2019-10-01, 20:15
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
https://imgur.com/XVlLKAV

En bild som beskriver hur löfven har tänkt agera angående den misslyckade invandringspolitiken.

Klockrent! 👍
Citera
2019-10-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Någon som har sett någon uppföljning på Löfvens satsningar på toaletter och vatten för kvinnor i 3:e världen? Eller självdog det som allting annat Löfven vidrör? Jag ger mig fan på att majoriteten av dessa satsade miljoner hamnade i korrupta fickor och slutresultatet blev på sin höjd ett par utedass och en platta ramlösa åt snickarna som satte ihop det. Rätta mig om jag har fel.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/lofven-lovar-toaletter-och-vatten

Och hur blev det med laddstolparna? Löfven förutspådde att det kommer utvecklas en folkrörelse med laddstolpsnissar runt om på Sveriges vägar! Hur många laddstolpar har det blivit?
Citera
2019-10-01, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och hur blev det med laddstolparna? Löfven förutspådde att det kommer utvecklas en folkrörelse med laddstolpsnissar runt om på Sveriges vägar! Hur många laddstolpar har det blivit?

😁! En folkrörelse för laddstolpar i landet där det råder elbrist.

Det finns väl inte ett enda projekt eller politiskt initiativ från hans sida som har varit en framgång? Gör det? Seriös fråga. Fanns det ett enda sådant skulle tidningar som Aftonbladet skrivit spaltmeter om saken, tänker jag.
Citera
2019-10-02, 12:07
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:

Ordet han sökte var nog stolpskott som i den minskande folkrörelse som utgör de egna kärnväljarna.
Citera
2019-10-02, 22:21
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
😁! En folkrörelse för laddstolpar i landet där det råder elbrist.

Det finns väl inte ett enda projekt eller politiskt initiativ från hans sida som har varit en framgång? Gör det? Seriös fråga. Fanns det ett enda sådant skulle tidningar som Aftonbladet skrivit spaltmeter om saken, tänker jag.
Eftersom han gjort Sverige till ett skithålsland kan bajamajorna för 20 miljarder bli en succé.

Löfven -När skiten träffar fläkten.
Citera
2019-10-03, 21:06
Medlem
Studsbolls avatar
Nu när siffrorna för sosseriet är värre än på självaste Ljugholts tid är det snart Game Over även för Groggnäsan. Inte för att ett byte av partiledare kan rädda sosseriet, men de lär definitivt försöka, så tack och hej till Steffe redan innan nästa val.
Citera
2019-10-04, 02:17
Medlem
Löfven är rätt kass egentligen men det vore ganska synd om han avgår, för han retar och kränker så många snöflingor här på flashback, så det skulle beröva mig en massa underhållning.
Om man tänker rent egoistiskt alltså....
Citera
2019-10-07, 18:30
Medlem
Herr Vrånglunds avatar
Har han inte varit lite väl osynlig och frånvarande den sista månaden?
Vad gör karln? Var det så ansträngande med ministerbyten att han fått gå ner i viloläge?
Citera
2019-10-07, 21:13
Medlem
Måste vara en av Sveriges mest osynliga statsministrar genom tiderna. Dock ett underbetyg till landets reportrar att inte kunna få till mer djupa intervjuer han får svara på fler frågor. Undrar om det förbereds för ett byte av partiledare innan mandatperioden är över. Löfven är inte ledaren som kommer ta tillbaka väljare från SD hur mycket han än maler på om SD:s historia. Han är inte trovärdig när det kommer till migrationen. Han stämplade Billströms volymperspektiv 2013 som främlingsfientlighet. Han har skrivit debattartikel med Aschberg mot SD. Han framstod som en vek ledare när Miljöpartiet fick igenom gymnasieamnestin, och kunde sedan inte försvara det med något bättre argument än att "detta är en engångsföreteelse" för att bara året efter driva igenom generösare regler för anhöriginvandring.
Citera
2019-10-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Vrånglund
Har han inte varit lite väl osynlig och frånvarande den sista månaden?
Vad gör karln? Var det så ansträngande med ministerbyten att han fått gå ner i viloläge?
Han är på träningsläger inför söndagens Partiledardebatt på Agenda på söndag. Där har han varit hela sommaren.
Citera
2019-10-10, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wieso
Han är på träningsläger inför söndagens Partiledardebatt på Agenda på söndag. Där har han varit hela sommaren.

Han och Ulla har fullt upp att kulla!
Sjukt tyst om gubben...
Citera
2019-10-10, 05:55
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:

Batikhäxornas laddstolpar går varma i väntan på nästa kull ensamkommande barn. Omfattningen gör det till en folkrörelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in