Citat:
Ursprungligen postat av
FannyImlay
Jag orkar inte skriva så mycket om det. De dog i mig eller utanför. Jag hade velat begrava dem.
Ja det är väl bättre att kunna ha känslor av kärlek än att inte ha det. Det håller jag med om. Men jag orkar inte få min kärlek bortsorterad hursomhelst. Jag har inte haft så många relationer med andra utan varit själslig enstöring och sitter fast i livet utan kärlek som jag vill bort från men inte kan. Mina erfarenheter av livet gör mig ibland ganska hård. Inte mot folk i en sån här tråd som också mår skit och har bra anledning men jag har svårt för de där människorna man möter som är så där glättigt självklara och nu ska de liksom bara ha så roligt tillsammans och de sitter där med ett flin eller hånflin i sina super ego ansikten. Och de frågar inte hur man mår, skryter bara om sitt eller gnäller över något obegripligt. Då drar jag mig bara undan. Jag orkar inte med dem. Jag vill stänga av och få tyst. När man känner så är det nog bättre att stanna i tråden här och sluta skämmas.
Erfarenheten gör mig mordiskt aggressiv och hatande mot andra människor ibland. Oooooo vad arg jag är. Skriker på folk. Dra åt helvete. Flytta på dig. Vad sne jag blev där. För någon var i vägen. Raseri så starkt att jag för allt i världen inte kan hålla det inom mig. Längre. Hat mot livet. Allt med livet. Så ser min ilska ut. Därför är jag fucking destruktiv. Jag är så jävlar förbannad och hatande. Blodet kokar.
När jag blir arg. Jag blir så arg. Hat känner jag. Människor blir rädda ibland. Eller dem reagerar när jag plötsligt skriker rakt åt ÅT HELVETE MED DET HÄR. Bra. Att dem hör det. Det är allt jag vill. Om aldrig någon ser mig. Då blir jag fucking aggressiv till slut om jag måste det. Bra.
Men jag är arg på livet som fucking torterat mig så länge nu. RÄCKER DET ALDRIG?