2019-10-11, 17:54
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Vilka omröstningar?
Vill minnas att någon av spoilerkontona på Insta lagt upp omröstningar men det har jag inte sparat. Däremot kan jag lägga ut en omröstning som jag gjorde på min insta som Adam senare repostade
https://ibb.co/PDbrmKL
Citera
2019-10-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorenaSanchez
Vill minnas att någon av spoilerkontona på Insta lagt upp omröstningar men det har jag inte sparat. Däremot kan jag lägga ut en omröstning som jag gjorde på min insta som Adam senare repostade

Spoilerkonton på Instagram där 15 åriga flickor och androgyna män hänger... Klart de favoriserar den ”snälla” mesiga.
Citera
2019-10-11, 18:00
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Spoilerkonton på Instagram där 15 åriga flickor och androgyna män hänger... Klart de favoriserar den ”snälla” mesiga.
Kan nog så vara, men mina följare är närmare 25-30 och de var ännu mer på Adams sida som du kan se...
Du får gärna visa en trovärdig neutral omröstning som visar att Wolfpack är populärast
Citera
2019-10-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid

Och du menar att mognare personer hellre skulle favorisera en grupp som pinsamt nog kallar sig ”wolf pack” och vars ledare består av Sveriges pinsammaste 30-åring?

Du gör bort dig. Lägg ner.
Citera
2019-10-11, 19:49
Medlem
ollepolle90s avatar
Jag hittade Fimpens morfar!

https://m.youtube.com/watch?v=FF0bA3kVSMo
Citera
2019-10-11, 20:54
Medlem
Citat:

Du lägger alltså upp ett hyllningsinlägg till Adam och hans lilla team. Detta vidarebefordrar han till sina egna följare. Hur skulle ett sånt inlägg inte falla ut till fördel för hans team? Tänk efter nu.

Jag vet inte om du är den tjejen vars namn du har som användarnamn, men är det så kommer jag ihåg dig som skärpt. Brukade läsa din blogg för många är sedan. Det du påstår här var dock allt annat än genomtänkt.
Citera
2019-10-11, 20:55
Medlem
Citat:
Kan nog så vara, men mina följare är närmare 25-30 och de var ännu mer på Adams sida som du kan se...
Du får gärna visa en trovärdig neutral omröstning som visar att Wolfpack är populärast

Skulle ord som "trovärdig" och "neutral" beskriva din egen omröstning på ett adekvat sätt?
Citera
2019-10-11, 21:02
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Skulle ord som "trovärdig" och "neutral" beskriva din egen omröstning på ett adekvat sätt?
Kanske inte, men jag har i alla fall visat på något, det är iaf mer än du har
Tack för komplimangen ❤️
Citera
2019-10-11, 21:13
Medlem
Citat:
Kanske inte, men jag har i alla fall visat på något, det är iaf mer än du har
Tack för komplimangen ❤️

Bevisa saker är något man brukar göra när man kommer med påståenden, har jag gjort något sådant anser du?
Citera
2019-10-11, 21:19
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Bevisa saker är något man brukar göra när man kommer med påståenden, har jag gjort något sådant anser du?
Då får du ursäkta, för jag fick nämligen uppfattningen att du påstådde att jag hade fel om vems sida som verkade populärast.
Citera
2019-10-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Varför får man aldrig se när de käkar lunch eller middag, eller äter de endast frukost och får typ mackor sen?

Bra fråga! Frulle får man se varje avsnitt. I ett avsnitt fick man ju se Camilla sitta och gris-vräka i sig en stor köttbit vid ett stort dukat bord helt ensam... Sen "dagsfest".. vad fan är det? En balja med cider o ett par öl? Får de supa mer eller är det bara typ en burk var? Åh vilka viktiga frågor! ☺
Citera
2019-10-11, 23:12
Medlem
Alla kan nog komma överens om att Marcelo skapar bättre tv än flowerboy men flowerboy är en mer reko människa. Ligga med alla tjejer på hotellet och vara första val till nästan alla är ett bevis på ett bra spel.

Problemet tycker jag är när gamla deltagare/kändisar med många följare är med är att det inte är det sociala spelet i sig som talar utan kändisskapet som ger en fördelar. Jeppe Johansson (första säsongen) och Smail etc är duktiga spelare som spelade bra utan denna fördel. Finns en anledning att återkommande deltagare vinner hela ph. Paow och Mos etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in