Blir så trött på att Camilla hela tiden säger att "Marcelo får göra vad han vill och sova med vem han vill, bara han säger det till mig" och så i kvällens avsnitt är han med Erica och hon går runt och letar efter honom bara för att bli förbannad när hon hittar honom där. Liksom, om du inte hittar honom är han väl antagligen med en annan tjej, det borde du fatta vid det här laget. Och att hela tiden säga "skit samma, jag bryr mig inte" samtidigt som man beter sig som en bebis, haha. Och typ när hon säger "Ska du sova med mig, ja eller nej? Ja eller nej? Ja eller nej? Jag vill bara ha ett svar nu" ... kommer ju inte riktigt göra att han känner för att sova med dig mer än han ville innan
Vill inte skriva för mycket taskigt

Men hon borde ju hålla sig borta från killar när hon är så osäker och omogen ...
Helt ärligt så tror jag att jag stör mig så mycket på detta mest för att jag känner igen mig från när jag var yngre och oerfaren, haha. Betedde mig inte direkt som hon, men förstår hur hon känner och att hon liksom bygger upp sin egen version av sanningen osv.
Men fan, du kommer ju aldrig må bra i en relation om du håller på så där, och folk kommer tröttna på att behöva tycka synd om dig hela tiden

Hoppas hon har lärt sig något efter allt detta.
Var det förra veckan som bråket mellan henne och Josie var? Man mådde ju lite dåligt av att se det, men det såg verkligen ut som en 12-åring som skriker "JAG HATAR DIG!!!" till sin mamma, springer in till sitt rum och smäller igen dörren
Jag gillar Jeppe, han är rolig.
Erica är så oskön, typ när hon och Adam ska välja vem som ska "ryka", de försöker övertyga varandra och så säger hon typ "Lita på mig, jag vet hur spelet funkar alltså jag har ju gjort det här förut" samtidigt som hon säger att Adam borde välja att skicka ut den enda killen han har ... stör mig på att alla som varit med en gång förut tror att de är så jävla "starka spelare" hela tiden bara för att de "vet hur det funkar" som om de andra inte kan fatta det efter några veckor och det måste ha gått minst en säsong innan man verkligen lär sig

Fast jag tycker hon är underhållande och rätt rolig att titta på, även om hon inte har kallat någon horunge än.