Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-10, 19:16
Medlem
exoticspices avatar
Nu vill jag se Bachelor nr två komma in och röra om lite.
Citera
2019-10-10, 20:20
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Var det inte miljonären från Stockholm som hade sin frisör bland tjejerna? Minns inte att poliskillen hade det. Men killarna tycks bli allt mer slätstrukna för varje säsong som går. Detsamma gäller väl tjejerna, kanske lite tidigt att avgöra, men mycket silikon/botox/tatueringar hittills. Vad är "fauna"?...Suck...

Jo precis, det är samma person vi pratar om. Tycker jag med, nu har jag inte tittat på den utländska Bachelorn på många år, men sist jag tittade på det så var den bärande iden i programmet att killen skulle vara något extra, en kille som var topp gällande båda ekonomi och utseende. Den svenska Bachelorn har blivit som vilket dejting-program som helst och har därför inte den där glansen. I den utländska kommer jag ihåg att också de flesta av tjejerna var toppklass. Ja, det blir allt svårare att hitta klassiska killar/tjejer.

Den svenska Bachelorn är en mjukare variant av skräp-program som P-hotell, den senare är för vulgär för att vem som helst ska titta på den medan det första är tillräckligt ok för att dra andra tittare ska lockas. Apropå P-hotell så ser jag att Felix gillar det på Facebook, inte bra alls. Det säger då det mesta om vem Felix är.
Citera
2019-10-10, 22:34
Medlem
dialektikers avatar
Sitter och tittar på dagens avsnitt. Tjejerna stiger i graderna. Emmy är färgstark och härlig. Några är jättefina och sympatiska. Både amerikanskan och mexikanskan är färgstarka personer,
och framförallt Simon är sååååååå färglös, menlös, tråkig, ytlig och kapitalt ointressant.
Hur fan kan de ta ut en sån till bachelor?
Tjejerna glänser ju gentemot honom.

Emmy tog honom förresten med tång så att han inte skulle våldföra henne med pussar.
Senast redigerad av dialektiker 2019-10-10 kl. 22:55.
Citera
2019-10-10, 22:54
Medlem
fresk66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sitter och tittar på dagens avsnitt. Tjejerna stiger i graderna. Emmy är färgstark och härlig. Några är jättefina och sympatiska. Både amerikanskan och sydamerikanskan är färgstarka personer,
och framförallt Simon är sååååååå färglös, menlös, tråkig, ytlig och kapitalt ointressant.
Hur fan kan de ta ut en sån till bachelor?
Tjejerna glänser ju gentemot honom.

Emmy tog honom förresten med tång så att han inte skulle våldföra henne med pussar.

Håller helt med. Gissar att produktionen ganska snabbt insåg att det var en katastrofal Bachelor, varpå dom tog in en till bachelor. Det var nog inte ursprungstanken att ha två stycken, men förmodar att alla tjejer tappade intresset för Simon då han bara vräkte sig över alla tjejer och var allmänt dryg, osmart, tråkig, okarismatisk och inte speciellt snygg.
Citera
2019-10-10, 23:23
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Håller helt med. Gissar att produktionen ganska snabbt insåg att det var en katastrofal Bachelor, varpå dom tog in en till bachelor. Det var nog inte ursprungstanken att ha två stycken, men förmodar att alla tjejer tappade intresset för Simon då han bara vräkte sig över alla tjejer och var allmänt dryg, osmart, tråkig, okarismatisk och inte speciellt snygg.

Ja, tänk om det var så?

(Befogat isåfall, han verkar vara en bitter surpuppa. Han var nästan lite aggressiv när den där tjejen sa att hon inte ville ha en ros. Det har ju hänt för att tjejer har nekat ros, och bachelorna har förstått och inte fått en sårad stolthet, som Simon verkade få.)
Citera
2019-10-10, 23:31
Medlem
dialektikers avatar
Men nu när jag sett Tjejerna avslöjar allt, så måste jag säga att de är fruktansvärt ombytliga.
Först är de helt förkrossade om de inte får en ros, och får vara kvar, och typ gråter för att de inte fått samtalstid med Simon, som då är Mr Right för dem.
Och så sitter samma tjejer, typ amerikanskan och Amanda och säger,
att det är helt fantastiskt när Felix kommer in. Han är bara så Mr Right för dem.

De är ju desperata!
Vem som helst kan skickas in och de vill gifta sig med denne, bara det är en stilig kille som "för sig"?

Inget krav på intellekt, eller att man ska ha personligt utbyte, kunna komma nära sin partner osv? som sig bör om man ska ha ett livslångt äktenskap, eller?

Nä, en Felix som kommer in och (kanske ser bra ut, har stil, och utbildning) duger bra, även om han är playboy och självsäkert sitter och säger till Malin att han har aslätt att få brudar.

Verkar inte vara en vidare bachelor det heller.
Citera
2019-10-11, 01:00
Medlem
Bachelorn är typisk hockeyspelare ja, säkerligen varit en douche men spelar helylle nu när han har fått barn. Varför söker så många till en ensamstående farsa. Polskan sa att de flesta har barn när de är 30 så då är det ngt man får ta.. fast nä, finns många som inte fått barn än, kanske precis lämnat förhållande man har 20-30 som inte är ett barnskaffarförhållande när det kommer till kritan. Dessutom kan man ju alltid ta ngn som är 3-5 år yngre. Blir man kär i ngn med barn fine, men att aktivt söka till denne nä.. Så smart/rik/snygg/charmig är han inte. Många "jämnsnygga" tjejer i år, svårt att säga vilka som blir kvar till topp 5, möjligen till topp 10. Och så den där felix som kommer in, googlade honom och det var väl inte mkt att hänga i granen..
Citera
2019-10-11, 12:37
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Förstår inte varför en snygg tjej som Alexandra skaffar så otroligt mycket tatueringar. På båda armarna, bröstet och uppåt hela halsen.....

Håller helt med, de ser ut som wt allihop. Finns inte en tjej som jag skulle velat gå ut med!

Om man jämför med amerikanska och australiska bachelor är det skillnad som natt och dag. Välvårdade, snygga människor som tar hand om sitt utseende. Och som har stil, för den delen.
Citera
2019-10-11, 14:17
Medlem
halgurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Nu vill jag se Bachelor nr två komma in och röra om lite.

Ja, när kommer han?
Citera
2019-10-11, 17:25
Medlem
frozenbeachs avatar
Jag som lovade mig själv att sluta kommentera samt titta på dessa program , men det går inte!

Jag tänker att en bachelor är en rik snubbe som äger ett imperie och som är så rik att det endast är kärleken som inte hinns med och därför ställer upp i programmet..lyx och flärd med vackra damer osv blablabla..
Iår ser jag inte detta i en hockeyspelare med utslagna tänder som hånglar hej vilt ute på savannen i Afrika..fattas bara att Sebastian dawkins dyker upp som storbonde!!
Citera
2019-10-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halgurd
Ja, när kommer han?

Måndag sägs det.
Citera
2019-10-11, 19:50
Medlem
fresk66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Måndag sägs det.

Verkar tyvärr inte heller vara någon speciell kille. En snabb googling på honom ger inga häpnadsväckande upptäcker. Alldaglig karriär, förvisso snyggare än Simon och säkert ett bättre beteende men det är ingen wow-känsla direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in