Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-08, 16:07
Medlem
whatthefucks avatar
Jag är kluven. Jag gillar att tjejerna är mer sjysta mot varandra i år mot andra år.
Dock blir det ju inte lika tv då. Så jag är två delad angående det.

Killarna är jag fortfarande inte imponerad över. Ingen av dom. Som någon sa så är smaken som baken. Alla gillar vi olika. Dessa killar är två helt olika personligheter och jag tror inte vi fått se Felix riktiga jag, tyvärr.

Simon är som en öppen bok.
Hellre det om man ska välja.

Sen är jag en kvinna som älskar män med känslor. Män som kan visa hela registret av känslor när det kommer sig.

Felix verkar ha lite för kontrollerade känslor och beter sig som man "borde" enligt hans mening då. Plus att han lätt blir kär, som han själv sa. Och det är otroligt avtändande.

Simon verkar vara bättre på att låta sina känslor finnas.

Men jag har bestämt mig för att jag tycker mer om att det är två killar än en. Blir ett lite annat utfall då än när det är en.
Citera
2019-12-08, 16:10
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Herregud vad du ojar dig och försvarar Simon. Han var med frivilligt i såpan och svartmåla sig själv gjorde han på egen hand. Säkert en trevlig prick men jag gillar inte folk som knullar runt och är respektlösa. Han är alldeles för fixerad och borde tänka på hur han skämmer ut sin dotter inför svenska folket. Ingen status längre att vara någon betäckare i tid och otid. Respekt är sexigt.

Jag håller med. Simons sätt att pussa alla hela tiden är extremt avtändande.

Och instämmer med att respekt är sexigt.
Citera
2019-12-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Jag är kluven. Jag gillar att tjejerna är mer sjysta mot varandra i år mot andra år.
Dock blir det ju inte lika tv då. Så jag är två delad angående det.

Killarna är jag fortfarande inte imponerad över. Ingen av dom. Som någon sa så är smaken som baken. Alla gillar vi olika. Dessa killar är två helt olika personligheter och jag tror inte vi fått se Felix riktiga jag, tyvärr.

Simon är som en öppen bok.
Hellre det om man ska välja.

Sen är jag en kvinna som älskar män med känslor. Män som kan visa hela registret av känslor när det kommer sig.

Felix verkar ha lite för kontrollerade känslor och beter sig som man "borde" enligt hans mening då. Plus att han lätt blir kär, som han själv sa. Och det är otroligt avtändande.

Simon verkar vara bättre på att låta sina känslor finnas.

Men jag har bestämt mig för att jag tycker mer om att det är två killar än en. Blir ett lite annat utfall då än när det är en.
En person som säger sig bli lätt kär ger mig kalla kårar. Skulle vara obekväm att leva ihop med en sån person och inte direkt känna trygghet. Det borde betyda att människan också vill ha kuttrasju med alla dessa?
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-12-08 kl. 16:52.
Citera
2019-12-08, 16:59
Medlem
Det verkar inte finnas så stort intresse för programmet men jag vet inte hur det var tidigare och om trådarna besöktes av många. Det här har varit så uselt och sövande att man plågar sig själv att titta. Normalt borde man förbättra något för att locka tittare men i det här gjorde produktionen tvärtemot. Har det egentligen hänt någonting som känts spännande denna säsong. Ingenting om man frågar mig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-12-08 kl. 17:01.
Citera
2019-12-08, 17:10
Medlem
Citat:
Det verkar inte finnas så stort intresse för programmet men jag vet inte hur det var tidigare och om trådarna besöktes av många. Det här har varit så uselt och sövande att man plågar sig själv att titta. Normalt borde man förbättra något för att locka tittare men i det här gjorde produktionen tvärtemot. Har det egentligen hänt någonting som känts spännande denna säsong. Ingenting om man frågar mig.
Håller helt med!
Personligen började jag titta bara för att en kompis var med i början, har inte sett tidigare säsonger så jag har inget att jämföra men utan ”tjejerna avslöjar” på cmore skulle det vara helt värdelöst! Lagom sövande nu.
Citera
2019-12-08, 17:18
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:

Ja det har varit lite sömnigt, rätt så töntigt, uttjatade meningar och ord, icke spännande killar (jag själv föredrar karlar framför killar), inte speciellt mycket drama, nästan inget alls faktiskt (vilket naturligtvis hade skapat fler tittare enligt mig), båda killarna ger sig på tjejerna på sådana vis som inte tilltalar mig, det gör mig mest irriterad.
Att Hanna och Emmy misstänks ha haft sex i huset, är något som jag inte sett hända i tidigare säsong, inte vad man vet iallafall. Rätt kul. Borde dock gå mot reglerna.
Citera
2019-12-08, 17:22
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel446
Håller helt med!
Personligen började jag titta bara för att en kompis var med i början, har inte sett tidigare säsonger så jag har inget att jämföra men utan ”tjejerna avslöjar” på cmore skulle det vara helt värdelöst! Lagom sövande nu.

Ja det bästa är tjejerna avslöjar allt. Helt klart!

Blev lite nyfiken på vilken av tjejerna du känner. Du behöver inte svara på det och jag överlever utan den infon. Men kan inte hålla mig från att fråga.
Citera
2019-12-08, 18:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag tycker hon lät övertygande när hon påstod att Simon gått in på nåt IG eller var det var och chattat. Om han hade tillgång till sin lur blir jag nog ännu mer övertygad. Varför skulle exet hitta på detta? Simon släpper alla hämningar när det gäller sex och damer. Tror det var klimax för honom att ha ett helt harem i det här sammanhanget.

Om han nu är så attraktiv och ansvarsfull far kan man undra varför det tog slut med mamman? Patetiskt att höra när han ställer höga krav men själv beter sig som ett svin i programmet. Han har väl legat runt med alla medan damerna inte ens får ta emot en ros av "rivalen". Simon är inte värd att hänga i årets julgran.

- - -

Hela ditt sista stycke i ditt inlägg osar skvaller likt i en gammal syförening: " Om han nu är så attraktiv och ansvarsfull far kan man undra varför det tog slut med mamman? Patetiskt att höra när han ställer höga krav men själv beter sig som ett svin i programmet. Han har väl legat runt med alla medan damerna inte ens får ta emot en ros av "rivalen". Simon är inte värd att hänga i årets julgran."

Utan en enda fakta eller källa på det du skriver.

I folkmun brukar sådana inlägg och prat definieras i ett ord = dyngspridare!
Citera
2019-12-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
- - -

Hela ditt sista stycke i ditt inlägg osar skvaller likt i en gammal syförening: " Om han nu är så attraktiv och ansvarsfull far kan man undra varför det tog slut med mamman? Patetiskt att höra när han ställer höga krav men själv beter sig som ett svin i programmet. Han har väl legat runt med alla medan damerna inte ens får ta emot en ros av "rivalen". Simon är inte värd att hänga i årets julgran."

Utan en enda fakta eller källa på det du skriver.

I folkmun brukar sådana inlägg och prat definieras i ett ord = dyngspridare!
Att du vurmar för Simon är det nog få som tvivlar på. Ja, man undrar varför förhållandet sprack mellan modern och den ansvarsfulle fadern till Lily? Nu söker han med ljus och lykta efter en pålitlig styvmor och beter sig samtidigt i TV som ett gubbslem. Hyckleri på hög nivå. Ska den valda stå och baka bullar medan Simon rullar runt i sänghalmen kan man undra. Det är ju sträng kontroll och den som uppfyller kraven som bullmamma kan bli fruga till ungkarlen.
Citera
2019-12-08, 19:15
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Att du vurmar för Simon är det nog få som tvivlar på. Ja, man undrar varför förhållandet sprack mellan modern och den ansvarsfulle fadern till Lily? Nu söker han med ljus och lykta efter en pålitlig styvmor och beter sig samtidigt i TV som ett gubbslem. Hyckleri på hög nivå. Ska den valda stå och baka bullar medan Simon rullar runt i sänghalmen kan man undra. Det är ju sträng kontroll och den som uppfyller kraven som bullmamma kan bli fruga till ungkarlen.

Ja han själv är Hejkon bacon, medans tjejerna rätt lätt blir dömda av han. Säger det något lite klumpigt så börjar han direkt döma.
Citera
2019-12-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Ja han själv är Hejkon bacon, medans tjejerna rätt lätt blir dömda av han. Säger det något lite klumpigt så börjar han direkt döma.
Fånigast var när han tog med dom till en barnkrubba och så stod han där och inspekterade vilken av dom som lekte bäst med dom små liven. Jag rodnade i TV-soffan av skam för hela den bisarra situationen. Om det var produktionen som kom på iden borde han slagit bakut och nobbat uppdraget. Även tjejerna borde ha avstått. Jag tror inte att varken Simon eller fågel Fenix kommer hålla fast vid någon efter detta spektakel.
Citera
2019-12-08, 20:52
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Fånigast var när han tog med dom till en barnkrubba och så stod han där och inspekterade vilken av dom som lekte bäst med dom små liven. Jag rodnade i TV-soffan av skam för hela den bisarra situationen. Om det var produktionen som kom på iden borde han slagit bakut och nobbat uppdraget. Även tjejerna borde ha avstått. Jag tror inte att varken Simon eller fågel Fenix kommer hålla fast vid någon efter detta spektakel.

Ja jätte märkligt gjort av alla inblandade. Hur ska man bete sig där för att bli godkänd. Nej det där visar inget om hur tjejerna kommer att vara kring hans dotter. Det där var en hel dagis grupp med barn, i ett annat land och med ett annat språk. Det där var bara löjligt tänkt av dom.

Jag tror inte heller att någon av dom kommer hålla ihop med de sista tjejerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in