2019-10-10, 17:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtremewalker
De bullskit kollade på veckans after show i viafree där säger Adam att produktionen stressa dem att ta ett beslut, de va han o Erica som kom överens om lottningen. Om de stämmer är det ju helt idiotiskt gjort av Adam han borde lottat med alla killar, eller att lottningen stod mellan Marcelo o Alex. nää faan där blev Adam outplayed

Dock slår jag vad om att produktionen hade hittat på något sätt att rädda kvar Marcello då. Typ att lagledaren dvs Erica hade fått välja om hon ville låta Marcello vara kvar och låta någon annan lämna istället eller om Marcello skulle få lämna.
Citera
2019-10-10, 19:30
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dock slår jag vad om att produktionen hade hittat på något sätt att rädda kvar Marcello då. Typ att lagledaren dvs Erica hade fått välja om hon ville låta Marcello vara kvar och låta någon annan lämna istället eller om Marcello skulle få lämna.
Ja det är helt klart vilken sida produktionen står på. De måste dock ha felbedömt, för de flesta tittare verkar hålla på Adam framför Wolfpack...
Citera
2019-10-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorenaSanchez
Ja det är helt klart vilken sida produktionen står på. De måste dock ha felbedömt, för de flesta tittare verkar hålla på Adam framför Wolfpack...

Tala för dig själv.
Citera
2019-10-10, 19:35
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Tala för dig själv.
Jag talar inte för mig själv, jag talar om de polls som gjorts som tydligt visar vilken sida som är populärast bland tittarna. Du personligen får tycka vad du vill...
Citera
2019-10-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Juridiskt sett finns det två kön, män och kvinnor. Men vi lever i dessa tider där det finns många, många fler kön. Vad skulle hänt om en kille som definierade sig som en tjej, eller tvärtom hade kommit in i huset eller typ en kille som är homosexuell: ställer sig den bakom sitt juridiska kön eller tvärtom?

Citera
2019-10-10, 21:15
Medlem
Kan alla sluta säga "stämmer" varje gång Rebecca Stella säger något? Jävligt töntigt
Citera
2019-10-10, 23:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Tala för dig själv.

LorenaSanchez har ju rätt. De flesta tittare tycker det är skittråkigt att produktionen favoriserar Jesper och Marcello så mycket som de gör och i varje jävla säsong så är minst hälften gamla deltagare. Att du sedan vill suga av Marcello är en annan femma.
Citera
2019-10-10, 23:22
Medlem
Gällande lottningen, märk väl vilken enorm risk erica tog, låt säga att adam vann, då hade marre rykt, ett högre pris för erica, både ragg och paktledaren. Marre hängde på en skör tråd där... riktigt nära.

Erica riskera marre för att rädda Slå mig hårt.
Senast redigerad av Mxa2591 2019-10-10 kl. 23:25.
Citera
2019-10-10, 23:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Många kvinnor envisas om att "rädda" män. Det är en modersinstikt som faller in och därför får svin som Marcelo ligga. Hans senaste är ju en följare som började kommentera hans bilder när hon var 12

Älskar fimpens "vem fan är han?!" så jävla skönt efterbliven, dunderkille att ha med på fest.

Camilla är verkligen trasig i själen. Hon hade lika gärna kunnat vara strippa och hänga efter MC-killar.

Ja, B-kändisar verkar ju få ligga hur de än ser ut eller beter sig just pga att de är "kända". Galen värld.

Håller med om Fimpen. Han må vara Marcellos knähund men man kan inte låta bli att gilla honom ändå för att han är så skönt borta i huvudet Hans svengelska utläggningar i syncen (heter det så?) är också rätt underhållande
Citera
2019-10-11, 00:11
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor

Haha både ja och nej, det är ett nytt moment som inte utspelats i någon annan säsong i PH-världen vad jag vet iallafall. Men på sättet som de står på i videon, så kommer det vara iallafall.

Det är ingen garanti att du kommer få summan som du släpper på denna gång!
Det nya momentet kommer klura till det för de båda, "Jag vill släppa, men vågar jag?"

Ett genialiskt moment som fuckar upp de för paret!
Citera
2019-10-11, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorenaSanchez
Jag talar inte för mig själv, jag talar om de polls som gjorts som tydligt visar vilken sida som är populärast bland tittarna. Du personligen får tycka vad du vill...

Vilka omröstningar?
Citera
2019-10-11, 11:22
Medlem
Jesper har en poäng när han kallade Erica för en "genomvidrig person". En bortskämd ohyfsad sathora som jävlas med sin omgivning 24/7.
I "diskussionen" med Adam om vem dom skulle skicka satt hon präktigt och sa att hon talade för "gruppen", detta efter att varit på hotellet i ca 2 dagar!
Första gången hon var med misshandlade hon Arvid med en käftsmäll som resulterade i blodvite.
Hon kanske passar bra i en dokusåpa men hur orkar någon människa med henne i vardagslivet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in