Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Jag såg det. Personen var duktigt påläst. Men en offentlig handling som vem som helst kan få tag på bevisar inget. Inte heller namn på någon läkare. Inte ens om det skulle bo två studenter i hans gamla lägenhet bevisar något. Om han nu vill ge sig till känna finns det bättre sätt än att vända sig hit. Syftet var förmodligen att lägga ut dimridåer och lägga all skuld på HOL?
Det skulle inte förvåna mig alls om någon här besökt lägenheten för att se om Karin var där? Kanske även ringt på och fick veta vilka som bor där nu? Två studenter. Det är inte alls svårt att ta reda på saker om man är lite framåt.
Det var välregisserat, en partsinlaga som hette duga med blandad information som framförts tidigare, men inte fått den uppmärksamhet som den fule var angelägen om.
Nu när information kan kontrolleras, stämmer den delvis, och det betyder att personen bakom nickat tyckte det var angeläget att styra innehållet i tråden, genom att presentera sig som skytten. Jag uppfattade den fule som intelligent och rolig, när hen gör castingen i debatten.
En sak som gjorde den fule trovärdig var det osvenska sättet att driva gäck med allvaret, när en advokat har mördare och torpeder som dräller i hans trappuppgång. Det var lite,
Folk og røvere i Kardemomme by, över hela upplägget.