Vad gör du i det läget Sook? Ska du gråta och be om nåd eller hur ser taktiken ut?

Det är element som dig som är ett verkligt bevis på att kvinnors P-piller vars hormoner de pissar ut är ett problem för män med låga testosteronnivåer.
Senast redigerad av motarbetar 2019-10-12 kl. 07:33.
2019-10-12, 07:32
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:

Perfekt beskrivning på vad som kommer att orsaka er etniskt svenskars död.

Dessutom så är ALLA förlorare oavsett, se dock till att vara en överlevare istället.
2019-10-12, 07:37
Medlem
Mr Bs avatar
Det glädjer mig att svenskens slogs tillsammans , vi måste sluta med vår individualism och identifiera oss som den grupp vi är svenskar, de hatar oss och hatar vårt samhälle, dags att slå tillbaka tillsammans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in