Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Vi är endast här för trumpen ringt ett samtal, och nu pratar vi impeachment.
Verkar som du har svårt och förstå verkligheten.
Din TDS ökar i styrka, sök för den
Det där samtalet, du har undermåligt underlag för det, eller hur?
Så vad fantiserar du om att det finns där i? Och VemVetAllt angående samtalet? Visselblåsaren som bara har hörsägen?
Citat:
Sen en intressant sak som berättar tydligt att trumpen redan vet om att han trampat snett OCH rejält.
Och det är hur man gömmer saker på andra servrar, twittrar som sista stunden var kommen.
Det är väl en hel del som läggs på de där servrarna. Men han gav ju ut transkriptet på samtalet och Zelensky hade inga invändningar, eller?
Då kan vi förutsätta att det är någorlunda korrekt i nuläget.
Citat:
Och säger psykso-saker som att man ska köpa in alligatorer för upp till $3000 dollars stycket(bäbbar), till en gräns på 314 mil.
Du tror på detta alltså? Du reagerar inte alls på att nyheten kommer nu? Och att, i vanlig ordning, inga riktiga källor finns? Att det bara är hörsägen?
När jag såg den nyheten tänkte jag att det här kan inte ens de värsta TDS:arna gå på. Men nu inser jag ju, klyban finns ju.
Citat:
Dock är inte vad tråden handlar om, det handlar om impeachment på ett samtal till Ukraina och det som sade där av trump.
(Och vad humpen bryter mot för lagar, regler och förordningar i nästa steg.
Du har undermåligt underlag för vad som sades i det där samtalet, eller hur?
Du har alltså dåligt underlag för dina anklagelser mot Trump.
Är det vanskligt att ropa varg i flera år men aldrig få fram ett enda bevis för några brott av Trump? Kan det skada din agenda?
Citat:
Och Även i förlängningen vilka lagar man ska ska för att hindra det sker igen och använda POTUS för jaga skit på politiska motståndare(detta kan man kalla för fascism).(för en sak man lärt sig med högerextremism, det är att man får jaga dom med lagar, då de inte förstår sig på verkligheten.))
Att utreda korruption, i detta fall Biden och eventuellt Clinton mfl., kommer aldrig lagstiftas emot. Det är mycket viktigt att få fram demokraternas korruption i ljuset så att de kan börja om och bli ett riktigt parti i amerikansk politik. Eller hellre, ett nytt parti får platsen. Det är på tiden att de slänger ut slavägarpartiet och lämnar slaveriet bakom sig.