2019-09-19, 17:37
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Eller Ahmed Rami

Vad skulle dom ha gemensamt menar du?
Citera
2019-09-20, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Vad skulle dom ha gemensamt menar du?
Dom va kollegor
Citera
2019-10-06, 11:48
Medlem
Offerviljas avatar
Känner inte Dan Eriksson och Christoffer Dulny sig väldigt efterblivna när de först nu har förstått att Ingrid Kontrajihadistqvist och Zlatan-Maria är värdelösa? Jag hade faktiskt nästan tyckt att det känts bättre om Dulny och Eriksson hade fortsatt att älska dem. Det här blir så fruktansvärt pinsamt att man bara vill hälla i sig mängder av vin och överdosa mediciner till förbannelse. Exakt det som Dulny och Eriksson säger i det senaste avsnittet blev människor för några år sedan mordhotade och våldtäktshotade för av nationalister. Ni är helt jävla sjuka i huvudet.

Dan Eriksson - den första vågens Ingrid Carlqvist-hatare!

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-101
Citera
2019-10-06, 22:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Känner inte Dan Eriksson och Christoffer Dulny sig väldigt efterblivna när de först nu har förstått att Ingrid Kontrajihadistqvist och Zlatan-Maria är värdelösa? Jag hade faktiskt nästan tyckt att det känts bättre om Dulny och Eriksson hade fortsatt att älska dem. Det här blir så fruktansvärt pinsamt att man bara vill hälla i sig mängder av vin och överdosa mediciner till förbannelse. Exakt det som Dulny och Eriksson säger i det senaste avsnittet blev människor för några år sedan mordhotade och våldtäktshotade för av nationalister. Ni är helt jävla sjuka i huvudet.

Dan Eriksson - den första vågens Ingrid Carlqvist-hatare!

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-101
När i avsnittet kan man höra detta? Låter inte som Dan och Dulny. Men du har ju din agenda, så man ska nog ta det du säger om Ingrid med en skopa salt...
Citera
2019-10-06, 22:14
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
När i avsnittet kan man höra detta? Låter inte som Dan och Dulny. Men du har ju din agenda, så man ska nog ta det du säger om Ingrid med en skopa salt...
128:50 in i sändningen: https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-101
Citera
2019-10-06, 23:03
Medlem
Lite lustig vändning att börja tracka Carlqvist nu när det har blivit trendigt. Vi glömmer inte när du krönte kossan till vice ordförande, Dan.
Citera
2019-10-06, 23:30
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Lite lustig vändning att börja tracka Carlqvist nu när det har blivit trendigt. Vi glömmer inte när du krönte kossan till vice ordförande, Dan.
Nej, vi förlåter inte och vi glömmer aldrig. Den samiska horan ska hatas i evig tid. Under flera år har alltså den här extremt fula samegubben suttit och förnedrat oss som sagt exakt samma saker som han själv gör just nu. Dan Eriksson är en mycket ondskefull och störd människa.
Citera
2019-10-07, 01:36
Medlem
Run3s avatar
Citat:
128:50 in i sändningen: https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-101
Ivarn Överdrivarn. Dan lyssnar uppenbarligen på Ingrid & Maria, och Dulny har även han fått höra segmentet om boomers. Så hur illa kan de egentligen tycka att det är...

De höll bara inte med Ingrid och Maria i deras analys.

Och de pekar inte ut Ingrid som individ, utan nämnde bara podden. Har själv inte lyssnat, så jag vet inte hur mycket Maria snackade, eller vilka som medverkar i ett avsnitt.

Dock lämnade ju Dans respons mycket att önska. Han bara suckar över att Ingrid och Maria har missuppfattat kritiken utan att förklara det vidare alls. Vilken kritik? Hur ligger det egentligen till? Fegt att bara kasta en känga utan att själv komma med något argument.

Uppenbarligen är de fortfarande vänner. Så begriper inte vad du jublar över, Offervilja. Haha.

Du skriver "mordhotade och våldtäktshotade för av nationalister". Du kanske skulle lämna detta träsket? Nazister som mordhotar och våldtar. Vidrigt.
Citera
2019-10-07, 10:18
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Ivarn Överdrivarn. Dan lyssnar uppenbarligen på Ingrid & Maria, och Dulny har även han fått höra segmentet om boomers. Så hur illa kan de egentligen tycka att det är...

De höll bara inte med Ingrid och Maria i deras analys.

Och de pekar inte ut Ingrid som individ, utan nämnde bara podden. Har själv inte lyssnat, så jag vet inte hur mycket Maria snackade, eller vilka som medverkar i ett avsnitt.

Dock lämnade ju Dans respons mycket att önska. Han bara suckar över att Ingrid och Maria har missuppfattat kritiken utan att förklara det vidare alls. Vilken kritik? Hur ligger det egentligen till? Fegt att bara kasta en känga utan att själv komma med något argument.

Uppenbarligen är de fortfarande vänner. Så begriper inte vad du jublar över, Offervilja. Haha.

Du skriver "mordhotade och våldtäktshotade för av nationalister". Du kanske skulle lämna detta träsket? Nazister som mordhotar och våldtar. Vidrigt.
Det som samegubben och polacken sade i programmet fick man i alla fall absolut inte säga för några år sedan. De som gjorde det fick då tips av nationalister att sätta en pistol i munnen och trycka av. På Youtube kunde man också få läsa att sådana hemska typer som kritiserade den superfina Ingrid Carlqvist förtjänade att våldtas analt av ett stort gäng håriga muslimer. Jag tycker inte att det är så baserade och bigga grejer att kritisera Dumrid år 2019, det var mycket coolare att göra det 2016. Är förresten Dulny nio år gammal uppe i huvudet? Eller är han bara en polsk bögjävel som är enormt töntig? Nazistfittorna har förstört mitt liv. Från och med nu ska jag kämpa för att de här sjuka svinen inte ska få förstöra fler människors liv. Kom också ihåg: "Sluta upp med och försök splittra rörelsen då, Ingrid Carlqvist går faktiskt från klarhet till klarhet."

Dumrid Kontrajihadistqvist-älskare topp tre:

1. Pär Öberg
2. Dan Eriksson
3. Christoffer Dulny
Citera
2019-10-07, 21:34
Medlem
Offerviljas avatar
Nazister måste nog vara den mest fårskalliga och icke-självtänkande sortens människor som finns. Inte en enda person har jag sett som är upprörd över att de i det senaste avsnittet trakasserade Ingrid. Skulle det inte kännas skönt att någon gång tänka själv?

Ledande personer inom rörelsen säger att Ingrid är bäst = Alla smånazister tycker att Ingrid är bäst.

Ledande personer inom rörelsen kritiserar Ingrid = Alla smånazister tycker att det är rätt att kritisera Ingrid.

Ni är så patetiska och värdelösa att jag vill kräkas.

Är det någon som vet om Ingrid & Conrad-avsnittet där varenda ynklig liten nazistgubbe gratulerade Dumrid på hennes födelsedag finns att lyssna på någonstans? Nu ska jag ringa till min pappa och be honom om ursäkt. Han har haft rätt om er hela tiden. Samtidigt är det kanske hans fel att det blev så här tokigt från början. Det är skönt att min lillasyster inte blev så störd att hon gick och blev nazist i alla fall. Hon hade kanske också varit alkoholiserad och hjärnskadad idag då. En gång i tiden tyckte jag att Dan Eriksson var världens bästa människa, idag tycker jag bara att han är vidrig.

Vita Pillret suger fett!
Senast redigerad av Offervilja 2019-10-07 kl. 21:36.
Citera
2019-10-16, 22:04
Medlem
Det verkar inte gå att skriva till er via messanger, att dela poddavsnitt till vänner eller för vänner att ena hitta podden om dom inte redan följer.
Citera
2019-10-16, 22:13
Medlem
Citat:
Nazister måste nog vara den mest fårskalliga och icke-självtänkande sortens människor som finns. Inte en enda person har jag sett som är upprörd över att de i det senaste avsnittet trakasserade Ingrid. Skulle det inte kännas skönt att någon gång tänka själv?

Ledande personer inom rörelsen säger att Ingrid är bäst = Alla smånazister tycker att Ingrid är bäst.

Ledande personer inom rörelsen kritiserar Ingrid = Alla smånazister tycker att det är rätt att kritisera Ingrid.

Ni är så patetiska och värdelösa att jag vill kräkas.

Är det någon som vet om Ingrid & Conrad-avsnittet där varenda ynklig liten nazistgubbe gratulerade Dumrid på hennes födelsedag finns att lyssna på någonstans? Nu ska jag ringa till min pappa och be honom om ursäkt. Han har haft rätt om er hela tiden. Samtidigt är det kanske hans fel att det blev så här tokigt från början. Det är skönt att min lillasyster inte blev så störd att hon gick och blev nazist i alla fall. Hon hade kanske också varit alkoholiserad och hjärnskadad idag då. En gång i tiden tyckte jag att Dan Eriksson var världens bästa människa, idag tycker jag bara att han är vidrig.

Vita Pillret suger fett!
"Nazistfittorna har förstört mitt liv. Från och med nu ska jag kämpa för att de här sjuka svinen inte ska få förstöra fler människors liv. "

Du är totalt utan möjlighet att ödelägga något annat än ditt eget liv, något som du verkar vara expert på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in