2019-10-03, 17:19
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, det här står väl i paritet med de förklaringar som @Medinsyn hade om Yodas "SVARA,SVARA,SVARA"..., dvs lika dålig (bort)förklaring till en incident.

Det är väl helt klart att de bilder/sms som SD hotade med att offentliggöra, inte var bilder på de tu på ett fik, eller på en trivsam promenad längs en strandkant, matandes änder...

Citat från pm:et:
[...]" I det här läget kan SD då ha meddelat LW att han kommer gå ut med deras relation och att han kunde bevisa denna genom sms dem emellan. DET kan ha varit orsak till det som blev den första anmälan."[...]

Så SD skulle gå ut med deras relation på vilket sätt?

Genom att visa VAD?
Detta VAD är ju något som handlar med stor sannolikhet om intima bilder.

VARFÖR?
från pm:et
[...]" SD stod i färd att lämna HD men fick nu kalla handen av LW, som trots detta ville fortsätta att träffa honom sporadiskt men i ännu mer hemlighet."[...]

Det finns ju ingen rim och reson i att L'ena skulle anmäla hot om att SD skulle offentliggöra helt "ofarliga" bilder. Det går jag inte alls på.

Förklaringen till VARFÖR det har skett verkat inte trovärdig i mina ögon.

Verkar det rimligt att om någon vill fortsätta att ses i hemlighet, att man då hotar att sprida känslig bilder/sms för att bevisa deras relation?

Detta är väl den berättelse SD har knåpat ihop till vänner och bekanta.

Om han skulle ha känt sig stalkad till den milda grad att han måste ta till sådana ytterligheter, LW dessutom anmäler honom, varför anmäler han inte tillbaka?

I mina ögon visar det hur SD kan vrida och vränga på sanningen till oigenkännlighet. Det är väl det han har knepat och knåpat på i 1,5 år nu.

Anpassa sin historia...

Precis, det nog många - såväl Järngängets dårade medlemmar såsom de ihärdiga förnekarna eller veliga tvivlarna här inne som kommer att känna sig lätt bortgjorda när de tvingas skåda ljuset i form av en ”mycket omfattande” FUP innehållande hårda fakta som nog kommer att vara svåra att värja sig mot.

”Ni skall lära känna sanningen, och sanningen skall göra er fria.” (Joh 8:31-47)
Citera
2019-10-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Åh fy f*n , e det så det var ?
Men sh*t , vad illa !

Men inte kan det väl vara LW:s örhänge de letat efter där ? Nee?
Basebollträät ?

(Orkar inte skriva L* ena utan skriver LW istället , gör så ont i hjärtat varje gång hennes namn skrivs utav mig = insikten blir så påfallande ; drömmer drömmar om hur ❌sönderslagen hon antagligen var , det är så man kreverar på kuppen .
Taskigaste jag varit med om på lång tid , hur i h-e kan man döda en människa , särskilt en förälder ?

Om du bara hade haft den minsta lilla aning om hur sönderslagen offrets kropp var, så skulle du också förstå att Gärningspersonen inte enbart hade uppsåt att döda sitt offer, utan att det fanns en mycket partikuljär anledning hos Gärningspersonen då vederbörande utförde sin dödsmisshandel, det vill säga, de skador som kroppen då uppvisade kunde också tala.
Citera
2019-10-03, 17:24
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Kan det vara att misstankarna mot HD är släppta?

Eller att ungarna inte är LVU:ade längre?
Citera
2019-10-03, 17:27
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Precis, det nog många - såväl Järngängets dårade medlemmar såsom de ihärdiga förnekarna eller veliga tvivlarna här inne som kommer att känna sig lätt bortgjorda när de tvingas skåda ljuset i form av en ”mycket omfattande” FUP innehållande hårda fakta som nog kommer att vara svåra att värja sig mot.

”Ni skall lära känna sanningen, och sanningen skall göra er fria.” (Joh 8:31-47)

Konstigt sätt att söka sanningen när man binder sig vid en ståndpunkt och inte är öppen för andra möjligheter.

Sanningen har framkommit först när något är ställt bortom rimligt tvivel. Påstår du att SD är dömd redan och därför kan du veta sanningen om fallet och alla andras åsikter är därmed fel?
Citera
2019-10-03, 17:32
Medlem
Citat:
Precis, det nog många - såväl Järngängets dårade medlemmar såsom de ihärdiga förnekarna eller veliga tvivlarna här inne som kommer att känna sig lätt bortgjorda när de tvingas skåda ljuset i form av en ”mycket omfattande” ❌FUP innehållande hårda fakta som nog kommer att vara svåra att värja sig mot.

Även dom som har den kraftfulla förmågan att antecipera kommer också kunna bli rejält besvikna när deras önskemål och önskedrömmar slås i spillror då FUP inbjuder gemene man till läsning inom detta mordfallet gällande 👤Lena Wesström.
Citera
2019-10-03, 17:54
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Att HD inte visste om USA resan är absolut inget nytt. Det diskuterades mångt mycket tidigare i tråden..

Varifrån kommer den uppgiften? Att HD inte visste om USA-resan?
Citera
2019-10-03, 17:56
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Vad menar du nu? Jag försöker inte påverka någon då jag behåller uppgifterna för mig själv.

Jag svarade bara på Blessedfruit's fråga om vilka som fått PM med uppgifter om fallet.

Jag har både fått och skickat PM ang mordet men inget jag delar i tråden. Delar detta med de jag anser seriös i tråden och de delar med mig. Fakta som inte bör delas ännu i tråden.
Citera
2019-10-03, 18:00
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Vad menar du nu? Jag försöker inte påverka någon då jag behåller uppgifterna för mig själv.

Jag svarade bara på Blessedfruit's fråga om vilka som fått PM med uppgifter om fallet.

Aha , då fattade jag helt fel , dumt av mig , sorry
Citera
2019-10-03, 18:02
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Eller att ungarna inte är LVU:ade längre?
Ja, så kan det ju vara!
Citera
2019-10-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Ja, knognuggning eller slag i blev, kalla det vad du vill. Våld är det i alla fall.

Det är precis det som sker nu. Vad är ditt problem?

Ingen är dömd för något våld.

Jag svarade en annan skribent, på en direkt fråga. Så nu gillar du att det avgörs i domstol?
Senast redigerad av Siix 2019-10-03 kl. 18:12.
Citera
2019-10-03, 18:03
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Det handlar snarare om att välja ut skribenter som är neutrala och öppensinnade och inte har bestämt sig för sanningen ännu. Vi behöver mer information och uppgifter innan vi kan bilda oss en åsikt.

Det är inte lönt att tala med skribenter som har sin åsikt färdig och aldrig kan ändra sig från den vilka uppgifter som än framkommer.

Ja du är för rolig du Rosa, dig vet man alltid var han har. Nej jag skulle nog inte räkna in dig bland de mest seriösa postarna. Det har varit för mycket konstigheter, motsägelser både i denna och andra trådar.

Du har påstått dig vara underbetald universitslärare, legitimerad psykolog, forskare inom psykologi (och använder just nu oss här på flasback i din forskning, som försöksdjur.) Jobbat inom CIA. Ändå visar du ofta en lågempatisk sida och dina kunskaper inom beteendevetenskap skulle jag säga är rudimentära.

Din påstådda 160 i IQ tycker jag tyvärr inte att vi ser mycket av i den tråden. (källa: (FB) Justice Anthony Kennedy drar sig tillbaka?)

Du kommer säkert att rapportera detta, men jag återger endast infomation som du själv postat. Och jag tycker att jag visar på hur trovärdiga dina påståenden är- vilket är av vikt i debatten och anknyter till din svar här ovan
Senast redigerad av T34Panzer 2019-10-03 kl. 18:09.
Citera
2019-10-03, 18:04
Medlem
landbandys avatar
Citat:

Orkar inte med bibelord skriva för tusentals års sen , det kan ju ha varit byfånen som klottrat ner när han vallade får ....suck ...
Man skall kunna vara en snäll och god medborgare utan att kunna Bibeln utantill anser jag .

Och vaddå ?
Se sanningen att Len*as barn blivit mördad utav en granne !?
Är det befriande ?
Kan ju till och med bli så att SD får akta sig i framtiden för Len*as barns hämndkänsla omkring sin mors död , om han har otur .
Inte bra att han går nära olika slags plank för vad som helst kan säkert hända då ;därbakom pga hans tidigare beteende .
Senast redigerad av landbandy 2019-10-03 kl. 18:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in