Citat:
Att ge ut insider information till ett urval av människor för att dom ska känna att dom sitter på information andra inte har som dom kan dela med sig av och framstå som att dom har bättre koll på läget än andra är en välkänd marknadsföringsteknik, någon mer kunnig här kan säkert berätta för oss vad den kallas så du kan läsa på mer om det.. Jag läser detta mer som att du säger "jag hade gjort på detta sätt och iom att jag är bäst i världen vet jag därför att dom ljuger föör dom gör inte som jag skulle ha gjort"
Citat:
Det är som att säga att användaren DoÅ har 100% rätt om solens relation till jorden men att han enbart använder sig av Flashback och några andra extremt begränsade forum istället för att dela med sig till resten av världen eller ens för den delen försöka nå ut till folk utanför internetforum.
Jätte bra exempel. Med detta vi kanske kan lära dig att förstå varför du inte förstår dig på bevisning. Jag vet inte vem DoÅ är men låt oss säga att han har rätt i det han säger. Blir det automatiskt en lögn och fejk då bara för att han inte spred det på det sättet du ville eller kan informationen fortvarande vara korrekt?
Citat:
Läs mitt svar längre upp. Men jag antar att du med detta svar hyllar Q och deras strategi iom att dom diskuteras i alla möjliga platformar och till och med når ut till dom som läser det svenska forumet Flashback.
Jag har inte ork att förklara för dig längre att det du kallar bevis inte är bevis. Du får helt enkelt leva i tron att du lyckats bevisa detta om du fortfarande inte förstår..