2018-10-02, 18:58
Medlem
UUUUUUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingstuf
Undrar lite samma sak fast skrev i en annan trd. Vad menar du med vxlat ut? Att du vxlat in dina bitcoins och ftt sek?

Ja det var det jag menade. Vxla ut r vl kanske fel ord. Slt menade jag.
Citera
2018-11-20, 00:49
Medlem
Tja,

kpte frn BTCX-express men dom strular och fr inte min betalning, dom sger att dom mste behandla min frsta order frst eller ntt, ven fast den frsta gick igenom som vanligt. r dessa plitliga? Eller har jag blivit av med mina pengar? Sen sklart s har support bara ppet till 24.00 s fr inget svar s snabbt som jag vill!

Mvh
Citera
2018-11-20, 14:54
Medlem
Tycker btcx.se r rtt jvla usla faktiskt. Inte nog med att de med strsta sannolikt sparar all info och skickar vidare den s r deras service lngsam och supporten suger rtt hrt. Tacka vet ja lite mer decentraliserade sidor som localbitcoins etc.
Citera
2018-12-30, 17:19
Medlem
Jag frskte kpa 200 kr. i BTCX Bara fr att testa.
Men skrev fel adress. Nu vill de gra en mer nogrann personkoll eller vad det hette.
Jag har lst hur krngligt vissa har haft det och jag vill inte ladda upp mina ID:en etc.
Om jag bara lter detta vara, lter de mig vara?
Jag skiter i de 200 kr.
Citera
2019-01-04, 10:36
Medlem
jag har forex. kan jag kpa hos btcx p helger d och nr fr jag coinsen isf?
Citera
2019-10-02, 17:26
Bannlyst
Verkar som bt.cx nu ha gtt ihop med GOOBIT och skickar mail/ringer folk och man mste verifiera sig. Ta selfie, ta kort p pass/krkort.
Shr str det i mailet->

Hej,

Lagar och regler gr att Goobit mste granska sina verifieringsprocesser. Som ett led i denna
granskning utfrs slumpmssiga kontroller. Ditt konto har blivit utvalt tillsammans med andra konton.

Och detta str nr man trycker p lnken man fr frn deras support->

To make sure you are you:

Your session audio and video may be recorded
Will be asked to take a selfie
Will be asked to take pictures of your ID
May be asked to take a selfie with ID

S det r bara att avsluta kontot d detta ger dliga vibbar!
Citera
2019-10-12, 02:33
Som jag skrev tidigare i trden r btcx en riktig skitsajt.

Jmfrt med coinbase dr jag kper med vanligt bankkort och har coinsen direkt s r btcx rena gestapo samt att de har vrldens otrevligaste support och kan ta en hel dag p sig innan de skickar om det inte fastnar i nn av deras "skerhetsrutiner".

En av frdelarna med BTC r just anonymitet. Kper man av btcx s har man noll anonymitet och d finns det ingen anledning att anvnda dem.
Citera
2019-10-12, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia

Jmfrt med coinbase dr jag kper med vanligt bankkort och har coinsen direkt s r btcx rena gestapo samt att de har vrldens otrevligaste support och kan ta en hel dag p sig innan de skickar om det inte fastnar i nn av deras "skerhetsrutiner".

En av frdelarna med BTC r just anonymitet. Kper man av btcx s har man noll anonymitet och d finns det ingen anledning att anvnda dem.
r det ngra uttagsavgifter eller andra dolda avgifter fr att handla p coinbase?
Citera
2019-10-12, 10:37
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia

Fast BTC r ju inte anonymt s ur den aspekten r det ju skit samma. Jag har handlat ett flertal gnger frn BTCX och har aldrig haft ngra som helst problem med dem. Levereras inom ngra minuter.
Citera
2019-10-13, 04:56
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
r det ngra uttagsavgifter eller andra dolda avgifter fr att handla p coinbase?

Vxlingsavgift brukar ligga p nn tia. Du har coinsen direkt p sajtportfljen om du har cash p ditt kort.

Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Fast BTC r ju inte anonymt s ur den aspekten r det ju skit samma. Jag har handlat ett flertal gnger frn BTCX och har aldrig haft ngra som helst problem med dem. Levereras inom ngra minuter.

D har du haft tur. Och nej det r inte skitsamma. Jag r inte intresserad av en handlare som vill ha min hemaddress eller stller frgor om eventuell penningtvtt och skickar uppgifter till skatteverket p rutin.
Citera
2021-08-09, 11:40
Medlem
Bt.cx verkar vara riktiga skojare. Ibland gr transaktionen igenom, ibland inte. Och ngon support ska man inte ens tala om fr den existerar inte. Har vntat i veckor p att f mailsvar men icke!
Citera
2022-02-14, 00:54
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Kpte vid kl 14 igr, sitter fortfarande och vntar p mina btc shr 11 timmar senare.

inte ett jvla svar frn support heller trots 8 timmars vntan.
Riktigt jvla kasst om jag fr sga et sjlv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in