2019-10-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast hade det verkligen varit så att man hade velat dela ut brödsmulor så hade man gjort det till en bredare publik.

Att ge ut insider information till ett urval av människor för att dom ska känna att dom sitter på information andra inte har som dom kan dela med sig av och framstå som att dom har bättre koll på läget än andra är en välkänd marknadsföringsteknik, någon mer kunnig här kan säkert berätta för oss vad den kallas så du kan läsa på mer om det.. Jag läser detta mer som att du säger "jag hade gjort på detta sätt och iom att jag är bäst i världen vet jag därför att dom ljuger föör dom gör inte som jag skulle ha gjort"

Citat:
Det är som att säga att användaren DoÅ har 100% rätt om solens relation till jorden men att han enbart använder sig av Flashback och några andra extremt begränsade forum istället för att dela med sig till resten av världen eller ens för den delen försöka nå ut till folk utanför internetforum.

Jätte bra exempel. Med detta vi kanske kan lära dig att förstå varför du inte förstår dig på bevisning. Jag vet inte vem DoÅ är men låt oss säga att han har rätt i det han säger. Blir det automatiskt en lögn och fejk då bara för att han inte spred det på det sättet du ville eller kan informationen fortvarande vara korrekt?

Citat:
Det är inte så det funkar, vill man skapa en revolution och få folket på sin sida så måste man nå ut till fler än de som hänger på 8Chan eller har kontakt med de som hänger på 8Chan.

Läs mitt svar längre upp. Men jag antar att du med detta svar hyllar Q och deras strategi iom att dom diskuteras i alla möjliga platformar och till och med når ut till dom som läser det svenska forumet Flashback.

Jag har inte ork att förklara för dig längre att det du kallar bevis inte är bevis. Du får helt enkelt leva i tron att du lyckats bevisa detta om du fortfarande inte förstår..
Citera
2019-10-03, 12:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
https://www.thegatewaypundit.com/2019/10/breaking-former-cia-director-john-brennan-reveals-he-will-be-interviewed-by-us-attorney-john-durham- in-coming-days-video/

Tidigare CIA-chef John Brennan kan bli inkallad till särskilde åklagaren John Durham för att svara på frågor om sin roll i det politiska spionaget mot Trump's kampanj 2016. Durham jobbar i nära samarbete med Justitieminister William Barr för att utreda omständigheterna kring övervakning/avlyssning av Trump och hans kampanj, före, under och efter 2016 -års presidentval..

Har du någon annan källa än en sida som sprider propaganda och konspirationsteorier som går in mer på varför han kallas in?
Citera
2019-10-03, 12:43
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Fast hade det verkligen varit så att man hade velat dela ut brödsmulor så hade man gjort det till en bredare publik.

Det är som att säga att användaren DoÅ har 100% rätt om solens relation till jorden men att han enbart använder sig av Flashback och några andra extremt begränsade forum istället för att dela med sig till resten av världen eller ens för den delen försöka nå ut till folk utanför internetforum.

Det är inte så det funkar, vill man skapa en revolution och få folket på sin sida så måste man nå ut till fler än de som hänger på 8Chan eller har kontakt med de som hänger på 8Chan.

Vad ska q göra menar du? Använda sig av mainstream media (vilka alla ägs av den cabal som dom kämpar emot samt med en mängd CIA agenter som the cabal har placerat i mainstream medierna)?

Medier som dessutom inte ens rapporterar om allt q har haft rätt om.

Jag förstår ditt perspektiv av det hela då du bara läser mainstream medier och det är ju inte hemligt längre hur allt annat än negativt angående q och allt annat som the cabal inte gillar, censureras, på tex youtube, Twitter osv så gör algoritmerna att bara det godkända kommer upp i sökresultatet och I mainstream nyheter finns bara anti q.

Så jag kan förstå att du bara får ta del av en sida av myntet.

Q består av white hats, the alliance. Det är mestadels personer som varit en del av the cabal (men också såklart helylles amerikanska patrioter) men som numera kämpar mot the cabal. Eller deep state osv, kärt barn har många namn.

Det betyder att det är en hel del white hats som har en del hemskheter i sitt baggage precis som alla har inom deep state då man tvingas utföra hemska saker tex.

Det finns alltså två läger inom the alliance, vilka q är kopplade till. Den ena delen är den med personer som inte har varit en del av the deep state utan som alltid varit bra människor och dessa vill att världen ska få reda på sanningen om precis allt.

Den andra delen av the alliance är sådana som bytt sida från the deep state och dom flesta av dessa vill krossa deep state, drain the swamp, i tystnad, alltså bakom kulisserna utan att folket får reda på det.

Sen att det släpps lite försiktigt med avslöjanden och information beror också på att folk inte hade klarat av att ta allt på en gång. Det hade blivit upplopp med mera och man hade tvingats kriga mot amerikaner som inte riktigt förstår vad som händer och vilka S är vilka osv.

Men sen är det inte vara 8chan heller utan det ges ibland information till alternativa medier också, men mainstream media är ju S sagt inte möjligt som det ser ut i nuläget.
Citera
2019-10-03, 12:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vad ska q göra menar du? Använda sig av mainstream media (vilka alla ägs av den cabal som dom kämpar emot samt med en mängd CIA agenter som the cabal har placerat i mainstream medierna)?

Medier som dessutom inte ens rapporterar om allt q har haft rätt om.

Jag förstår ditt perspektiv av det hela då du bara läser mainstream medier och det är ju inte hemligt längre hur allt annat än negativt angående q och allt annat som the cabal inte gillar, censureras, på tex youtube, Twitter osv så gör algoritmerna att bara det godkända kommer upp i sökresultatet och I mainstream nyheter finns bara anti q.

Så jag kan förstå att du bara får ta del av en sida av myntet.

Q består av white hats, the alliance. Det är mestadels personer som varit en del av the cabal (men också såklart helylles amerikanska patrioter) men som numera kämpar mot the cabal. Eller deep state osv, kärt barn har många namn.

Det betyder att det är en hel del white hats som har en del hemskheter i sitt baggage precis som alla har inom deep state då man tvingas utföra hemska saker tex.

Det finns alltså två läger inom the alliance, vilka q är kopplade till. Den ena delen är den med personer som inte har varit en del av the deep state utan som alltid varit bra människor och dessa vill att världen ska få reda på sanningen om precis allt.

Den andra delen av the alliance är sådana som bytt sida från the deep state och dom flesta av dessa vill krossa deep state, drain the swamp, i tystnad, alltså bakom kulisserna utan att folket får reda på det.

Sen att det släpps lite försiktigt med avslöjanden och information beror också på att folk inte hade klarat av att ta allt på en gång. Det hade blivit upplopp med mera och man hade tvingats kriga mot amerikaner som inte riktigt förstår vad som händer och vilka S är vilka osv.

Men sen är det inte vara 8chan heller utan det ges ibland information till alternativa medier också, men mainstream media är ju S sagt inte möjligt som det ser ut i nuläget.

Kanske använda sig av mer än 8Chan är en bra början?

Vill man verkligen väcka folket så sprider man informationen så gott man kan, om det så är genom att trycka tidningar, informationsblad, spammar på alla tänkbar forum och/eller ser till att faktiskt göra saker ute på gatorna i form av att sätta upp affischer eller klisterlappar som får folk att prata, vill man ta steget ännu längre så kan man köpa reklamplatser på flera populära hemsidor så som Facebook, Youtube osv.

Klarade Trotsky att själv starta proletären och trycka upp den i Österrike-Ungern, Frankrike, Italien, Tyskland och Schweiz flera år innan revolutionen 1917 så borde en konspiration som ska väcka folket och som påstås samarbeta med Trump åtminstone kunna göra något så grundläggande som att använda sig av fler forum än 8Chan.

För mig så är Qs död enbart för att 8Chan ligger nere ett bevis för att det inte är äkta, för om människor som har betydligt färre tillgångar lyckas med så mycket mer för 100 år sedan så borde något som backas av en miljonär samt är USAs president kunna göra minst lika mycket.
Citera
2019-10-03, 13:12
Medlem
Citat:
åtminstone kunna göra något så grundläggande som att använda sig av fler forum än 8Chan.

Eller läsa historieböcker?

Eller så kanske det är så att deep state / kabalen / Trump lyckats knäppa Q?

Låt oss vara rationella här, finns deep state som organiserat fenomen så är Trump en del av det. Ingen har väl någonsin tillskansat sig så mycket privat nytta av offentlig makt som DJT?
Citera
2019-10-03, 13:30
Medlem
Fittahoras avatar
Jag har märkt av en ändring i trumpadministrationens förhållningssätt efter attacken mot Trump genom "visselblåsaren", framförallt från Trump och Giuliani. Tidigare har Trump spelat ovetandes och aggerat passivt. Han kritiserar korrupta individer och metoder men utan att lägga näsan i blöt. Giuliani må inte ha spelat ovetandes men han har agerat väldigt passivt.

Dom senaste dagarna har både Trump och Giuliani attackerat anklagelser genom att avslöja inkriminerande information; fakta. Dom har även avslöjat att dom samlat in information en längre tid, tom före presidentvalet 2016.

Trump var inte nådig i sina svar under presskonferensen med Sauli Niinistö:
https://youtu.be/MFZmDsMFjgM?t=999

Finns mängder med videos från Giuliani späckade med fakta, där programledarna gör allt dom kan för att avbryta och störa. Panik i kontrollrummen?
https://www.youtube.com/watch?v=aKxW5Qz_n9o (Ingraham)
https://www.youtube.com/watch?v=D03zo076LvY (Maria Bartiromo)
https://www.youtube.com/watch?v=TOVsLNmmA70&feature=youtu.be&t=65 (Hannity)
Citera
2019-10-03, 14:01
Medlem
Citat:
Kanske använda sig av mer än 8Chan är en bra början?

Vill man verkligen väcka folket så sprider man informationen så gott man kan, om det så är genom att trycka tidningar, informationsblad, spammar på alla tänkbar forum och/eller ser till att faktiskt göra saker ute på gatorna i form av att sätta upp affischer eller klisterlappar som får folk att prata, vill man ta steget ännu längre så kan man köpa reklamplatser på flera populära hemsidor så som Facebook, Youtube osv.

Klarade Trotsky att själv starta proletären och trycka upp den i Österrike-Ungern, Frankrike, Italien, Tyskland och Schweiz flera år innan revolutionen 1917 så borde en konspiration som ska väcka folket och som påstås samarbeta med Trump åtminstone kunna göra något så grundläggande som att använda sig av fler forum än 8Chan.

För mig så är Qs död enbart för att 8Chan ligger nere ett bevis för att det inte är äkta, för om människor som har betydligt färre tillgångar lyckas med så mycket mer för 100 år sedan så borde något som backas av en miljonär samt är USAs president kunna göra minst lika mycket.

Då vet vi. Går man inte tillväga på samma sätt som man gjorde för 100 år sedan så är det bevis på att allt är fejk. Ta en powernap, om det var hårt igår kanske det kan få hjärnan att fungera igen. Mycket kan man anklaga Q för. Att dom däremot skulle ha vart dåliga på att sätta spridning på sitt budskap är inte ett av dom...
Citera
2019-10-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Då vet vi. Går man inte tillväga på samma sätt som man gjorde för 100 år sedan så är det bevis på att allt är fejk. Ta en powernap, om det var hårt igår kanske det kan få hjärnan att fungera igen. Mycket kan man anklaga Q för. Att dom däremot skulle ha vart dåliga på att sätta spridning på sitt budskap är inte ett av dom...

Verkligen sant. Q kommer att gå till historien som en av de mest effektiva informationskampanjer som har existerat. Utan att använda sig av etablerade kanaler, endast via obskyra smala kanaler, så spred Q sitt budskap över hela världen. Precis som sagts, OndaHamstern verkar tro att han är världsmästare på allt.
Citera
2019-10-03, 14:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsElectric
Verkligen sant. Q kommer att gå till historien som en av de mest effektiva informationskampanjer som har existerat. Utan att använda sig av etablerade kanaler, endast via obskyra smala kanaler, så spred Q sitt budskap över hela världen. Precis som sagts, OndaHamstern verkar tro att han är världsmästare på allt.

Troligen så kommer Q att hamna på samma plats som Pizzagate och 9/11 truthers.

Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2

Om man inte ens gör något som är i närheten av den nivån av informationsspridning så är det ett tecken på att något är galet.

Om en ensam man kunde göra mer än vad Q gör utanför internet så borde Q kunna göra det tredubbla.
Citera
2019-10-03, 14:27
Medlem
Fittahoras avatar
En annan aspekt som jag har noterat är att rensningen av korruption inom justitiedepartementet (domstolarna, FBI mm) inte verkar ge resultat. Både FBI och justitiedepartementet verkar vara lika korrupt idag som det var 2016, där åtal inte väcks och utredningar saboteras.

Min förhoppning har varit att hela federala systemet läggs ned, kvar blir bara en konstitution med rättigheter. CIA har jag argumenterat för kommer att läggas ned eftersom det inte fyllor någon nytta för folket. Att rensa CIA på korruption är slösade resurser om det ändå skall läggas ned.

Trumpadministrationen, åter igen på sistone genom Trump och Giuliani, visar tydligt att justitiedepartementet och CIA är urkorrupt. Jag hoppas att det i planen ingår att belysa dess korruption för att skapa opinion för att nedläggning eller åtminstone kraftig reducering av den federala apparaten.

I ett samhälle av folket för folket skall ingen ha högre rättigheter än någon annan. En statstjänsteman (polis, domare, utredare) har samma rättigheter och skyldigheter som alla andra. Det skall inte gå att gömma sig bakom en organisation (företag, myndighet) och undgå bestraffning för brott. Om en socialarbetare felaktigt fråntar föräldrar ett barn är dom enskilt ansvariga för kidnappning. I ett sådant samhälle måste envar ansvara för att dom agerar etiskt och lagligt. All form av korruption och maktmissbruk är näst intill omöjligt att genomföra i ett sådant samhälle.
Citera
2019-10-03, 15:27
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
En annan aspekt som jag har noterat är att rensningen av korruption inom justitiedepartementet (domstolarna, FBI mm) inte verkar ge resultat. Både FBI och justitiedepartementet verkar vara lika korrupt idag som det var 2016, där åtal inte väcks och utredningar saboteras.

Min förhoppning har varit att hela federala systemet läggs ned, kvar blir bara en konstitution med rättigheter. CIA har jag argumenterat för kommer att läggas ned eftersom det inte fyllor någon nytta för folket. Att rensa CIA på korruption är slösade resurser om det ändå skall läggas ned.

Trumpadministrationen, åter igen på sistone genom Trump och Giuliani, visar tydligt att justitiedepartementet och CIA är urkorrupt. Jag hoppas att det i planen ingår att belysa dess korruption för att skapa opinion för att nedläggning eller åtminstone kraftig reducering av den federala apparaten.

I ett samhälle av folket för folket skall ingen ha högre rättigheter än någon annan. En statstjänsteman (polis, domare, utredare) har samma rättigheter och skyldigheter som alla andra. Det skall inte gå att gömma sig bakom en organisation (företag, myndighet) och undgå bestraffning för brott. Om en socialarbetare felaktigt fråntar föräldrar ett barn är dom enskilt ansvariga för kidnappning. I ett sådant samhälle måste envar ansvara för att dom agerar etiskt och lagligt. All form av korruption och maktmissbruk är näst intill omöjligt att genomföra i ett sådant samhälle.
Och därmed lämna helt fritt fram för den nya världsordning som Moscow Bitch tRump verkar för, med ett starkt försvagat väst, och fritt fram för Ryssland. Och faktiskt inte mindre för Kina.

Q är nog ett ryskt projekt. Precis som tRump.
Senast redigerad av nerdnerd 2019-10-03 kl. 15:30.
Citera
2019-10-03, 16:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora

Låter på dig som att din drömvärld är att man bildar en syndikalistisk-anarkistisk kommunal och dödar av allt vad nationalitet heter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in