Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ok, den röda tråden i ditt inlägg är denna: kvinnor ska knulla med män när männen vill och på männens villkor annars ska män ha tillgång till bordeller som tillgodoser männens behov.
Ett förhållande eller äktenskap är givande och tagande. Kontentan av dagens feministiska politik och samhällsklimat är att allt ska ske på kvinnans villkor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Tillgången till bordeller skulle då, enligt dig, göra så att "vanliga" kvinnor "skärpte till" sig och "gav" männen fitta på männens villkor.
En del skulle göra det, för de vill egentligen inte mista mannen, men det har gått slentrian i förhållandet och på något sätt, som Babianen ofta påpekar, så har kvinnan blivit bortskämd med att kunna neka sex. Vad är det som är så hemskt med att ställa upp och knulla ett par gånger i veckan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Problemet är bara att männen hade gått på bordell ändå. OCH jag kan garantera dig att gemene kvinna hade inte reagerat som du tror.
En del män hade säkert gjort det. Kvinnor har en tendens att anklaga sig själva i efterhand, när de kanske borde rannsaka sig själva på förhand istället. Det finns en anledning att uttrycket *att gå med på tjatsex* har uppstått. Kvinnor som är väl medvetna om att de inte tillfredställer sin man sexuellt ens på långa vägar, måste väl innerst inne veta exakt vad de gör och varför, eller hur? Det är väl knappast så att de har minnesluckor angående alla gånger de nekat honom sex? Rimligtvis måste hon också förstå att mannen är missnöjd med detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Otroligt många fler kvinnor hade valt bort man och barn, eller skaffat barn via surrogat, konstbefruktning osv.
Jag tror inte det, men om det är som du säger, så tänker ju kvinnor oerhört egoistiskt. Varför skulle hon vilja exkludera barnen att ha en pappa? Män och kvinnor behöver varandra. Barn behöver mamma och pappa. Feminismen har sått split mellan könen. Kvinnor vill naturligt vara undergivna män i olika grad. Jag har bara träffat en enda kvinna som ville styra och ställa på ett vedervärdigt sätt, och det var min pappas f.d. sambo. En hiskeligare personlighet än henne går knappt att finna.