2019-10-04, 21:22
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxWalter
Gärningsmännen är förmodligen Wt-ungdomar som har misslyckats med både livet och folkskolan och som nu tar ut sina fiaskon på oliktänkande. Deras föräldrar har troligen enkla kroppsarbeten, men sannolikheten är stor att de är kroniskt arbetslösa och skyller sina motgångar på bl.a. utlänningar.

Som tur är blev hon inte våldtagen eller rånmördad som hon hade kunnat blivit om hon bodde i ett invandrartätt getto.
Citera
2019-10-04, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxWalter
Gärningsmännen är förmodligen Wt-ungdomar som har misslyckats med både livet och folkskolan och som nu tar ut sina fiaskon på oliktänkande. Deras föräldrar har troligen enkla kroppsarbeten, men sannolikheten är stor att de är kroniskt arbetslösa och skyller sina motgångar på bl.a. utlänningar.

Du har förstått detta. Ena pappan är svetsare
Och den andre arbetslös. De har trakasserat folk länge inte bara Pyk. Men hon sade till dem därför har de koncentrerat sig på henne.
Citera
2019-10-04, 23:08
Medlem
ni hänger ut mekanikern och killen som inte dödat en fluga moget era jävla gubbar
Citera
2019-10-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veto
Du har förstått detta. Ena pappan är svetsare
Och den andre arbetslös. De har trakasserat folk länge inte bara Pyk. Men hon sade till dem därför har de koncentrerat sig på henne.
Hur vet du att det är samma ungdomar? Kan inte hitta någon stans att de är dömda för liknande? Iallafall inte Johan.
Citera
2019-10-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotutanpommes
Hur vet du att det är samma ungdomar? Kan inte hitta någon stans att de är dömda för liknande? Iallafall inte Johan.

Nej det finns knappt nån polis här. De har kunnat härja fritt. Polisen har själv sagt att de måste tas på bar gärning. Alla här vet dock vilka det är.
Citera
2019-10-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotutanpommes

Det finns knappt nån polis här så de har kunnat härja fritt. Polisen har sagt att de måste tas på bar gärning. Alla här vet dock vilka de är.
Citera
2019-10-04, 23:25
Medlem
Förstår verkligen hur folk kan störa sig på denna kvinnan då hon har ett väldigt tragiskt sätt att bemöta andra folk i sin omgivning.. jag kom körande i lilla Hoby och då kommer en hund springande i diket och sedan efter det kommer en barnvagn ut skickandes på vägen, Jag fick tvärnita och min lilla fina hund som väger 6 kg kom flygande rakt in i mittkonsolen ;( jag kan försäkra er om att detta inte blev ett billig besök hos veterinären. Försäkringen täckte ingenting.. men vad gör man inte ifall där kommer en barnvagn ut rullande på vägen, DÄR KAN LIGGA EN BEBIS MED HELA LIVET FRAMFÖR SIG!!!

Det vill man inte ha på samvetet...
Senast redigerad av askarflykting123 2019-10-04 kl. 23:36.
Citera
2019-10-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veto
Nej det finns knappt nån polis här. De har kunnat härja fritt. Polisen har själv sagt att de måste tas på bar gärning. Alla här vet dock vilka det är.

Hur i helvete vet du då de?
Citera
2019-10-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askarflykting123
Förstår verkligen hur folk kan störa sig på denna kvinnan då hon har ett väldigt tragiskt sätt att bemöta andra folk i sin omgivning.. jag kom körande i lilla Hoby och då kommer en hund springande i diket och sedan efter det kommer en barnvagn ut skickandes på vägen, Jag fick tvärnita och min lilla fina hund som väger 18 kg kom flygande rakt in i mittkonsolen ;( jag kan försäkra er om att detta inte blev ett billig besök hos veterinären. Försäkringen täckte ingenting.. men vad gör man inte ifall där kommer en barnvagn ut rullande på vägen, DÄR KAN LIGGA EN BEBIS MED HELA LIVET FRAMFÖR SIG!!!

Det vill man inte ha på samvetet...

Så synd om den lilla hunden. Hoppas allt gick bra efter omständigheterna, ifall denna historia så är det i grund och botten hon som har ¨skitet i det blå skåpet¨ har även hört denna historia förr från mina arbetskollegor.
Citera
2019-10-05, 09:43
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Hon är FI-kandidat i Simrishamn.

Hahaha

Plötsligt förstår man varför hon blivit till en måltavla, hon är den där personen som alla i området hatar och ungdomarna har som nöje att terrorisera henne.
Citera
2019-10-05, 11:21
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askarflykting123
Förstår verkligen hur folk kan störa sig på denna kvinnan då hon har ett väldigt tragiskt sätt att bemöta andra folk i sin omgivning..
Det ligger garanterat mycket mer bakom historien än "jag är flyktingvän". Man skulle verkligen vilja höra killarnas historia. F.ö. borde den som inte har vett att i dagens läge vara ganska diskret som "flyktingvän" försöka följa med i samhällsdebatten lite bättre.
Citera
2019-10-05, 20:17
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det lutar åt att kommunen sätter in väktare. Jisses!

https://www.sydsvenskan.se/2019-10-0...e-i-ostra-hoby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in