2019-10-02, 19:03
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
hon ser ut att kunna vara riktigt vild i sängen
Vad är det som får dig att göra den bedömningen? Men du är kanske en som tror att en tjej med stora bröst är extra kåt?

Självklart har AS inte mördat sin sambo, såsom flera spekulerar i här. Varför skulle hon ha gjort det? Självmord kan nog ligga närmare sanningen. Dödsorsaken borde offentliggöras, med familjens goda minne. På så sätt skulle spekulationerna minska kraftigt.
Citera
2019-10-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man får väl inte ut på livförsäkringar om det var självmord?

Eller är det bara något jag lärt mig från amerikanska deckare?

Det kan man absolut få, hade en släkting som tog sig av daga och vi fick pengarna.
Citera
2019-10-02, 20:04
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Vad är det som får dig att göra den bedömningen? Men du är kanske en som tror att en tjej med stora bröst är extra kåt?

Självklart har AS inte mördat sin sambo, såsom flera spekulerar i här. Varför skulle hon ha gjort det? Självmord kan nog ligga närmare sanningen. Dödsorsaken borde offentliggöras, med familjens goda minne. På så sätt skulle spekulationerna minska kraftigt.

Jag håller med. Det är löjligt och lite obehagligt att det utan någon som helst stöd hävdas att hon mördat honom. Stackars familj.
Citera
2019-10-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Annika kommer aldrig hamna i den situationen då hon kommer ha gott om pengar till att köpa sig sin egen välfärd. Vi andra kommer få slita röven av oss för att bygga upp samma ekonomiska trygghet, men hon får det gratis via våra skattepengar.

Så tyvärr. Du kan längta och önska hur mycket du vill, men hon har sin framtid fixad.

Strandskatan är WT så det skriker om det och sådana kan INTE hålla i pengar...
Får de pengar rinner de genom händerna s fingrar på dem som vatten...
Citera
2019-10-02, 21:12
Medlem
Snubchurps avatar
Är det nån sorts variant på Johanna Möller ni pratar om?
Citera
2019-10-02, 21:42
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Är det det bästa hon kan göra sluta jobba och sörja hemma hela dagarna??
det är så fel det kan bli hon ska fortsätta jobba som en vanlig svenne gör! det hjälper
Citera
2019-10-02, 22:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Visst för att minska spekulationerna. Men det är ju i egentlig mening vi folket har noll rätt att veta. Nu spekuleras det och antas saker som självmord. Men han kan ju lika gärna dött helt naturligt. De här spekulationerna är ju mest synd för barnen.
Citera
2019-10-02, 23:42
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man får väl inte ut på livförsäkringar om det var självmord?

Eller är det bara något jag lärt mig från amerikanska deckare?

Finns olika, jag har själv IF och i den försäkringen måste man vänta 12 månader innan man tar självmord. Summan som betalas ut blir lägre, men det betalas ut.
Helt sjukt.
Citera
2019-10-03, 00:42
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Hon behöver inte oroa sig för IF försäkringar..Hon har så fett arvode när hon slutar hon kan ligga på soffan och slänga upp pengar som en triss vinnare på tv4 kan glömma om
Citera
2019-10-03, 01:39
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Självklart har AS inte mördat sin sambo, såsom flera spekulerar i här. Varför skulle hon ha gjort det?

Men hur har sambon avlidit? Överdos? Gift? Skjutvapen? Stickvåld?

Citat:
Självmord kan nog ligga närmare sanningen.

Hur vet vi det? Vissa självmord tycks i själva verket kamoflerade mord, det finns ett antal exempel på det både i Sverige och utomlands. Hur kan du vara så säker på att det var ett självmord förresten? Jag har en annan teori, kan det vara frågan om en överdos av läkemedel eller andra starka preparat som föranlett sambons död men att det helt enkelt är för känsligt att gå ut med det öppet?

Citat:
Dödsorsaken borde offentliggöras, med familjens goda minne. På så sätt skulle spekulationerna minska kraftigt.

Så sant som det är sagt, frågan är bara om det är till AS fördel i nuläget att offentliggöra dödsorsaken?
Citera
2019-10-03, 04:45
Bannlyst
Gamle Bert hintar i sin senaste sändning att han minsann vet hur det ligger till, men han vill inte uttala sig än. Det kommer snart fram ändå, säger han. Skryter han och spelar mallig, eller vet han något?

https://youtu.be/cSH9XnmVjCM?t=1000
Citera
2019-10-03, 05:19
Medlem
wwrs avatar
Det kan kanske vara så att hon gått sängvägen till ministerposten och om nu sambon begått självmord så kan hennes bakgrund komma att belysas. Därför har hon blivit uppmanad att kliva av för att försöka ta fokus från vilka kvalifikationer regeringen belönar.

Men det är en gissning. Jag har bara läst i tråden om misstänkt otrohet med höga potentater.
Senast redigerad av wwr 2019-10-03 kl. 05:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in