2019-10-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Stämmer, exmannen MDN
Efter att han betalat ca 15 mille så visar det sig att där inte fanns något barn!! Trots summan så skickar hon sexbilder på dem till hela hans familj! Därefter blir hon tillsammans med Julias pappa. Julia utbildar sig till sjuksköterska för att pressa MDN men blir istället kär i honom. När han inte vill ha med henne att göra så anmäler hon honom för våldtäkt. Vilken soppa!!!
Citera
2019-10-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Mkt bra att du sparade. Har du koll på om det finns uppenbara motsägelser eller lögner i alla dessa inlägg? Fulis namedroppar ju en hel del personer och inläggen och svaren kom ju i en jäkla fart.

Tack. Ja vad ska man säga. Om du menar oriktiga uppgifter som kan kollas mot verkligheten så är det väl främst yrkanden i Hovrätten han missade. Resten går att hitta på nätet och fabulera ihop om man orkar.
Han stavade Julias expojkväns efternamn fel.
Personen som skrev trodde nog läkaren, tidigare kollega till JL, som sydde Fulen jobbade kvar på KS. I själva verket jobbar han i Alta i Norge. Och de som orkar kolla karta kan se att det är ett stenkast från Nordpolen så han kan inte ha blivit sydd i direkt anslutning efter skottskadan.

Det är väl ungefär det.
Han skrev förresten bögadvokaten en gång där det skulle stå horadvokaten.

Jag tycker det är intressant att han skriver ”Tjejen” och utan kommatecken i meningarna.
Tippar på att det skrivits med mobiltelefon (eller padda) då automatisk stor bokstav har kickat in på något ställe.
Citera
2019-10-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack. Ja vad ska man säga. Om du menar oriktiga uppgifter som kan kollas mot verkligheten så är det väl främst yrkanden i Hovrätten han missade. Resten går att hitta på nätet och fabulera ihop om man orkar.
Han stavade Julias expojkväns efternamn fel.
Personen som skrev trodde nog läkaren, tidigare kollega till JL, som sydde Fulen jobbade kvar på KS. I själva verket jobbar han i Alta i Norge. Och de som orkar kolla karta kan se att det är ett stenkast från Nordpolen så han kan inte ha blivit sydd i direkt anslutning efter skottskadan.

Det är väl ungefär det.
Han skrev förresten bögadvokaten en gång där det skulle stå horadvokaten.

Jag tycker det är intressant att han skriver ”Tjejen” och utan kommatecken i meningarna.
Tippar på att det skrivits med mobiltelefon (eller padda) då automatisk stor bokstav har kickat in på något ställe.

OK, stort tack. Ja, det vore ju intressant om den fule dök upp igen. Om det var ett troll måste den ju ha läst på ordentligt, eller ha fantastiskt livlig fantasi, för svaren kom ju i ett jäkla tempo.
Citera
2019-10-04, 23:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
De olika personkopplingar i detta falla är ganska uppseendeväckande för att ändå vara Stockholm. På en liten ort är det kanske inte så konstigt att olika människor kommer i kontakt med varandra av olika skäl.

Vi har advokater, hovrättsassessor, flera läkare, en thaiboxande sjuksköterska, en norskättad livsstilskriminell kvinnomisshandlare som saknar bostad och bankkonto och någonstans även en marockansk klanmedlem. Det skaffas barn utanför äktenskapet, utpressas i 10-miljonersklassen och skjuts och överfalls i trappuppgångar. Rättegångar i parti och minut, kontaktförbud, massutskick av förtalsmejl, hundvakter som agerar ombud. Bodelningar, vårdnadstvister, LOB:ar, fyllor, poliser, specialutredare, en kidnappad hund, arv, St Göran, Göken, försvunnen SUV, knapptelefoner med dåligt minne och kanske en bridgeförening...
Då kan du fylla på med en misstänkt anstiftare som har kontakt med en intern utredare på polisen som hon ringer för att få hjälp av när hon blir LOBad i sin exmans lägenhet.
Samma utredare har hon kontakt med senare och ber om hjälp när hon inte vet varför hon får flytta, (blir värkt pga obetalda hyror 38.450 kr), men då jobbar han vid polisens särskilda utredningar, SU.
Citera
2019-10-04, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då kan du fylla på med en misstänkt anstiftare som har kontakt med en intern utredare på polisen som hon ringer för att få hjälp av när hon blir LOBad i sin exmans lägenhet.
Samma utredare har hon kontakt med senare och ber om hjälp när hon inte vet varför hon får flytta, (blir värkt pga obetalda hyror 38.450 kr), men då jobbar han vid polisens särskilda utredningar, SU.
Kan du lägga upp listan på de persedlar hon hade kvar när hon blev vräkt. Missade den förra gången.
Citera
2019-10-04, 23:47
Medlem
Citat:
To Whom It May Concern.

Här är charmören och fabulören Fulens sista gäng inlägg innan han åkte ut härifrån:

Min tjejs bästa vän heter F*ernando A*rias och är reporter på Sveriges Radio och är placerad i NY. Han kan bekräfta att han känner oss. Han kan också bekräfta att han träffat min tjej och horadvokatens fd man på sjukhuset och att horadvokatens fd man har våldtagit min tjej. F*ernando och min tjej har firat jular ihop och är bästa vänner. Han och min tjej pluggade på folkhögskola tillsammans och har varit i Sydamerika tillsammans.

——

Läkaren som sydde mej heter U*lrik N*ilsson R*anta. Han är en tidigare kollega till min tjej.

——

Domaren som min tjej ringde till dagen innan jag träffade bögadvokaten heter D*avid L*öfgren. Det var han som sa till min tjej att hon inte kunde få pengar för att ha vittnat. Några timmar senare bestämde vi att jag skulle åka och snacka med horan hos bögadvokaten. Jag såg henne gå in med bögadvokaten tillsammans med barnen. När jag kom tillbaka dagen efter så ville jag bara snacka med horan om att lämna oss ifred och ge tjejen pengar.

——

Vi åkte förbi målarkludden som är tjejens ex som heter C*hristopher L*exell och fick pengar så vi kunde åka.

——

Du kan ju titta i närmaste spegel din vedervärdige idiot.

——

Tjejen är helt oskyldig hon har blivit trakasserad av horadvokaten och våldtagen av horadvokatens fd man. Han ska få betala och horadvokaten ska få betala bögadvokaten ska betala mest av alla

——-

Jag och tjejen har varit på förhör här i Norge. Vi har polisanmält mejlen som skickats i tejejens namn.

——

Tjejen har ansökt om kontaktförbud och anmält läkaren bögadvokatens ex för våldtäkt 2015. Våldtäkten ägde rum 2012.

——

Jag ringde på dörren och efter en stund hör jag hur bögen tittar ut genom hålet då bankar jag ordentligt och säger att om han inte öppnar så kommer jag sparka upp dörren. Bögen öppnar dörren och kommer ut med en pistol och siktar och skjuter mej och jag störtar fram och slår honom i magen och han böjer sej framåt och då vrider jag hans huvudet åt sidan och då skjuter han igen och då blir han träffad första gången i magen jag drar honom i öronen och tänker vrida av hans huvud och han skjuter flera gånger och träffar mej och sej själv flera gånger och jag blöder i armen så jag springer ut på gatan och han springer efter.

——

Jag ljög inte alls tjejen följde med mej och satt och lyssnade och vid pausen pussade hon på mej alla såg det och vi fikade tillsammans och hon pratade med domaren

——

Ett skotthål efter bögadvokaten tatueringar och linser. Är du kåt

——

Tror det men mest blod kom på Tröjan och byxorna.
Jag har varit där flera gånger och även i lägenheten innanför dörren och pratat med bögen när jag letat efter horan.

——

Pistolen har bögadvokaten.

Smart att spara "FejkFredriks totala osnningar och påhitt" (förlåt nytt namn FF för att förvirra).
Fast roligt och tack från mig! Hade missat några av hans inlägg ser jag, som så mycket andras eller glömt. Återstår att se om han var på riktigt här på tråden. Vem är BO, vem GM, vem, om någon anstiftaren?
Citera
2019-10-04, 23:49
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ja, är det ngn som har koll på alla initialer E08 kanske? Är KL MGM och HOL BO? Enligt FO är han BO då han ringde på hos HOL och ville träffa MN och be henne sluta att terrorisera JL. HOL är ju ett BO hur vi än vänder och vrider på det. Men vad har FOs SMS till SH med detta att göra och vem har PTV eller PTH, vilket kan ha att göra med GPDR....., var bara tvungen....
Själv får jag snart PMS... inte för att jag vet hur det känns men vissa blir ju helt galna av det

För att det ska bli enklare kan man väl skriva två bokstäver i förnamnet och två i efternamnet.
JL och JN är så lätt att blanda ihop.
JL är JuLa och JN är JoNi så slipper vi det problemet.
Citera
2019-10-05, 00:03
Medlem
Citat:
OK, stort tack. Ja, det vore ju intressant om den fule dök upp igen. Om det var ett troll måste den ju ha läst på ordentligt, eller ha fantastiskt livlig fantasi, för svaren kom ju i ett jäkla tempo.

Fulen hade en agenda och var väldigt påläst ja. Inte bara i tråden utan hade lusläst fupar, domar, Facebook m.m. En jurists noggrannhet...

Ja högt tempo som om det var självupplevt. Nu ska vi veta att hela den här bakgrunden med MDN, D*arrar, hotmejl och JL går många år tillbaka.
Tänker man sig att man tar avstamp i den ursprungliga konflikten MDN-JL-D*arrar osv så hittar man en solklar anledning för någon att relatera till skjutningen på Kungsholmen. Beröringspunkterna finns.

Vilka smutskastas?

HOL - bögadvokaten
MN - horadvokaten
JN - dottern

Vilka är de goda men som ändå hängs ut?

KL - ängeln, hjälparen i nöd
JL - ”Tjejen” den trogna vid Fulens sida trots misshandel m.m
FO - den gode indrivaren som blir skjuten under sitt ärofyllda uppdrag.

Vilka ovan framställs som godast av Fulen?
Jo KL och FO själv.

Vem har agendan och mest att vinna på att få ängeln KL och rättskiparen FO att framstå som de goda och vem/vilka har agendan att framställa bögen HOL och horan MN som de onda?

Värt att tänka på.
Senast redigerad av Avel 2019-10-05 kl. 00:08.
Citera
2019-10-05, 00:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Kan du lägga upp listan på de persedlar hon hade kvar när hon blev vräkt. Missade den förra gången.
Karin hade övergivit lägenheten sedan flera månader och gick inte att få tag i varken på telefon eller mail och hon hade lämnat massor.
12 flyttkartonger med diverse kläder, husgeråd m.m. 2 packsäckar med diverse kläder, röd och blå
2 golfbagar med klubbor, 8 tavlor, 1 svart resväska, 1 hundmadrass. 1 plastbokhylla

Här är kvittot på grejorna. https://minfil.com/0dCepd70n0/nnKvitto_pdf

Här är bokningen av lägenheten. https://minfil.com/1fC3p676n5/Del1_pdf

Här är papperet på vräkningen. https://minfil.com/B0z3ie73n1/Karin_Lilja_vr_kt_jpg

Klart sur man som hade försökt hjälpa Karin och han blir tackad så här...

Jag har inte lagt ut det ännu men har ett mail som hon skrev 2 juni 2016, dagen efter vräkning, till bl.a Kjell Fahlgren vid polisens särskilda utredningar, SU, och ber om hjälp?

Det är ett väldigt långt mail till flera personer och jag måste ta bort det som handlar om barnen för det är väldigt mycket lögner i det mailet, hon vet t.ex inte varför hon får flytta.
Karin skriver bl.a..
"Någon ringde till Transportstyrelsen och försökte få mig att bli utredd. Någon ringde till Länstyrelsen för att få mig utredd att jag inte var kapabel att ha hund.
Helt plötsligt blev jag ombedd att flytta. Inte för att någon klagat utan av okänd anledning."
"Hjärtat rusar om telefonen ringer så jag har den på ljudlös och svarar inte förrän jag har kollat numret. Antingen ringer Kjell angående något nytt påhitt från Henrik."
"Kjell, kan du skicka detta vidare?"

Kjell Fahlgren vid polisens särskilda utredningar, SU? Vad fan är detta?
Citera
2019-10-05, 00:17
Medlem
Citat:
Fulen hade en agenda och var väldigt påläst ja. Inte bara i tråden utan hade lusläst fupar, domar, Facebook m.m. En jurists noggrannhet...

Ja högt tempo som om det var självupplevt. Nu ska vi veta att hela den här bakgrunden med hotmejl och JL går många år tillbaka.
Tänker man sig att man tar avstamp i den ursprungliga konflikten MDN-JL-D*arrar osv så hittar man en solklar anledning för någon att relatera till skjutningen på Kungsholmen. Beröringspunkterna finns.

Vilka smutskastas?

HOL - bögadvokaten
MN - horadvokaten

Vilka är de goda men som ändå hängs ut?

KL - ängeln, hjälparen i nöd
JL - ”Tjejen” den trogna vid Fulens sida trots misshandel m.m
FO - den gode indrivaren som blir skjuten under sitt ärofyllda uppdrag.

Vilka ovan framställs som godast av Fulen.
Jo KL och FO själv.

Vem har agendan och mest att vinna på att få ängeln KL och rättskiparen FO att framstå som de goda och vem/vilka har agendan att framställa bögen HOL och horan MN som de onda?

Värt att tänka på.

Håller med om det mesta och förstår vad du far efter, och visst kan det vara så. Med den hälsa och skick som spökskrivaren har beskrivits är jag ändå tveksam, spökskrivaren verkar ju göra bort sig några gånger dessutom på extremt onödigt sätt
Citera
2019-10-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Karin hade övergivit lägenheten sedan flera månader och gick inte att få tag i varken på telefon eller mail och hon hade lämnat massor.
12 flyttkartonger med diverse kläder, husgeråd m.m. 2 packsäckar med diverse kläder, röd och blå
2 golfbagar med klubbor, 8 tavlor, 1 svart resväska, 1 hundmadrass. 1 plastbokhylla

Här är kvittot på grejorna. https://minfil.com/0dCepd70n0/nnKvitto_pdf

Här är bokningen av lägenheten. https://minfil.com/1fC3p676n5/Del1_pdf

Här är papperet på vräkningen. https://minfil.com/B0z3ie73n1/Karin_Lilja_vr_kt_jpg

Klart sur man som hade försökt hjälpa Karin och han blir tackad så här...

Jag har inte lagt ut det ännu men har ett mail som hon skrev 2 juni 2016, dagen efter vräkning, till bl.a Kjell Fahlgren vid polisens särskilda utredningar, SU, och ber om hjälp?

Det är ett väldigt långt mail till flera personer och jag måste ta bort det som handlar om barnen för det är väldigt mycket lögner i det mailet, hon vet t.ex inte varför hon får flytta.
Karin skriver bl.a..
"Någon ringde till Transportstyrelsen och försökte få mig att bli utredd. Någon ringde till Länstyrelsen för att få mig utredd att jag inte var kapabel att ha hund.
Helt plötsligt blev jag ombedd att flytta. Inte för att någon klagat utan av okänd anledning."
"Hjärtat rusar om telefonen ringer så jag har den på ljudlös och svarar inte förrän jag har kollat numret. Antingen ringer Kjell angående något nytt påhitt från Henrik."
"Kjell, kan du skicka detta vidare?"

Kjell Fahlgren vid polisens särskilda utredningar, SU? Vad fan är detta?

Undrar hur många mejl av den här typen hon skickat. Stackars kvinna. Kan tänka mig att hennes story går på repeat för den som vill lyssna. Storyn växer för var olycka och skaran som orkar lyssna minskar.
Citera
2019-10-05, 00:28
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974

2 Den fule pratar om blod och hylsor i trappen,blodet köper jag men hylsor från en start pistol är både praktiskt och teoretiskt omöjligt,en start pistol är en klassisk revolver som har en trumma ( cylinder ) där hylsorna stannar i trumman efter avlossat skott medans en pistol slungar ut hylsorna från sidan (utkastare) alltså måste den fule i sin brottningsmatch med HOL hunnit ladda om revolvern samtidigt som han springer ner för trappen,alla vet att lucky luke drar snabbare än sin egen skugga men den fule måste på något vis stanna tiden för att hinna ladda om i full fart,nu är det säkert en eller annan som suckar och tänker att den fule tog väl fel på revolver och pistol,Nej för om den fule är den han säger att han är (legosoldat) (kriminell) då ser du skillnad på en revolver och en pistol sju dagar i veckan, vetefan om inte den fule är en av dom i X-men

Fulis skrev att det var en pistol och ingen revolver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in