Citat:
Ja, det här står väl i paritet med de förklaringar som @Medinsyn hade om Yodas "SVARA,SVARA,SVARA"..., dvs lika dålig (bort)förklaring till en incident.
Det är väl helt klart att de bilder/sms som SD hotade med att offentliggöra, inte var bilder på de tu på ett fik, eller på en trivsam promenad längs en strandkant, matandes änder...
Citat från pm:et:
[...]" I det här läget kan SD då ha meddelat LW att han kommer gå ut med deras relation och att han kunde bevisa denna genom sms dem emellan. DET kan ha varit orsak till det som blev den första anmälan."[...]
Så SD skulle gå ut med deras relation på vilket sätt?
Genom att visa VAD?
Detta VAD är ju något som handlar med stor sannolikhet om intima bilder.
VARFÖR?
från pm:et
[...]" SD stod i färd att lämna HD men fick nu kalla handen av LW, som trots detta ville fortsätta att träffa honom sporadiskt men i ännu mer hemlighet."[...]
Det finns ju ingen rim och reson i att L'ena skulle anmäla hot om att SD skulle offentliggöra helt "ofarliga" bilder. Det går jag inte alls på.
Förklaringen till VARFÖR det har skett verkat inte trovärdig i mina ögon.
Verkar det rimligt att om någon vill fortsätta att ses i hemlighet, att man då hotar att sprida känslig bilder/sms för att bevisa deras relation?
Detta är väl den berättelse SD har knåpat ihop till vänner och bekanta.
Om han skulle ha känt sig stalkad till den milda grad att han måste ta till sådana ytterligheter, LW dessutom anmäler honom, varför anmäler han inte tillbaka?
I mina ögon visar det hur SD kan vrida och vränga på sanningen till oigenkännlighet. Det är väl det han har knepat och knåpat på i 1,5 år nu.
Anpassa sin historia...
Det är väl helt klart att de bilder/sms som SD hotade med att offentliggöra, inte var bilder på de tu på ett fik, eller på en trivsam promenad längs en strandkant, matandes änder...
Citat från pm:et:
[...]" I det här läget kan SD då ha meddelat LW att han kommer gå ut med deras relation och att han kunde bevisa denna genom sms dem emellan. DET kan ha varit orsak till det som blev den första anmälan."[...]
Så SD skulle gå ut med deras relation på vilket sätt?
Genom att visa VAD?
Detta VAD är ju något som handlar med stor sannolikhet om intima bilder.
VARFÖR?
från pm:et
[...]" SD stod i färd att lämna HD men fick nu kalla handen av LW, som trots detta ville fortsätta att träffa honom sporadiskt men i ännu mer hemlighet."[...]
Det finns ju ingen rim och reson i att L'ena skulle anmäla hot om att SD skulle offentliggöra helt "ofarliga" bilder. Det går jag inte alls på.
Förklaringen till VARFÖR det har skett verkat inte trovärdig i mina ögon.
Verkar det rimligt att om någon vill fortsätta att ses i hemlighet, att man då hotar att sprida känslig bilder/sms för att bevisa deras relation?
Detta är väl den berättelse SD har knåpat ihop till vänner och bekanta.
Om han skulle ha känt sig stalkad till den milda grad att han måste ta till sådana ytterligheter, LW dessutom anmäler honom, varför anmäler han inte tillbaka?
I mina ögon visar det hur SD kan vrida och vränga på sanningen till oigenkännlighet. Det är väl det han har knepat och knåpat på i 1,5 år nu.
Anpassa sin historia...
Precis, det nog många - såväl Järngängets dårade medlemmar såsom de ihärdiga förnekarna eller veliga tvivlarna här inne som kommer att känna sig lätt bortgjorda när de tvingas skåda ljuset i form av en ”mycket omfattande” FUP innehållande hårda fakta som nog kommer att vara svåra att värja sig mot.
”Ni skall lära känna sanningen, och sanningen skall göra er fria.” (Joh 8:31-47)