Citat:
Ursprungligen postat av
Assault12
Tack så mycket för fupen Assault.
Ja,det är mycket jag tänker och reagerar på,t ex det här med att Felicia uppger att hon fått en "käkskada" för två år sedan hos tandläkaren och därför måste äta starka receptbelagda mediciner.
Var väl då hon och Anna fick nya tänder på Brottbykliniken,och Felicia blev "marknadschef"?
De hyllade sin tandläkare tills det tog ett abrupt slut,varför?
Kan det vara så att Anna och/eller Felicia stal eller inte ville betala tandläkarkostnaderna och därför kör med att Felicia blivit skadad?
Känns som en typisk grej de skulle kunna göra.Intressant är att systern Pia är god vän med tandläkare Jelena.
Är egentligen sorgligt med Felicia hur lågt hon sjunkit,men hon har liksom aldrig haft en chans med en mamma som Anna.Mamma Anna gödde henne som barn så hon blev ett väldigt tjockt barn för att i tonåren genomgå en gastric bypassoperation ihop med sin mamma,hur sjukt är inte det?
Lägg därtill att hon är uppvuxen med alla värderingar som Anna har,det tycks vara ok att snatta,stjäla från vänner,ljuga,göra dramatiska utspel och att alltid skylla på andra och att ta på sig offerkoftan.Hon har säkert haft ett helvete som växt upp med en narcissistisk mamma.
När man läser fupen och förhören så reagerar hon precis som Anna skulle gjort,"jag kan inte göra något olagligt för jag har ett så känt efternamn",så patetiskt.Förstår att yngsta systern tagit bort Book i sitt efternamn.