2019-10-03, 14:51
Medlem
Det enda som finns om JL 2015. En våldtäktsanmälan mot M@rias exman enligt fulis.

https://minfil.com/a6P96074n4/31F2FB9C-496E-4602-BC25-F1823EDADA3F_png

https://minfil.com/s6P66177ne/5CFD7717-C238-4E11-9F82-73B2887320DC_png

Jag tar bort det om en stund.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-10-03 kl. 14:53.
Citera
2019-10-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, det är vad Henrikdenfule sa, han utgav sig för att vara FO, den en del i tråden påstår är torpeden.

Och att det hela gäller en helt annan sak/strid som involverar FOs flickväns styvmamma som haft en kort relation med HOLs särbos ex-man, de fick tvillingar ihop. Och en massa peddomail som skickats anonymt till sjukhus och arbetsplatser.

Den fule var där på adressen för att tala med M#aria N#isell för att "be" henne se till att FOs flickvän slapp mail som skickas till hennes arbetsplatser med skitsnack om henne. (Det finns en nyligen avslutad rättegång om dessa peddomail där M#arias dotter var åtalad, och FOs flickvän var vittne) och FO ville även att flickvännen fick ersättning för sina utlägg i den rättegången vilket hon glömt att begära då, men domaren hade sagt till henne att begära det direkt av M#aria.

Flickvännens styvmamma ska tillhöra en marockans klan som heter/kallas för "Darrar" tror jag.

FO påstod också att styvmamman bränt ner fel hus i Bromma/Ålsten (skulle ha bränt ner M#arias hus), vilket (i mitt tycke) senare verifierades med en artikel av 08:an. 21 december 2017 tror jag branden var, tyvärr med dödsfall.

Jeezus, jag tror det blev rätt det där .

Jag tyckte och tycker att Den Fule var mycket trovärdig, och då blir ju HOL GM och FO BO.

FO borde faktiskt gå till polisen och sedan begära ett stort skadestånd av HOL för sveda och värk!!

Nej så gick det inte till. Så här minns jag den fules berättelse i inlägg från idag:

På darrande ben kliver den fule ur volvon som han väntat i sedan kl 6 denna morgon. Den grå lusekoftan sticker lite i halsen. Nu ska JL ha sin vittnesersättning från MN. Han ska ta den med våld. Än en gång ska han lösa en konflikt med nävarna. Han närmar sig trapphusets entré. Han är stark. Han är kär. Han är arg men stolt.
Med samma hand som han misshandlat sina tidigare flickvänner ringer han på dörrklockan.
Samtidigt inne i lägenheten drar HOL upp byxorna efter att precis ha morgonälskat med sin vän AL. Han hör att det ringer på dörren och sneglar mot den uppborrade startpistol han har liggandes på hallbordet. Den är köpt för en del av de pengar han lurat av sin exhustru.
Eller var det för pengarna han snodde från sin tidigare arbetsgivare?
HOL kikar ut genom titthålet. Vad nu? Ingen där.

Det han inte vet är att kampsportaren och muskelknutten står redo i ”Tranan” runt hörnet från dörren.
HOL hinner knappt komma ut genom dörren förrän FO dropkickar honom. När foten, som tidigare sparkat flickvänner, nu träffar bögadvokaten går samtidigt startpistolen av. Det är startskottet för en kamp på liv och död. Fler skott går av. Pang, pang, pang!!
Trots tumultet får HOL stånd av den fysiska kontakten med den snygge, muskulöse och charmige besökaren.

-Pistolet! Pistolet! Pistolet! ropar den fule. Hans träning hos Främingslegionen gör sig påmind.
-Retraite! Retraite! L’attaquant gay!
Blodet sprutar från hans skottskador och han sprider sina gener i hela trapphuset när han flyr.

Sen lägger han några tusen på bensin för att göra en tur till Alta i Nordnorge och bli sydd av Doktor Død. Den fule är tokback ekonomiskt efter att ha försökt inkassera JLs vittnespengar som varken domaren eller MN ville ge henne.
Han vaknar i gryningen dagen efter. Bredvid honom ligger en död hora. Shit, shit alltså. Vem ska han ringa? Ska han ringa sin gode man KL?

Nu är goda juridiska råd dyra tänker han. KL svarar inte på någon av sina knapptelefoner. Men han har JL. Hans stora kärlek. Slagpåsen Julia. Om han bara kunde komma ihåg var i skogen han grävde ner henne igår. Hmmm?
Senast redigerad av Avel 2019-10-03 kl. 15:19.
Citera
2019-10-03, 14:55
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag såg det. Personen var duktigt påläst. Men en offentlig handling som vem som helst kan få tag på bevisar inget. Inte heller namn på någon läkare. Inte ens om det skulle bo två studenter i hans gamla lägenhet bevisar något. Om han nu vill ge sig till känna finns det bättre sätt än att vända sig hit. Syftet var förmodligen att lägga ut dimridåer och lägga all skuld på HOL?

Det skulle inte förvåna mig alls om någon här besökt lägenheten för att se om Karin var där? Kanske även ringt på och fick veta vilka som bor där nu? Två studenter. Det är inte alls svårt att ta reda på saker om man är lite framåt.

Det är väl synd att en person med ett sådant skickligt handlag med svenska språket ska flytta till Norge. Där lär han ju inte kunna använda sig av svenskan i första taget. Här hemma skulle han ju kunna jobba som handläggare på någon myndighet.
Citera
2019-10-03, 14:57
Medlem
Citat:
Nu skrev ju fulis att allt skedde i trapphuset, FO försökte aldrig att ta sig in i bostaden. Enligt FO var vapnet ("bögpistolen") HOLs att FO blev förvånad och överrumplad av att HOL viftade med ett vapen. Enligt FO gick vapnet av i striden/brottningen, men även att HOL faktiskt sköt mot FO men siktade dåligt, samt att vapnet var så "fjantigt" att det är svårt att träffa med det.

Vad jag kommer ihåg.

Ja, ok. Jag var nog otydlig, men om vi utgår från vad båda männen sagt, att kunna bevisa sitt påstående! Med tanke på att FO skulle frivilligt komma fram och ge sig till polisen/rätten. Hur troligt är det att han vågar ta risken, om han nu skulle vara BO, vem tror på honom?
Citera
2019-10-03, 15:05
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ja, i vilken utredning tror du

Den fule är inte alls "avsöjad som lögnare", det är vad du själv tycker, och några andra med samma agenda. Sjutton vad luften gick ur er när den fule gjorde entre, det var skitkul att se.

Är det någon som borde bli avstängd för kvantitet, så är det ju dasslåset.

Att dyrka HOL är en lasreröd tråd i dina inlägg.

Den utredning som du refererar till ska väl utföras av POLISEN. Och polisen SKA förhålla sig OBJEKTIV, något inte du vill eller har förmåga att göra. I denna OBJEKTIVA polisutredning så ska FO HÖRAS om sin version av vad som hände, och KANSKE finns det VITTNEN som kan stödja hans version. Det vet varken du eller jag.

Den där M#aria N#isell verkar ha enorma problem med svartsjuka, det borde nog HOL fundera ett par gånger över.

Det som Fulis anförde i tråden, så gällde detta en helt annan strid, där K.L. inte alls är inblandad.

Och om man varje gång det ringer på dörren, öppnar med pistol i hand (eller inom räckhåll), så har man nog många som är rätt mycket sura/förbannade på en.

Och du kan ju fortsätta att vrida och vända på ord, meningar, stycken samt tolka det som fan läser bibeln. Jag tror att de flesta som läser tråden ser igenom det, och det framstår inte alls som intelligent på något sätt. Bara tröttsamt!

Det var väl ett bottennapp? Timeout har gjort en utmärkt tidslinje t.ex. så att man har en bättre överblick av alla turer. Men den sticker väl för mycket i dina ögon. Själv är du inte ens förmögen att plocka fram dina egna stolliga inlägg. Jag väntar på nästa runda med "bara skjorta-bög-snackets". Gissar att det blir du som tar tag i det igen, om inte Vredesrosen hinner före. Ska betta.
Senast redigerad av farbror Sven 2019-10-03 kl. 15:10.
Citera
2019-10-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallandeskala
Haha.. Så måste det absolut ha gått till! Det bästa på länge.

Tackar. Den var till de stackars poliserna som antagligen måste plöja igenom all skit som skrivs här.
Citera
2019-10-03, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tackar. Den var till de stackars poliserna som antagligen måste plöja igenom all skit som skrivs här.

Tror du att poliser sitter och läser denna vansinniga tråd?
Citera
2019-10-03, 15:16
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Följande stämmer vad Fulis påstått

Han fick lindrigare straff i Hovrätten.
Han har sagt ett namn på en läkare som finns i Sverige och Norge.
Ett mål där JL är BO 2015

Vad är scoopet?
Citera
2019-10-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Vad är scoopet?

Inget hitintills. Väntar på att det ska komma något som visar vad som hände i trapphuset.
Citera
2019-10-03, 15:20
Medlem
Citat:

Tyvärr ja. Hoppas de får bra betalt.
Citera
2019-10-03, 15:31
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Det är fullständig sekretess hos polisen. Ingen förutom utredarna har tillgång till utredningen. De har inte fått tag på Fredrik, vilket borde oroa många. Så länge han är fri så får vi inte svar på vem anstiftaren är.
De går inte ut med någon bild eftersom de inte vill påverka vittnen och det inte finns några bilder på nätet på honom.

Jag blev hörd om min kunskap om Karin och Henrik i torsdags kl 13. De ringde mig på morgonen. Jag märkte att utredarna läser här. Jag skrev på morgonen att polisen inte hört av sig efter att jag skrivit på deras onlineformulär, de ringde senare på förmiddagen, alltså bara några timmar senare ringde de. De är helt säkra på att det är Fredrik som är den som skjutit Henrik. Alla som hörs får se olika bilder och peka ut honom.
Citat:
Det har du själv sagt att dom gör, eller?
Citera
2019-10-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tyvärr ja. Hoppas de får bra betalt.

Då vet de var Fredrik är och borde kunna ta honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in