2019-10-04, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
https://twitter.com/mentalitanaset/status/1180043588144701442?s=19

Katastrof?

Tycker man ö.ht. inte kan se siffrorna på den bilden, så i förhållande till det, ja katastrof, men som tidigare sagt, vinklar osv. Men kul med bränning, fett att bränna i en EL-match ändå.
Citera
2019-10-04, 15:42
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Tycker man ö.ht. inte kan se siffrorna på den bilden, så i förhållande till det, ja katastrof, men som tidigare sagt, vinklar osv. Men kul med bränning, fett att bränna i en EL-match ändå.
Kan inte vara enkelt att leva med dyskalkyli. Lider med dig.
Citera
2019-10-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metalcorenightfall
Kan inte vara enkelt att leva med dyskalkyli. Lider med dig.

I bästa fall ser det ut som 1710. Ser mest ut som ingenting.

Dyskalkyli fungerar f.ö. inte så . Det måste vara siffror från första början för att jag öht ska kunna ha dyskalkyli.
Senast redigerad av vermoden 2019-10-04 kl. 16:23.
Citera
2019-10-04, 16:23
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Får det till 1710, och då är jag snäll. Ser mest ut som ingenting.

Dyskalkyli fungerar f.ö. inte så
Syns ju tydligt att det står 1910?
Citera
2019-10-04, 17:09
Medlem
Vårt tifo igår var otroligt bra. Fantastiskt. Bränningen är väldigt bra gjord, och om man verkligen inte ser vad det står gör man sig till (eller så har man rejäla synfel).

Som jag skrev igår tycker jag även att FCKs stod för den bästa bortainsatsen i år (troligtvis ett par år tillbaka också). Tre (?) trummor var kanske lite mycket, och den nordkoreanska flaggviftningen var lite töntig - annars tyckte jag att deras insats var bra.
Citera
2019-10-04, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Som jag skrev igår tycker jag även att FCKs stod för den bästa bortainsatsen i år (troligtvis ett par år tillbaka också). Tre (?) trummor var kanske lite mycket, och den nordkoreanska flaggviftningen var lite töntig - annars tyckte jag att deras insats var bra.

FCK gjorde bra ifrån sig, absolut. Men jag vetefan ifall de slog Djurgårdens bortafölje i år. Trummorna som FCK körde med förstörde en hel del faktiskt. Sen att de började köra på engelska mitt i var fan bara pinsamt.
Citera
2019-10-04, 18:48
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
I bästa fall ser det ut som 1710. Ser mest ut som ingenting.

Dyskalkyli fungerar f.ö. inte så . Det måste vara siffror från första början för att jag öht ska kunna ha dyskalkyli.
https://twitter.com/EurosportSE/status/1179834391171870721?s=19

Om du fortfarande ser en 7a så år det nog dags att åka in. Kan vara tecken på en stroke.
Citera
2019-10-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
https://twitter.com/EurosportSE/status/1179834391171870721?s=19

Om du fortfarande ser en 7a så år det nog dags att åka in. Kan vara tecken på en stroke.

Äh, lägg ner - inte lönt att försöka diskutera med honom. Han hade troligtvis argumenterat för att det stod "BIZ" om aik gjort 1312-bränningen istället.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
FCK gjorde bra ifrån sig, absolut. Men jag vetefan ifall de slog Djurgårdens bortafölje i år. Trummorna som FCK körde med förstörde en hel del faktiskt. Sen att de började köra på engelska mitt i var fan bara pinsamt.

Jag tillhör skaran som inte var imponerad av Djurgårdens följe, röststyrkemässigt i alla fall. Där tycker jag nog att fck var bättre. Hörde, som tur var, inte deras engelska ramsor.
Senast redigerad av J.G.R 2019-10-04 kl. 19:08.
Citera
2019-10-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metalcorenightfall
Satt på södra övre under matchen. FuCK hade 4 trummor varav åtminstone en virveltrumma(!). Sångmässigt hade de inte mycket att komma med, man hörde mest bara ett trött brölande. Desto mer hörde man deras trummor.
Kan verkligen inte fatta hur hbg haft friendship med dem när Hbg enligt egen utsago hatar trummor.
Inte ens Aik har i närheten av lika högljudda trummor.

....
Det var antagligen danska du hörde.
Citera
2019-10-04, 20:02
Medlem
The-Butchers avatar
Man har ju märkt när man följt denna tråden ett tag att vad än Malmö gör så är det skit enligt övriga storklubbar, visst bränningen kunde varit lite bättre men ändå ett tydligt budskap till FCK!

Jag skulle nog påstå att malmö allt som oftast är nr 3 i Sverige efter Hammarby och AIK
Citera
2019-10-04, 21:01
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepinne1
Var är jävla snack om att Malmö i Europa har bäst tryck i Sverige inför gårdagens match men satan vilket antiklimax! Vet inte om det var tröttast på planen eller på läktaren. Helt sjukt att man kan kalla sig ultras och hålla på fck, också.

Alla mikrofoner fanns vid FCK-klacken och det fanns ingen mick vid MFF-klacken. Det är enbart därför FCK hördes mer för det har jag läst på Flashback. Eller så var det inte på det viset.
Citera
2019-10-04, 21:05
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Butcher
Man har ju märkt när man följt denna tråden ett tag att vad än Malmö gör så är det skit enligt övriga storklubbar, visst bränningen kunde varit lite bättre men ändå ett tydligt budskap till FCK!

Jag skulle nog påstå att malmö allt som oftast är nr 3 i Sverige efter Hammarby och AIK

Mer generellt, vad än ett lag utanför Stockholm gör så är det skit. På ett sätt är det ganska naturligt när tre av de fem stora i Sverige kommer från samma stad och ständigt tuppfäktas – det är klart att de mest lever i den filterbubblan och missar mycket som händer utanför (d.v.s. i Malmö eller Göteborg). Samtidigt som vi två utanför bubblan fäktas om att vilja placera oss topp tre.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in