Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
Jag skulle gissa att LW utvecklades till att bli den hopplösa älskarinnan.En roll hon i egentligen inte passade in i från början gissar jag.LW ville börja sätta egna spelregler.Det blir lätt taggarna utåt då en älskarinna börjar styra och ställa och slutar anpassa sig.Det ingår ju inte i planen så att säga.
LW hade tröttnat på luftslotten och KUNDE inte inse sig grundlurad.Svårare än så behöver det troligtvis inte vara.Hon pressade in honom i ett hörn till vägs ände. Min teori.
Ja det hemska bullerplankets hörn där två pojkar hittade L*ena sönderslagen . Kanske deras vanliga genväg till varandra efter skolan .
Kan inte förstå hur SD (och kanske även HD , vem vet ?även JG?som verkade veta att LW var död , väldigt fort , hmm?) kunnat pyssla med sådant som de gjorde mitt i ett bostadsområde med flera barnfamiljer ?
Skulle de må bra om deras döttrar hittat typ LW söndermosad därbakom ? Vem vet ? Kanske , i den soppan allt detta byk kokats i . Men om de råkat hitta en annan klasskompis mamma , då hade de inte mått speciellt bra .
Skulle inte tro det ?
Så omtanke omkring allmänheten saknas , det märks ...
Omtanke överhuvudtaget verkar det finnas mycket brist på i mångt och mycket i detta .
Hemskt alltihop .
Vad för slags människotyp kan utföra sådant ??