2019-08-19, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag trodde de var fastställt att nummer 3 på bilden var "AZ" makkans lillebror, vore intressant om någon kunde bekräfta/dementera detta. Denna Seb*e är ju onekligen intressant då hans insta består av mycket DP folk, bla Mu*se och Macka*n

Killen #3 i bilden ser inte alls ut som AZ. Kanske är han Mansor??
Citera
2019-08-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baksidan163
Killen #3 i bilden ser inte alls ut som AZ. Kanske är han Mansor??
Yes de var någon annan som fastställde att nr 3 är m*nsor, sorry mitt misstag!
Citera
2019-08-19, 20:30
Medlem
Citat:
Yes de var någon annan som fastställde att nr 3 är m*nsor, sorry mitt misstag!

No worries, du har bidragit med mycket bra info tkr jag

Men om Cap0ne är han på bilden, som det antytts tidigare, är han efterlyst nu kanske? Danskarna snackar ju om att de tror fler är inblandade. och den här S<bbe som också är med på bilden lägger ju ut grejer på insta o verkar ju inte vara plågad av polisen iaf... Tankar??
Citera
2019-08-19, 21:19
Medlem
Citat:

Men om Cap0ne är han på bilden, som det antytts tidigare, är han efterlyst nu kanske? Danskarna snackar ju om att de tror fler är inblandade. och den här S<bbe som också är med på bilden lägger ju ut grejer på insta o verkar ju inte vara plågad av polisen iaf... Tankar??

Är det någon som garanterat vet att det är capones bror som skjöts? Och vad heter han?
Garanterat bara början, shottas kommer gå all in på dp inget nytt. När man ger sig på familjen enligt mig är ruggigt fegt, så har det gått långt och är bara början..
Citera
2019-08-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är det någon som garanterat vet att det är capones bror som skjöts? Och vad heter han?
Garanterat bara början, shottas kommer gå all in på dp inget nytt. När man ger sig på familjen enligt mig är ruggigt fegt, så har det gått långt och är bara början..

Ja hans storebror sköts och dog, Nasser hete han. Det har ”Capone” själv bekräftat via sin instagram..

Någon som kan faktiskt bidra något nytt till själva ämnet?
Citera
2019-08-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Ja hans storebror sköts och dog, Nasser hete han. Det har ”Capone” själv bekräftat via sin instagram..

Någon som kan faktiskt bidra något nytt till själva ämnet?

Lättare om du efterfrågar vad du vill veta. Utredningen pågår i Danmark och oklart när åtal kommer men verkar som häktningsförhandlingarna är klara.
Citera
2019-08-19, 21:47
Medlem
Citat:
Lättare om du efterfrågar vad du vill veta. Utredningen pågår i Danmark och oklart när åtal kommer men verkar som häktningsförhandlingarna är klara.

Ja men typ hälften av sidorna (på ämnet) är onödigt och kan tas på en talkshow!

Någon som sitter på info?
Citera
2019-08-19, 22:00
Medlem
Citat:

Ja de finns ju en annan tråd där de påstås att 3 personer är häktade i Norrland för de skulle frita shacki från ungdomsanstalten, de känner väl att de är i nummerärt underläge, skulle va intressant o veta vilka dessa 3 är.... den här seb*e har jag oxå efterlyst info om då halva hans insta består av DP bland annat bilder me muss* o makk*n, han måste ju nästan va medlem om han har tillåtelse att skylta så mycket med dom som han gör, ingen verkar veta någonting om honom förutom att han är från Uppsala...
Citera
2019-08-19, 22:05
Medlem
Citat:
Precis samt, att mordet i Tensta är högst relevant då de med största sannolikhet handlar om samma konflikt
Citera
2019-08-19, 22:21
Medlem
Citat:
Precis samt, att mordet i Tensta är högst relevant då de med största sannolikhet handlar om samma konflikt

Misshandeln på DP kille ligger på YouTube, kraftigt misshandlad kan man ju säga.. Frågan är vem de är? Ser absolut inte ut som Sadka som alla verkar tro.
Citera
2019-08-19, 22:21
Medlem
Citat:

Agreed.

Både S<bbe och M*nsor känns som doldisar, alltså att man inte vet lika mycket om dem som de andra.
Citera
2019-08-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Misshandeln på DP kille ligger på YouTube, kraftigt misshandlad kan man ju säga.. Frågan är vem de är? Ser absolut inte ut som Sadka som alla verkar tro.

Hmm många påstår att de är sadka men jag(utan att ha sett allt för många bilder på honom) tycker sadka ser mörkare ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in