2019-10-08, 16:34
Medlem
Nu när man sett Camilla och Josie så känns Erica inte lika psycho längre...
Citera
2019-10-08, 16:47
Medlem
Hade Adam varit smart i situationen kunde han ju helt enkelt sagt;

”Vi gör en kompromiss, jag vill ha kvar Alex, du vill ha kvar Marro. Därför väljer vi Theo. Om du inte går med på det så lottar vi och jag slänger i Marros namn med risk för att han åker.”

Nu lämnade han allt åt slumpen, sjukt korkat.

Den enda i huset som har lite innanför pannbenet är Jeppe så man måste hålla på honom.
Citera
2019-10-08, 16:59
Medlem
Ojojoj när man inte trodde det kunde bli värre: dagens avsnitt
Erica verkar stenhård. Livsfarlig både för marre och hans harem.
Citera
2019-10-08, 17:25
Medlem
Fan vad jag stör mig på MOS haha han lägger upp bilder från MEXICO sen när man kommenterar on han spelar in säsongens PH så blockar han En Usch!
Citera
2019-10-08, 17:40
Medlem
Marcelo måste nog vara den mest narcissistiska människan med sociopatiska drag.... Det enda han verkar klara är att manipulera tjejer med casanova-blablabla. Eller så är det bara vinklat...boh bad vet jag...han verkar inte ha fått tillräckligt med kärlek under sin uppväxt iaf... Något fel är där...

Tål fan ej killen...han är inte rolig...inte smart...gör inga roliga bloopers...kommer inte med några roliga påhittade ord eller quotes...verkar inte genuin som människa, känns fake helt igenom. Beige typ.

Hahahaha killen vill vara programledare...sorry mannen...du har ingen personlighet...det går inte. Jeppe är way roligare.

Håller med Bianca Ingrosso. Från Aftonbladet:
När frågan: ”Om ni fick avskeda en influenser, vem hade det varit?” dyker upp i podden svarar Bianca Ingrosso utan att tveka. – Marcelo. Alla dagar i veckan. Vad gör du ens som influencer? Och vad gör du i tv? Jag klarar inte av honom. Jag skiter i om han säger att det var klippt i ”Paradise Hotel”, säger hon och fortsätter: Han är den mest omogna och osexiga killen jag hört talas om. Jag förstår inte hur han kan få mycket tjejer? Det är det sjukaste jag varit med om, avslutade hon i podden.

Nej...slajmig kille med skev kvinnosyn. Läst artikeln om Annica och lyssnat på podcasten där hon berättar att hon helt enkelt fick nog av hans kvinnoförtryck. Riktigt äcklig liten man.

Artikeln om Annica:
https://nyheter24.se/noje/925896-annica-englund-i-brak-med-exet-marcelo-efter-videoklippen-fornedrande

Bästa var ändå när Josie gav honom typ underkänt på hans performance i bingen. Fimpen gudomliga fingrar, Jeppe en stor en, Marcelo.... typ underkänt
Citera
2019-10-08, 18:40
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Hade Adam varit smart i situationen kunde han ju helt enkelt sagt;

”Vi gör en kompromiss, jag vill ha kvar Alex, du vill ha kvar Marro. Därför väljer vi Theo. Om du inte går med på det så lottar vi och jag slänger i Marros namn med risk för att han åker.”

Nu lämnade han allt åt slumpen, sjukt korkat.

Den enda i huset som har lite innanför pannbenet är Jeppe så man måste hålla på honom.

Det sägs att Marcello inte kan åka ut även om han åker vid en parsplit så kommer han tillbaka. programmakarna ligger bakom det
Citera
2019-10-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rfgb45
Marcelo måste nog vara den mest narcissistiska människan med sociopatiska drag.... Det enda han verkar klara är att manipulera tjejer med casanova-blablabla. Eller så är det bara vinklat...boh bad vet jag...han verkar inte ha fått tillräckligt med kärlek under sin uppväxt iaf... Något fel är där...

Tål fan ej killen...han är inte rolig...inte smart...gör inga roliga bloopers...kommer inte med några roliga påhittade ord eller quotes...verkar inte genuin som människa, känns fake helt igenom. Beige typ.

Hahahaha killen vill vara programledare...sorry mannen...du har ingen personlighet...det går inte. Jeppe är way roligare.

När frågan: ”Om ni fick avskeda en influenser, vem hade det varit?” dyker upp i podden svarar Bianca Ingrosso utan att tveka. – Marcelo. Alla dagar i veckan. Vad gör du ens som influencer? Och vad gör du i tv? Jag klarar inte av honom. Jag skiter i om han säger att det var klippt i ”Paradise Hotel”, säger hon och fortsätter: Han är den mest omogna och osexiga killen jag hört talas om. Jag förstår inte hur han kan få mycket tjejer? Det är det sjukaste jag varit med om, avslutade hon i podden.

Nej...slajmig kille med skev kvinnosyn. Läst artikeln om Annica och lyssnat på podcasten där hon berättar att hon helt enkelt fick nog av hans kvinnoförtryck. Riktigt äcklig liten man.

Artikeln om Annica:
https://nyheter24.se/noje/925896-annica-englund-i-brak-med-exet-marcelo-efter-videoklippen-fornedrande

Bästa var ändå när Josie gav honom typ underkänt på hans performance i bingen. Fimpen gudomliga fingrar, Jeppe en stor en, Marcelo.... typ underkänt

Vad har bianca ingrosso gjort för vettigt då om man får fråga?
Citera
2019-10-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rfgb45

Artikeln om Annica:

Ändå ligger Josie med honom gång på gång och är fullständigt besatt. Som Bianca pratar och beter sig på Wahlgrens värld skulle hon passa perfekt bland alla PH deltagare. Hon hade tagit den vägen om ingen rullat fram röda mattan för henne.
Citera
2019-10-08, 19:09
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Varför i helvete klickade han inte bara en sekund efter Jesper? Tappade hjärnceller under denna tävling...

Undrade samma. Liksom fan ungarna i Wild kids hade en likande tävling och dom stoppade en sekund efter dom. Dom är la mellan 9-13, Marcello är ju 30.
Citera
2019-10-08, 19:18
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citera
2019-10-08, 20:05
Medlem
fettoknopps avatar
Vad jag fått höra om morgondagens parcermoni (om vem som får lämna)

Edit såg att nån redan skrivit
Senast redigerad av fettoknopp 2019-10-08 kl. 20:07. Anledning: Skrev fel
Citera
2019-10-08, 20:50
Medlem
Blir så trött på att Camilla hela tiden säger att "Marcelo får göra vad han vill och sova med vem han vill, bara han säger det till mig" och så i kvällens avsnitt är han med Erica och hon går runt och letar efter honom bara för att bli förbannad när hon hittar honom där. Liksom, om du inte hittar honom är han väl antagligen med en annan tjej, det borde du fatta vid det här laget. Och att hela tiden säga "skit samma, jag bryr mig inte" samtidigt som man beter sig som en bebis, haha. Och typ när hon säger "Ska du sova med mig, ja eller nej? Ja eller nej? Ja eller nej? Jag vill bara ha ett svar nu" ... kommer ju inte riktigt göra att han känner för att sova med dig mer än han ville innan
Vill inte skriva för mycket taskigt Men hon borde ju hålla sig borta från killar när hon är så osäker och omogen ...
Helt ärligt så tror jag att jag stör mig så mycket på detta mest för att jag känner igen mig från när jag var yngre och oerfaren, haha. Betedde mig inte direkt som hon, men förstår hur hon känner och att hon liksom bygger upp sin egen version av sanningen osv.
Men fan, du kommer ju aldrig må bra i en relation om du håller på så där, och folk kommer tröttna på att behöva tycka synd om dig hela tiden Hoppas hon har lärt sig något efter allt detta.

Var det förra veckan som bråket mellan henne och Josie var? Man mådde ju lite dåligt av att se det, men det såg verkligen ut som en 12-åring som skriker "JAG HATAR DIG!!!" till sin mamma, springer in till sitt rum och smäller igen dörren

Jag gillar Jeppe, han är rolig.

Erica är så oskön, typ när hon och Adam ska välja vem som ska "ryka", de försöker övertyga varandra och så säger hon typ "Lita på mig, jag vet hur spelet funkar alltså jag har ju gjort det här förut" samtidigt som hon säger att Adam borde välja att skicka ut den enda killen han har ... stör mig på att alla som varit med en gång förut tror att de är så jävla "starka spelare" hela tiden bara för att de "vet hur det funkar" som om de andra inte kan fatta det efter några veckor och det måste ha gått minst en säsong innan man verkligen lär sig Fast jag tycker hon är underhållande och rätt rolig att titta på, även om hon inte har kallat någon horunge än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in