2019-06-26, 21:45
Medlem
Kajahs avatar
Jag har en perro de agua Español (spansk vattenhund). Han är tio månader gammal. En helt fantastisk hund. Otroligt intelligent, lättlärd, trogen och lojal jycke. Han gör mig stolt precis varenda dag.
Citera
2019-06-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil
Jag satt länge och funderade över vilka raser det är som jag tycker mer om än andra, och nu när jag läser mitt inlägg igen ser jag att jag glömt en av mina absoluta favoriter. Flat-coated retriever! Det är en helt fantastisk hundras! Vackra och intelligenta hundar med massor av energi samtidigt som de är lugna och trygga. En fantastiskt trevlig ras med fint psyke.

Jag har en Flatte! Det är hon på min avatar. ( vet inte varför den kommit upp och ner).
Hon heter Vega och är tre år. MYCKET energi i henne som jag försökt dämpa genom åren. Hon är lugnare nu.
Citera
2019-07-27, 21:56
Medlem
Har en tysk terrier och en blandras, blandisen är en kraelsk björnhund, västsibirisk lajka och labbe, hon är nog den snällaste hunden man kan få, båda används till jakt mestadels eftersök och är superduktiga
Citera
2019-07-29, 17:03
Medlem
Jag har en Landseer stor kille på 45kg världens underbaraste hund mycket vakt i den
Citera
2019-10-05, 23:45
Medlem
Jag har en blandras på 11 veckor American bully 75% och Blue nose 25% han är full av energi och riktigt busig såsom valpar ska vara 🙂
Citera
2019-10-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkasven
Har en tysk terrier och en blandras, blandisen är en kraelsk björnhund, västsibirisk lajka och labbe, hon är nog den snällaste hunden man kan få, båda används till jakt mestadels eftersök och är superduktiga

Tja
Hur stor kan blandrasen bli ?
Citera
2019-10-06, 09:07
Medlem
Jag har en chihuahua på 8,5 år! Har aldrig varit en ”småhunds”person! Men våran lilla tuffing är uppvuxen med en rottweiler Och en schäfer! Så hon beter sig som en stor hund! Super härlig är hon! På alla sätt! Dock fick jag ta bort min rottis för 7 månader sedan! Så lill hunden och jag har varit super deppiga! 10,5 år blev hon! Dom sätter djupa spår i en! Det är helst när dom försvinner
Citera
2019-10-06, 14:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
Jag har en chihuahua på 8,5 år! Har aldrig varit en ”småhunds”person! Men våran lilla tuffing är uppvuxen med en rottweiler Och en schäfer! Så hon beter sig som en stor hund! Super härlig är hon! På alla sätt! Dock fick jag ta bort min rottis för 7 månader sedan! Så lill hunden och jag har varit super deppiga! 10,5 år blev hon! Dom sätter djupa spår i en! Det är helst när dom försvinner

Små hundar är rätt kul. De tror oftast att de är större än vad de är så de kan vara rätt tuffa mot större hundar. Speciellt en ras som Chihuahua. De backar inte undan och ofta blir det de större hundarna som lägger sig med svansen mellan bena

Har själv en Schäfer, stor och stark men extremt snäll. Blir oftast rätt nervös när det kommer mindre hundar som skäller. Det är något med hundar att de vet inte riktigt om sin egen styrka.

Synd om rottisen. Ja hundar har också sorg.
Citera
2019-10-11, 22:27
Medlem
En Schäfer / Malamute. Aldrig haft en hund så lugn som henne.
Citera
2019-10-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazybloodz
Jag har en blandras på 11 veckor American bully 75% och Blue nose 25% han är full av energi och riktigt busig såsom valpar ska vara 🙂

Vad är 25% bluenose? Amstaff eller vad syftar du på?
Citera
2019-10-16, 22:36
Medlem
En tax.
Citera
2019-10-17, 10:37
Medlem
aina08s avatar
Har en Cane Corso
(Italiensk mastiff. Tik på 45 kg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera