2019-10-08, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettoknopp
Jävlar vad lite Natta syns! Ser henne inte alls och Alex också? Nu är ju iofs Alex jävligt tråkig och har jobbigt skratt men hade velat se mer av Natta

Natta är ju helt stört trist ioförsig. Gör ingenting, förutom att hon knullade typ hela wolf pack.
Citera
2019-10-08, 04:23
Medlem
Spinnacers avatar
Tycker denna säsongen är så jäkla kul. Nästan dagens höjdpunkt. Asså visst ser Marcelo bra ut, lång osv men hur fan får han alla brudar direkt?
Citera
2019-10-08, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Hon Jessica är lite Eva green-snygg. Eva green ser ut som hon kan bli galen när som helst
https://in.bmscdn.com/iedb/artist/images/website/poster/large/eva-green-662-26-10-2016-06-39-51.jpg

Gillar man Eva måste man kolla på Penny Dreadful på HBO, stört jävla underbart.
Citera
2019-10-08, 10:19
Medlem
Att Jesper kommer in igen på ett bananskal en vecka efter han åkt ut är så jävla tråkigt. Speciellt när hans "pakt" har klar majoritet inne på hotellet.
Har de så lite sökande till programmet att de måste återanvända varenda deltagare minst 3 gånger innan de faktiskt är ute?

Åker man ut i parceremoni borde man vara körd den säsongen, det är det enda ärliga och hårda sättet att åka på.

Kul att psycho-Erica är tillbaks dock, kan säkert skapa en hel del drama.
Senast redigerad av 4liv3 2019-10-08 kl. 10:21.
Citera
2019-10-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Tycker denna säsongen är så jäkla kul. Nästan dagens höjdpunkt. Asså visst ser Marcelo bra ut, lång osv men hur fan får han alla brudar direkt?
Eller hur! Har lite halvkollat tidigare år, men i år kollar jag varje dag då ett nytt avsnitt kommer ut. Produktionen har lyckats, det är riktigt underhållande i år. Och jag undrar samma sak, vad är det med honom som är så charmigt? Som tjej ser jag det inte alls, tycker Marcelo är riktigt sliskig och corny.
Citera
2019-10-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Bekanta 😂
Men fan, paradise var bättre förr verkligen. 2005-2013. Inga spoilers i sociala medier, inget rykte om vem som skulle vinna, komma in, nya spelare varje säsong etc etc... OCH PH-introt!!! Vafan har hänt med PH-introt med alla namnen??

Precis, Introt var ju asbra! I samma klass som Bevvan introt. Nackskott på den som beslutade att ta bort det.
Citera
2019-10-08, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabliss
Eller hur! Har lite halvkollat tidigare år, men i år kollar jag varje dag då ett nytt avsnitt kommer ut. Produktionen har lyckats, det är riktigt underhållande i år. Och jag undrar samma sak, vad är det med honom som är så charmigt? Som tjej ser jag det inte alls, tycker Marcelo är riktigt sliskig och corny.

Det är för att han är lite av en b/c kändis. Spelar ingen roll vad han gör för något. Tjejer som är av den kaliber som ansöker till ph behöver inge mer för att de ska bli alldeles till sig. "Åhhh han har man sett på tv".
Citera
2019-10-08, 15:45
Medlem
Alltså Camilla...
”Jag är kär i honom och han är kär i mig”
Att hon inte gått under jorden efter detta...
Citera
2019-10-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Alltså Camilla...
”Jag är kär i honom och han är kär i mig”
Att hon inte gått under jorden efter detta...

Hon behöver ett till samlag för att ana ugglor i mossen, tex marre och jessica.
Citera
2019-10-08, 16:12
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Nu förstår jag varför Marcelo snart är 30 bast, men beter sig som 18 - hans interna klocka går i något slags halvtempo.
Citera
2019-10-08, 16:25
Medlem
Varför i helvete klickade han inte bara en sekund efter Jesper? Tappade hjärnceller under denna tävling...
Citera
2019-10-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Hon Jessica är lite Eva green-snygg. Eva green ser ut som hon kan bli galen när som helst
https://in.bmscdn.com/iedb/artist/images/website/poster/large/eva-green-662-26-10-2016-06-39-51.jpg

Sorry men Jessica har verkligen ingen midja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in