2019-10-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor hade inte importerat flera 100.000 MENA män om de fick uppmärksamhet och försörjning från män i Sverige.

Det beror på att kvinnor inte uppskattar män. Det går inte att ändra på.

1) Uppmärksamhet och kärlek är ett game som kvinnor använder för att få mäns pengar.

2) Ju fler män i hopplöshet desto närmare kommer vi målet att ta ifrån kvinnor alla rättigheter.

1) Så du håller med om att det inte går att genomföra?

2) Tänk om vi tog ifrån kvinnor alla rättigheter istället:

a) ingen mer feminism.

b) slut på manshatet.

c) slut på betabux samhället.

d) sex åt alla.

3) Varför ska vi tramsa runt och försöka övertala kvinnor till att gilla män (vilket aldrig kommer att hända) istället för att tvinga dem?

4) Det funkar i MENA och det kan funka här också.

a) Här är ett exempel,

tror du att de här männen^ inte får ligga?

b) Det är bara i feministiska länder som män inte får sex. I normala länder har de både tvång för kvinnan att ställa upp för sin man + sexhandel.

c) Hur cuckat är det att försöka förhandla fram sex när du har 0 leverage istället för att bara kräva det?

Jo kvinnor verkar tycka de behöver massor av män att välja ibland.

Jag tror att Sverige ska skicka en kvinna som flyktingkommissionär och jag tror hon kommer att försöka se till att det kommer så mycket manliga flyktingar som möjligt till EU.

Jag förstår UK som vill lämna så att de själva kan bestämma över andelsbalansen mellan män och kvinnor. Kvinnor försöker i regel att få hit så många manliga flyktingar som möjligt. Theresa May hade som uppgift av sitt parti att få ner antalet invandrare till femsiffriga tal men misslyckades totalt.

Män mår inte speciellt bra av att gå till prostituerade och resultatet blir när man tar hit massor av män att man göder prostitution och brottslighet och prostitution ökar.

Ett lyckligt land är ett som har lite mer kvinnor än män eftersom det tar ner mäns aggressivitet. Har de fått tag i en partner så har de nått ett mål som de är ganska nöjda med om inte kommer de att göra något , ibland något dåligt och som nummer ett kommer de gå till prostituerade.
Citera
2019-10-07, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Kvinnorna borde ta ansvar genom att inte se till att det blir ett stort överskott av män ,vilket leder till olika problem.

Alla har ansvar för allt kan man säga om man vill.

Men det är ju faktiskt ganska korkat uttryckt från din sida eller hur?

Vilka "kvinnorna"?

Ska jag som kvinna se till att USA inte anfaller Irak 2003? Ska jag avsätta Assad och reformera både Syrien och Irak? Ska jag i förebyggande syfte gå och ändra i Sveriges grundlag? Ska jag stänga EU:s gränser omkring 2010?

Tycker du inte att Stefan Löfven och company gör tillräckligt? Jag håller med dig isåfall, för lite för sent eller hur? Ska jag som kvinna fixa detta åt dig? Hur tycker du att jag ska få med mig "kvinnorna"? Har du deras telefonnummer? Heter hon "kvinnorna" eller har hon något annat namn?

Ska jag och "kvinnorna" störta patriarkaten i Indien och Kina där de aborterar flickfoster i rasande takt? För där snackar vi mansöverskott eller hur? Men visst är patriarkatet "kvinnornas" ansvar, får ha ett allvarligt snack med denna alltså.

Har du numret till "männen" också nu när vi ändå är igång? Många "männen" röstar också "fel", de har inte heller ändrat i Sveriges grundlag. Jag borde absolut ta ett snack med "männen" också, de har kanske en gnutta ansvar också, vem vet. Jag har nästan för mig att det var "männen" som instiftade "asylrätten" och Sveriges grundlag. Det här får absolut "kvinnorna" fixa.

Ok var det något mer? Jag har säkert glömt något.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-07 kl. 10:15.
Citera
2019-10-07, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jaså, du återvände till tråden. Jag trodde jag skrämt bort dig, du verkar ju lite skör.

Det skulle isåfall bero på din mentala status à la Michael Myers.
Citera
2019-10-07, 11:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Nej, det är jag som bestämmer både vem jag har sex med och hur jag tjänar mina pengar. Hade min man velat ha en kvinna som lyder order så hade han valt en sådan, istället valde och väljer han mig.

Din man har inte fått möjlighet att välja mellan dig och en sån kvinna.

Citat:
Be någon förklara för dig vad det jag skrivit betyder om du inte förstår det men vill förstå det. Jag har varken lust eller tålamod till det antal upprepanden och förtydliganden som verkar behövas för att du ska förstå en tydligt skriven text.

1) Svara på mitt argument: varför tar du inte upp att horande kan vara positivt för många kvinnor?

2) Om du vill förbjuda det för kvinnor som mår dåligt av det, varför inte tvinga kvinnor som skule må bra av det?

3) Jag är 100% säker på att många kvinnor skulle ha färre hang-ups om män och relationer om de horade i ung ålder.
Citera
2019-10-07, 11:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jamen du vet, alla kan ju inte leva på sin svärmors pengar. De flesta, både män och kvinnor, måste arbeta och ta ansvar för de barn de eventuellt sätter till världen. Tillsammans, inte exakt lika, men i bästa fall iallafall tillsammans.

1) Men kvinnor och män kan betala 50-50 right? Då är det ingen som har makt över den andra personen.

a) Det här är vad jag fick lära mig av äldre feminister när jag var ung, https://www.youtube.com/watch?v=tVDWYl53O8U "always 50/50 in relationships" vad hände med det?

2) Om du har en relation där mannen drar in större delen av inkomsten säg 60%+ då är kvinnan beroende av mannen och hon tvingas ställa upp på oönskat sex som är en form av våldtäkt.

3) En hora kan säga nej till en kund utan problem. Men det kan inte en kvinna i en relation göra. Hon kan bli utsparkad på gatan, dela vårdnad om barnen, med mera.

4) Därför borde det inte vara tillåtet med relationer där mannen tjänar mer än kvinnan.

5) Sen borde man också titta på hur pengarna spenderas i relation. Det är känt att kvinnor kontrollerar hushållets spending. Så om en kvinna spenderar en stor del av mannens inkomst kan man misstänka sexköp.

6) Vi måste också prata om hur män blir utnyttjade i den här typen av relationer. Det hade inte varit acceptabelt att en kvinna gav bort hela sin inkomst till en man utan att få något tillbaka.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-07 kl. 11:20.
Citera
2019-10-07, 11:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du menar alltså att kvinnor och män kommer att få ta ansvaret och betala priset för mäns aggressivitet, sexualitet och oförmåga att ta ansvar för sina egna liv.

Du verkar helt omedveten om historien och vad som händer runt omkring dig i detta nu och världen i övrigt.

1) Precis som män får betala priset för att kvinnor som grupp inte kan betala för sina egna kostnader?

2) Varje kvinna får ett antal miljoner av män under sin livstid. Är det inte rimligt att hon ställer upp på sex tillbaka?
Citera
2019-10-07, 11:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo kvinnor verkar tycka de behöver massor av män att välja ibland.

Ja det stämmer. För det ökar konkurrensen bland män och då kan kvinna begära ett högre pris för sex.

Citat:
Jag tror att Sverige ska skicka en kvinna som flyktingkommissionär och jag tror hon kommer att försöka se till att det kommer så mycket manliga flyktingar som möjligt till EU.

Ja självklart.

Citat:
Män mår inte speciellt bra av att gå till prostituerade och resultatet blir när man tar hit massor av män att man göder prostitution och brottslighet och prostitution ökar.

1) Jag tycker att prostitution är empowering för män för att det är enda gången män kan välja mellan olika kvinnor på samma sätt som kvinnor kan välja mellan olika män.

2) Skillnaden är att kvinnor kan välja mellan olika män gratis eller få betalt för det, medan män måste betala.

Citat:
Ett lyckligt land är ett som har lite mer kvinnor än män eftersom det tar ner mäns aggressivitet. Har de fått tag i en partner så har de nått ett mål som de är ganska nöjda med om inte kommer de att göra något , ibland något dåligt och som nummer ett kommer de gå till prostituerade.

1) Fler kvinnor -> fler röster för feministiska partier -> mer feminism -> mer manshat -> mindre sex för alla.

2) Du glömmer att män mår mycket dåligt i relationer med civila kvinnor. De måste köpa en dyr bostad så kallad Cuck Shed, en familjebil "Cuck Mobile" och utföra obetalt arbete aka "chore play" för att få tråkigt sex i 15 minuter 1-4 gånger i månaden.

3) Om vi minskar antalet kvinnor kommer vi få,

a) färre röster för feminism = mindre makt åt kvinnor.

b) män som delar på kvinnor och gör andra kvinnor onödiga.

c) ett lugnare samhälle eftersom män som får ligga inte har nån anledning att bråka.

4) Rent praktiskt räcker det med 10% av kvinnorna för att alla män ska få ligga och resten kan vi skicka ut i rymden.
Citera
2019-10-07, 11:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnorna borde ta ansvar genom att inte se till att det blir ett stort överskott av män ,vilket leder till olika problem.

Alla har ansvar för allt kan man säga om man vill.

1) Men nu har kvinnorna valt att importera ett stort överskott av män. Vad ska vi göra åt det?

a) Det verkar som att kvinnor vill att tusentals sexuellt frustrerade män ska sextrakassera och våldta dem.

b) Om du inte vill att kvinnor ska bli våldtagna måste du stödja legalisering av sexhandel. Det finns inget annat alternativ.

c) Så vad väljer du: våldtäkt eller sexhandel?

2) Hur många miljoner MENA män är gränsen för dig? När är du redo att ta ifrån kvinnor rösträtten?

3) Tänk dig att mans-importen fortsätter i 20 år till. Vilket ansvar har du för att stoppa det?

Citat:
Tycker du inte att Stefan Löfven och company gör tillräckligt? Jag håller med dig isåfall, för lite för sent eller hur? Ska jag som kvinna fixa detta åt dig? Hur tycker du att jag ska få med mig "kvinnorna"? Har du deras telefonnummer? Heter hon "kvinnorna" eller har hon något annat namn?

1) Du kan joina mig i att arbeta mot kvinnors rösträtt och kvinnors rättigheter generellt.

2) Alla som vill att kvinnor ska rösta är feminister.
Citera
2019-10-07, 12:11
Medlem
Citat:
Jaså, du återvände till tråden. Jag trodde jag skrämt bort dig, du verkar ju lite skör.
Jag har varit ledig i helgen och då är jag sällan på Flashback. Risken för att du ska lyckas skrämma bort mig är minimal, däremot är risken betydligt större för att du hamnar på min ”inte värd att besvara” lista om du tramsar och är oseriös.

Citat:
Jo, det är ju det kvinnor vill få män att tro, att kvinnor älskar män villkorslöst. Vilket gör det lättare att hålla männen i ett känslomässigt ledband som flinande, fjäskande cucks som alltid lyder.

Vet man att kvinnor är horor så blir man ganska ointresserad av att lyda kvinnor.
Det finns alltid anledningar till att man älskar någon, vare sig man är kvinna eller man. Misstaget du gör är att tro att alla andra ser kärlek som en ekonomisk uppgörelse på samma sätt som du gör.

Mannen jag älskar och lever med är varken fjäskande eller lydig, hade han varit fjäskande och lydig så hade han inte varit min man.

Citat:
Problemet är ju att småtjejer säljer sig för ett ciggarettpaket, vare sig du vill eller ej. Är det rätt? Borde de inte få hjälp att sälja sig till högstbjudande så de får ut sitt rätta värde?

https://www.flashback.org/t3045571
Flickor säljer sex, för cigaretter. (Norrbotten)
Testa att läsa och förstå det jag skrivit så har du svaret på vad jag tycker. Tar du inte in det jag skriver så är det onödigt att du citerar mig.

Citat:
Va? Här berättar jag att jag inte vill ha någon hora till fru och du kallar det för trams? Jag vill ha en kysk, anständig fru och inte något luder som skämmer ut mig inför hela grannskapet.
I inlägget innan skrev du att du ville leva med en hora. Trams som sagt.

Citat:
Man kan alltid hora vid sidan av oavsett vilket jobb man har. Men dina söner är väl som alla andra. De får inte betalt för sex, de får betala i stället.

Berätta för dem att om de förlorar sina jobb och sina pengar så blir de övergivna. Törs du berätta det för dem?
Det finns gott om män som aldrig skulle betala för sex. Båda mina söner pluggar, och deras flickvänner är förälskade i dem. Testa att ta ett kliv ut och granska verkligheten!

Citat:
Men tror du inte din man hellre skulle vara som David Carradine i Nord och Syd istället för en inställsam, fjäskande White Knight som fungerar som en känslomässig soptunna för kvinnor?
Nu är han ju inte varken en David Carradine i Nord och Syd eller en inställsam, fjäskande White Knight, vilket är tur eftersom ingendera är något för mig.
Citera
2019-10-07, 12:15
Medlem
Citat:
Din man har inte fått möjlighet att välja mellan dig och en sån kvinna.
Jodå, han har alltid haft gott om valmöjligheter.

Citat:
1) Svara på mitt argument: varför tar du inte upp att horande kan vara positivt för många kvinnor?

2) Om du vill förbjuda det för kvinnor som mår dåligt av det, varför inte tvinga kvinnor som skule må bra av det?

3) Jag är 100% säker på att många kvinnor skulle ha färre hang-ups om män och relationer om de horade i ung ålder.
Återigen då. Be någon förklara för dig vad det jag skrivit betyder om du inte förstår det men vill förstå det. Hade du förstått vad jag skrivit så hade du vetat vad svaren är på dina frågor. Jag har varken lust eller tålamod till det antal upprepanden och förtydliganden som verkar behövas för att du ska förstå en tydligt skriven text.
Citera
2019-10-07, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Mannen jag älskar och lever med är varken fjäskande eller lydig, hade han varit fjäskande och lydig så hade han inte varit min man.

Om du älskade honom hade du försörjt honom och sett till att han hade sex med andra kvinnor.

Citat:
I inlägget innan skrev du att du ville leva med en hora. Trams som sagt.

1) Alla män i princip lever med en kvinna som byter sex mot resurser. Sluta låtsas som att civila kvinnor inte säljer sex.

2) Det finns kvinnor som inte vill leva med sjömän eller piloter. Ska vi förbjuda män från att jobba med det?

Citat:
Det finns gott om män som aldrig skulle betala för sex. Båda mina söner pluggar, och deras flickvänner är förälskade i dem. Testa att ta ett kliv ut och granska verkligheten!

1) Copity Cope. Alla män skulle köpa sex om de fick chansen.

2) Precis som alla kvinnor skulle sälja sex om de kunde komma undan med det.

Citat:
Jodå, han har alltid haft gott om valmöjligheter.

Du pratade om en kvinna som lyder order inte om valmöjligheter.
Citera
2019-10-07, 12:34
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Skulle vilja se dina söner gå runt på en FKK-klubb utan att bli upphetsade.

Du har en otroligt naiv syn. Men det verkar vara vanligt att mammor tror att just deras söner är undantag. Min mamma är likadan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in