Citat:
Ursprungligen postat av
Drugking
Tänkte en helg över till någon stad i Europa. Hur ligger priset i Holland och Tyskland? Borde inte vara lika dyrt som här i Sverige och kvaliteten borde vara lite bättre också utanför Sverige? Dock inte Norge,Danmark och liknande länder.
Vad är det du undrar egentligen?
Hur mycket hade du tänkt knarka?
Priset skiljer ju beroende på din relation till langaren etc. men överlag skulle jag säga att det är rätt lika inom hela EU med en viss fördel för Holland och Spanien. Som tumregel så är både knarkpriset och solen bättre ju närmare ekvatorn man hamnar. Jag tycker dock att det borde vara andra faktorer än knarkpriset som bestämmer resedestinationen.
Men åter till ämnet, rekommenderar Amsterdam för den som är nybörjarknarkare iaf. Bra priser och man kan röka gräs varsomhelst när man känner för det utan att noja. Även svamp är lagligt där. Kokain, MDMA och speed kan man få tag i på en kvart för överenskomliga priser. Grym partystad utan tvekan. En av mina absoluta favoriter!
En annan bra party/knarkarstad är Barcelona. Liiite dyrare knark överlag men kokain kan vara billigt om man träffar rätt langare. Sedan har vi Madrid, Berlin, London, Prag och hundra andra trevliga storstäder runtom i EU.
Hursomhelst, poängen är iaf att de nordiska huvudstäderna är utan tvekan i botten på listan så varsomhelst i Europa blir nog en rolig resa om man gillar att knarka/partaja.
(edit: less den här typen av trådar men försökte iaf svara seriöst)