2021-12-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ni fattar vad Aftonbladet håller på med va?

Det rensar i garderoben, efter denna vecka är allt sagt och förlåtet och valkampanjen kan starta. De vill inte ha sånt här skit större Magdalena Andersson i slutspurten när Expressen kommer med uppgifterna.

Det är damage control 2.0. Ut med skiten, kontrollera situationen och begrav det fort. Expressen kommer inte dra upp den här skiten om 8 månader.

Exakt så är det.
Citera
2021-12-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
OK att tyska socialdemokratiska toppolitiker nästan alltid har doktorerat inom ett för dem relevant område men svenska sossarnas generellt helt outbildade ministrar tar fan priset!

"Annika Strandhäll är uppvuxen i stadsdelen Bergsjön, där hon gick på Bergsjöskolan och hon läste sedan den 3-åriga damfrisörlinjen på gymnasiet."

Hon har väl varit på sommarläger med unga örnar också får vi antaga.

Strandhäll borde gått på Bergsjöskolan samtidigt med en viss annan "tjändis" därifrån - Leila K
Strandhäll i årskurs 9 (75:a) och Leila K (77:a) i 7:an

https://www.youtube.com/watch?v=o4HZPMuj6-o

Bersgjöskolans "rektor" är sedan länge en palestinier UTAN någon som helst lärarutbildning - Typ "fritidsledare"...
Senast redigerad av Satilamannen 2021-12-01 kl. 12:57.
Citera
2021-12-01, 12:54
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Det lär ju komma mer underligheter

Citat:
Kan det framkomma fler uppgifter om din privatekonomi?

– Det är naturligtvis sådant som jag måste kolla upp noggrant. Jag har ju nåtts av uppgifter som jag inte var medveten om, det är aldrig en bekväm situation att hamna i. Vi har haft en situation där Thomas har skött min privata ekonomi, jag ska gå tillbaka och medvetandegöra mig om det finns något mer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ingsanmarkning

Poppar popcorn!
Citera
2021-12-01, 12:55
Medlem
Hon berättar att det varit en tuff tid sen hennes man gick bord hösten 2019 och att hon varit slarvig med sin privatekonomi då hon istället fokuserat på sina barn. Däremot så har hon haft problem med anmärkningar sen 2013, hur går det ihop?
Citera
2021-12-01, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden

Poppar popcorn!

Hon skyller alltså på sin döde exmake. Det verkar ha gått inflation i att skylla på avlidna personer.
Citera
2021-12-01, 13:03
Medlem
tram123s avatar
Tycker hon ser jävligt obehaglig ut med sina uppspärrade ögon, lite som att hon är fast i en psykos.
Sen har hon lite gorilla aktiga drag i ansiktet, hakan å Munnen, jävligt obehaglig människa asså.
Citera
2021-12-01, 13:03
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Annika är skyldig plastikkirurger 1365 kronor avseende förminskning av fitta. Besöket på kliniken sammanfaller med tiden då hon blev ihop med Morgan Johansson.

Intressant! Sammanföll detta även med bygget av den numera berömda poolen?

Hörde något rykte om att Strandhäll var tvungen att bygga om poolen igen eftersom stackars Morgan inte bottnade någonstans i den. Blev för jobbigt att bära flytväst varje gång, speciellt vid intima stunder med Strandhäll
Senast redigerad av Jon.Holms 2021-12-01 kl. 13:07.
Citera
2021-12-01, 13:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Hon berättar att det varit en tuff tid sen hennes man gick bord hösten 2019 och att hon varit slarvig med sin privatekonomi då hon istället fokuserat på sina barn. Däremot så har hon haft problem med anmärkningar sen 2013, hur går det ihop?

Tog inte hennes man självmord efter att hon dumpat honom?
Citera
2021-12-01, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Strandhäll borde gått på Bergsjöskolan samtidigt med en viss annan "tjändis" därifrån - Leila K
Strandhäll i årskurs 9 (75:a) och Leila K (77:a) i 7:an
.

Leila K är 71:a.
Citera
2021-12-01, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Intressant! Sammanföll detta även med bygget av den numera berömda poolen?

Hörde något rykte om att Strandhäll var tvungen att bygga om poolen igen eftersom stackars Morgan inte bottnade någonstans i den. Blev för jobbigt att bära flytväst varje gång, speciellt vid intima stunder med Strandhäll

Också hört nåt rykte om det! Slutade med att Morgan fick ha en egen barnpool. Samt förminskningen av fittan!
Citera
2021-12-01, 13:09
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru

Att horan Annika Strandhäll nu lägger över skulden på sin döde man visar att hon är fullständigt galen och helt utan samvete, fy fan på ren svenska!
En man vilken hon direkt var orsaken till hans självmord, Thomas mådde dåligt psykiskt, sant, men utan Annikas svek hade Thomas fortfarande kunnat leva.
Annika horan Strandhäll körde under lång tid dubbelt, dvs knullade Dvärgen Mogge, umgicks ute i vimlet i Sthlm med Dvärgen Mogge, många visste om detta, dock inte Thomas, vilken tog sitt liv vid denna kännedom.
Nu pissar Annika än en gång på Thomas, skyller allt på honom, jag har snart inte längre några ord för denna vidriga människa.
Stackars hennes döttrar, hur kan de ens fortsätta att ha kontakt med Annika, en gåta!
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2021-12-01 kl. 13:21.
Citera
2021-12-01, 13:17
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden

Poppar popcorn!

Både Annika och Thomas var totalt värdelösa på att hålla i pengar. Thomas försökte alltid att mygla till sig saker eller att erhålla bättre grejer än det han betalat för. Annika är precis likadan, ska ha allting helst gratis.

Det där med att betala för att fylla badtunna/pool låter lite märkligt. Men jag stötte på och pratade med Thomas i en bryggbutik (som jag nämnt tidigare i denna tråd), då sa han att han bryggde på eget vatten. Så troligt är att huset inte är kopplat till kommunalt vatten. Det är nog förklaringen till att köpa vatten.

Det kommer mera, jag garanterar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in