2019-10-06, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Kriget börjar gå emot sitt slut?? Haha hur kan du ens säga nåt sånt jag förstår att det bara spekulationer men den tanken kommer inte va i min hjärna på länge, kolla bara vad som händer i Rinkeby den här veckan jag skriver det här så du vet att jag är officiell kolla bara vem som kommer att bli poppad kolla bara sanna mina ord
YEs det var endast en ren spekulation från min sida med tanke på att de varit rätt lugnt på sistone(av den infon som vi har iaf). Menar du att de kommer att ske ett mord inom kort? Du får gärna fylla på med mer intreeesant info! Tack för de förresten.
Citera
2019-10-06, 01:18
Medlem
Citat:
Kriget börjar gå emot sitt slut?? Haha hur kan du ens säga nåt sånt jag förstår att det bara spekulationer men den tanken kommer inte va i min hjärna på länge, kolla bara vad som händer i Rinkeby den här veckan jag skriver det här så du vet att jag är officiell kolla bara vem som kommer att bli poppad kolla bara sanna mina ord
Och jag förstår ju att de inte är så att dom har blivit vänner direkt, utan tänke mest på att så många i dp sitter, och tänkte att de kanske istället fokuserar mer på sin buissnes med drogförsäljning eller liknande. Men du får gärna dela med dig med info! (Om du kan)
Citera
2019-10-07, 23:36
Medlem
OT! Ligga lågt ett litet tag? Semester? Åter till kulturen?
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2019-10-07 kl. 23:53.
Citera
2019-10-07, 23:39
Medlem
Citat:
(...) kolla bara vad som händer i Rinkeby den här veckan (...) kolla bara vem som kommer att bli poppad kolla bara sanna mina ord
Ok, gärna lite kött på benen...
Citera
2019-10-08, 00:30
Medlem
Fick ett PM (thx!!!) av en FB:are förra söndagen med bl a lite olika Dumle-info som jag sedan missat att lägga upp...
T ex från hans grova vapenbrott...
Dom för vapenbrottet (Solna TR, B 10081-18) ska ha fallit för några veckor sedan har jag för mig...
Vi som inte har så bra förstahandskällor får leta lite, om trådarna inte ska självdö... Och det finns!
* = a
3 = e
Citera
2019-10-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Fick ett PM (thx!!!) av en FB:are förra söndagen med bl a lite olika Dumle-info som jag sedan missat att lägga upp...
Dom för vapenbrottet (Solna TR, B 10081-18) ska ha fallit för några veckor sedan har jag för mig...
Vi som inte har så bra förstahandskällor får leta lite, om trådarna inte ska självdö... Och det finns!
* = a
3 = e
Tack för mycket intressant info! Ska bli intressant o läsa... dumle är en av de i dp som jag har sämst koll
Citera
2019-10-08, 23:02
Medlem
Citat:
* =
3 = e

Läste nu och de två saker jag tänker på är ju främst va osmart dumle är som skryter för polisen om att han går beväpnad varpå han får husis och de hittar en kalle o 100g ladd. De andra är ju vilken ultra gol lillebroshan lägger, hade varit smartare om han som e 17 tog den dessutom fans ju hans dna på vapnet
Citera
2019-10-09, 19:57
Medlem
fifty ska tydligen vara i Stockholm. Ytterligare en karaktär ute på gatan som polisen förutspådde..
Citera
2019-10-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
fifty ska tydligen vara i Stockholm. Ytterligare en karaktär ute på gatan som polisen förutspådde..

OT: stämmer det att rapparna stödjer vissa grupperingar?
Vilka stöder då tex Ze, Adel m.m och tar dem nån risk att alliera sig ?
Citera
2019-10-09, 20:23
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
* = a
3 = e
Tack för sedvanlig bra info!👍
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Läste nu och de två saker jag tänker på är ju främst va osmart dumle är som skryter för polisen om att han går beväpnad varpå han får husis och de hittar en kalle o 100g ladd. De andra är ju vilken ultra gol lillebroshan lägger, hade varit smartare om han som e 17 tog den dessutom fans ju hans dna på vapnet
Här talar vi i vanlig ordning inte om några raketforskare.😂 Nästan ofattbart hur Dumle i förhör t.o.m. inför polisen vill visa hur "tung" han anser sig själv vara! Bara att tacka och ta emot!
Citera
2019-10-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Tack för sedvanlig bra info!👍

Här talar vi i vanlig ordning inte om några raketforskare.😂 Nästan ofattbart hur Dumle i förhör t.o.m. inför polisen vill visa hur "tung" han anser sig själv vara! Bara att tacka och ta emot!
Jag misstänker starkt att dummle med flit ville åka på det här, ja menar vem fan nämner till poliseen att man brukar gå beväpnad? Tror han var rädd också då det funnits en kraftig hotbild och dumle bärt väst varje gång han blivit stoppad. Och med flera DP män fängslade så har han inte så mycket bakom sig och han var nog väl medveten om att farre bland annat skulle mucka inom kort. Kan inte heller riktigt släppa detta med hans lillebror, att han detaljerat beskriver för polisen att dumle kommit hem med Akn, inget framtida DPvirke där inte
Citera
2019-10-10, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag misstänker starkt att dummle med flit ville åka på det här, ja menar vem fan nämner till poliseen att man brukar gå beväpnad? Tror han var rädd också då det funnits en kraftig hotbild och dumle bärt väst varje gång han blivit stoppad. Och med flera DP män fängslade så har han inte så mycket bakom sig och han var nog väl medveten om att farre bland annat skulle mucka inom kort. Kan inte heller riktigt släppa detta med hans lillebror, att han detaljerat beskriver för polisen att dumle kommit hem med Akn, inget framtida DPvirke där inte

Han ville Så klart in. Han var den enda kvar ute av DP förra våren när Yasin och Frank leta efter honom och dom kasta granater i kista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in