2019-10-09, 11:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Sexköpslagen eller feminister lägger sig inte i ett skit vad kvinnor gör med sina kroppar, den "ivern" brukar du därmed se mer ofta hos div. antifeminister och som sagt hos de som handlar med sextraffickingoffer.

hela samhället har dock en uppsjö lagar mot att människor skadar andra. Och där ingår klart att ex. våldta, tvinga andra till sex, eller köpa andra för sex.

1) Feminister har fått igenom förbud för kvinnor med smala kroppar att jobba i vissa branscher.

2) Feminister vill också förbjuda kvinnor från att ha sex på film (porr).

3) Feminister har förbjudit kvinnor från att suga kuk utan kondom i Tyskland. Bland annat.

4) I dagens samhälle är det bara feminister som försöker hindrar kvinnor från att bestämma över sina egna kroppar.

5) Tänk om jag vill att män ska köpa mig för sex? Varför ska män inte få göra det?
Citera
2019-10-09, 11:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok, den röda tråden i ditt inlägg är denna: kvinnor ska knulla med män när männen vill och på männens villkor annars ska män ha tillgång till bordeller som tillgodoser männens behov.

Tillgången till bordeller skulle då, enligt dig, göra så att "vanliga" kvinnor "skärpte till" sig och "gav" männen fitta på männens villkor.

Problemet är bara att männen hade gått på bordell ändå. OCH jag kan garantera dig att gemene kvinna hade inte reagerat som du tror.

Otroligt många fler kvinnor hade valt bort man och barn, eller skaffat barn via surrogat, konstbefruktning osv.

1) På samma sätt som män ska knulla med kvinnor när kvinnorna vill och på kvinnornas vilkor. För du väl också knulla ibland?

2) Precis som kvinnor hade kunnat gå på mans-bordell ändå. För visst hade kvinnor varit lika intresserade av att köpa sex av män?

3) Det är bättre att kvinnor väljer bort män än att lura in dem i sexlösa relationer och sen leva på deras inkomst.
Citera
2019-10-09, 14:52
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ok, den röda tråden i ditt inlägg är denna: kvinnor ska knulla med män när männen vill och på männens villkor annars ska män ha tillgång till bordeller som tillgodoser männens behov.

Tror att många kvinnor har problem med att slappna av inför sex. Istället springer de runt och tror att de ska vara i så bra känslomässig form så att dom bara stressar och spänner sig inför det hela. Tror nog det varit bra om många kvinnor hade en mer avslappnad och naturlig syn på sex. Ett enkelt knull ska inte vara något som kräver timmar av meditation och spa-vistelse innan det sker. Något är fel med det här.
Citera
2019-10-09, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Greta
Ett förhållande eller äktenskap är givande och tagande. Kontentan av dagens feministiska politik och samhällsklimat är att allt ska ske på kvinnans villkor.

En del skulle göra det, för de vill egentligen inte mista mannen, men det har gått slentrian i förhållandet och på något sätt, som Babianen ofta påpekar, så har kvinnan blivit bortskämd med att kunna neka sex. Vad är det som är så hemskt med att ställa upp och knulla ett par gånger i veckan?

En del män hade säkert gjort det. Kvinnor har en tendens att anklaga sig själva i efterhand, när de kanske borde rannsaka sig själva på förhand istället. Det finns en anledning att uttrycket *att gå med på tjatsex* har uppstått. Kvinnor som är väl medvetna om att de inte tillfredställer sin man sexuellt ens på långa vägar, måste väl innerst inne veta exakt vad de gör och varför, eller hur? Det är väl knappast så att de har minnesluckor angående alla gånger de nekat honom sex? Rimligtvis måste hon också förstå att mannen är missnöjd med detta?

Jag tror inte det, men om det är som du säger, så tänker ju kvinnor oerhört egoistiskt. Varför skulle hon vilja exkludera barnen att ha en pappa? Män och kvinnor behöver varandra. Barn behöver mamma och pappa. Feminismen har sått split mellan könen. Kvinnor vill naturligt vara undergivna män i olika grad. Jag har bara träffat en enda kvinna som ville styra och ställa på ett vedervärdigt sätt, och det var min pappas f.d. sambo. En hiskeligare personlighet än henne går knappt att finna.

Javisst är det ett givande och tagande. Jag upplever det dock inte som du att "dagens feministiska politik" går in och detaljstyr folks förhållanden. Antifeminismen däremot verkar vilja gå in och kontrollera hur ofta och på vilket sätt partners ska ha sex.

Ingen aning, jag har inte insyn i andras sexliv och jag vill inte ha det heller, jag har inte med det att göra överhuvudtaget.

Förhoppningsvis kan de prata med varandra om det, du vet det är ett givande och tagande.

"kvinnor vill naturligt vara undergivna män i olika grad" Jaha och bara sådär talar du för miljonstals kvinnor över hela jorden. Du verkar ha storhetsvansinne. Om kvinnor vill vara undergivna och inte jämlika med män varför kämpar då kvinnor i hela världen, med eller utan feminism, för att bli jämlika med män? Få samma rättigheter, få gå i skolan, få lov att köra bil, gifta sig med vem de vill osv osv osv.

Jovisst behöver ett barn både mamma och pappa, men om pappa ofta är frånvarande, först jobb och sedan bordell, sover barnen när han kommer hem. Och frun kommer knappast att vilja med först jobb sedan hushållet och barnen medan mannen är på bordell och roar sig. Vad ska han säga när hon kommer hem nästa dag efter firmafesten och har knullat med snygge Pelle på jobbet? De har ju ett öppet förhållande. Enligt Babianen vill ju kvinnor ha variation.
Citera
2019-10-09, 16:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
"kvinnor vill naturligt vara undergivna män i olika grad" Jaha och bara sådär talar du för miljonstals kvinnor över hela jorden. Du verkar ha storhetsvansinne. Om kvinnor vill vara undergivna och inte jämlika med män varför kämpar då kvinnor i hela världen, med eller utan feminism, för att bli jämlika med män? Få samma rättigheter, få gå i skolan, få lov att köra bil, gifta sig med vem de vill osv osv osv.

Det finns studier som visar att kvinnor föredrar den undergivna rollen sexuellt. Bland män är det 50-50.

Citat:
Jovisst behöver ett barn både mamma och pappa, men om pappa ofta är frånvarande, först jobb och sedan bordell, sover barnen när han kommer hem. Och frun kommer knappast att vilja med först jobb sedan hushållet och barnen medan mannen är på bordell och roar sig. Vad ska han säga när hon kommer hem nästa dag efter firmafesten och har knullat med snygge Pelle på jobbet? De har ju ett öppet förhållande. Enligt Babianen vill ju kvinnor ha variation.

1) Så du tror att pappa går på bordell varje dag efter jobbet? Jag tror att det är mer av lyx-grej som män unnar sig ibland. Som att kvinnor går på spa.

2) Tror du att män bryr sig om en medelålders mamma knullar nån annan?
Citera
2019-10-09, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det finns studier som visar att kvinnor föredrar den undergivna rollen sexuellt. Bland män är det 50-50.

Sexuellt ja, STOR skillnad jämfört med mänskliga rättigheter eller hur?

Citat:
1) Så du tror att pappa går på bordell varje dag efter jobbet? Jag tror att det är mer av lyx-grej som män unnar sig ibland. Som att kvinnor går på spa.

Knulla med snygge Pelle (osv) är också en lyxgrej, något hon kan unna sig då och då.

Citat:
2) Tror du att män bryr sig om en medelålders mamma knullar nån annan?

Hahaha vi får se. Du verkar ha noll koll på män.
Citera
2019-10-09, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Tror att många kvinnor har problem med att slappna av inför sex. Istället springer de runt och tror att de ska vara i så bra känslomässig form så att dom bara stressar och spänner sig inför det hela. Tror nog det varit bra om många kvinnor hade en mer avslappnad och naturlig syn på sex. Ett enkelt knull ska inte vara något som kräver timmar av meditation och spa-vistelse innan det sker. Något är fel med det här.

Jaha för antifeministerna här på forumet, som faktiskt är i majoritet, brukar predika om vilka jävla äckliga slampor/horor/luder/sliddjur/djur/negerknullare/arabknullare svenska kvinnor är.

De känner tydligen svenska kvinnor och talar för dem alla precis som du gör i ditt inlägg här ovanför.

Hur känns det att vara så allvetande? Vad vet du mer? Hur kommer kurderna reagera nu när turkarna anfaller dem? Tänkte du kunde tala för alla kurder också kanske.
Citera
2019-10-09, 18:47
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Jaha för antifeministerna här på forumet, som faktiskt är i majoritet, brukar predika om vilka jävla äckliga slampor/horor/luder/sliddjur/djur/negerknullare/arabknullare svenska kvinnor är.

De känner tydligen svenska kvinnor och talar för dem alla precis som du gör i ditt inlägg här ovanför.

Hur känns det att vara så allvetande? Vad vet du mer? Hur kommer kurderna reagera nu när turkarna anfaller dem? Tänkte du kunde tala för alla kurder också kanske.

Jo, jag vet att slutshaming är vanligt bland konservativa. Men jag gör inte det, jag tycker man ska låta kvinnor knulla utan att bli smutskastade för det. Men jag är av uppfattningen att kvinnor, rent generellt, borde ha ett mer okomplocerat synsätt på sex. Snacket om kvinnan som en "känslovarelse" och slutshamingen gör nog sitt till.

Nej jag vet inget om kurder eller turkar och deras jävla konflikt. Tror nog jag tryckte på en öm punkt annars hade du inte reagerat så. Du kanske sitter där och har enorma sexuella spänningar, farhågor och komplex. Kom hit här och köp sex av mig istället. Så får du se hur bra det är med sexköp.
Citera
2019-10-09, 18:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Sexuellt ja, STOR skillnad jämfört med mänskliga rättigheter eller hur?

De enda kvinnor som bryr sig om mänskliga rättigheter är de som vill vara fittiga mot män. Det är inte som att kvinnor lider i länder där de inte har mänskliga rättigheter.

Citat:
Knulla med snygge Pelle (osv) är också en lyxgrej, något hon kan unna sig då och då.

Det är helt okay. Ingen bryr sig. Ser du organisationer av män som försöker förbjuda kvinnor från att köpa sex i Gambia?

Citat:
Hahaha vi får se. Du verkar ha noll koll på män.

Men lilla vän är man medelålders och har tryckt ut några barn är man used up. Man kan motverka det lite med träning och kirurgi men det kommer aldrig att vara samma sak som en ung och snygg tjej.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-09 kl. 18:54.
Citera
2019-10-09, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Jo, jag vet att slutshaming är vanligt bland konservativa. Men jag gör inte det, jag tycker man ska låta kvinnor knulla utan att bli smutskastade för det. Men jag är av uppfattningen att kvinnor, rent generellt, borde ha ett mer okomplocerat synsätt på sex. Snacket om kvinnan som en "känslovarelse" och slutshamingen gör nog sitt till.

Nej jag vet inget om kurder eller turkar och deras jävla konflikt. Tror nog jag tryckte på en öm punkt annars hade du inte reagerat så. Du kanske sitter där och har enorma sexuella spänningar, farhågor och komplex. Kom hit här och köp sex av mig istället. Så får du se hur bra det är med sexköp.

Hmm vad pratar du om? You lost me fullständigt. Är det mitt sexliv vi ska analysera nu?
Citera
2019-10-09, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
De enda kvinnor som bryr sig om mänskliga rättigheter är de som vill vara fittiga mot män. Det är inte som att kvinnor lider i länder där de inte har mänskliga rättigheter.

Var inte så jävla dum i huvudet.

Citat:
Det är helt okay. Ingen bryr sig. Ser du organisationer av män som försöker förbjuda kvinnor från att köpa sex i Gambia?

De är extremt konservativa ja.

Citat:
Men lilla vän är man medelålders och har tryckt ut några barn är man used up. Man kan motverka det lite med träning och kirurgi men det kommer aldrig att vara samma sak som en ung och snygg tjej.

Ok.
Citera
2019-10-09, 20:25
Medlem
jag ser mycket av båda.
feminister som är för sexwork/prostitution, och feminister som är emot det. jag är såklart helt emot prostitution när det handlar om trafficking och att det är tvång inblandat.

men, varför förbjuda vuxna människor att livnära sig på det man gillar, sex? tycker sexköpslagen har en bra idé, den skyddar dom som säljer, men att män ska bli straffade för att dom köper av någon som tex mig som säljer frivilligt är sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in