2019-10-02, 22:07
Medlem
Hovrättsdomen
Läkarens namn, den som sydde honom.
Juristen på Familjebostäder
Domaren som JL ringde till om pengar.

Det är fyra punkter vi kan kontrollera.

Jag ordnar fram domen, några andra får granska resten.

Detta är ett utmärkt tillfälle att granska fulis berättelse.
Citera
2019-10-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Jo kanske att man skriver full och i affekt men inte fan placerar man sig på brottsplatsen?
Sen om han nu är GM i detta fall OCH är rädd för HOL så är han den sämsta jävla mördaren som finns. Nej jag köper fortf inte det, skulle han döda HOL så hade han förmodligen satt så många i skallen så det inte fanns utrymme till att steppa ner 5 våningar. Fairytail kompiz!

Jag köper inte heller fulis berättelse än fullt ut, men den öppnar ju upp en del intressantaspekulationer. Att HOL kom på fötter så snabbt var ju anmärkningsvärt och ett kvitto på att den som var där var ingen torped som var där för att mörda.

Med dagens inspel från fulis börjar det klarna vad som KANSKE hände. Time will tell hopefully
Citera
2019-10-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Tror jag också.

Ha ha, exakt, hon ba’ Äntligen!
Citera
2019-10-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det ska de inte. Då kan de ju få besittningsrätten. Och sedan var det studenter de hade hyrt ut till, studenter brukar inte folkbokföra sig på sina tillfälliga adresser.

Och alla som jobbar tillfälligt i Stockholm och hyr i andra hand, de folkbokför sig INTE i andrahandslägenheten!

Så ingenting är "bullshit" här!
Man är skyldig att bokföra sig där man tillbringar sin dygnsvila oavsett om man är student eller inte.
Tyvärr gör inte alla det varför kommuner med ex. Universitet förlorar skatteintäkter.
Citera
2019-10-02, 22:10
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det som fick mig att tro på honom var att han kunde citera en dom efter att Hovrätten har stängt. Han kunde alltså inte begära ut den när Aven frågade efter den. Det och att han kunde hänvisa till en domare och en läkare, om vi får namnet, kan kontrollera. Även om man till det kan verifiera med juristen om uthyrningen så känns personen trovärdig.

Det där är inget svårt att fejka. Det där med ett särskilt kännetecken låter intressant, men då kan bara du bli övertygad?
Citera
2019-10-02, 22:13
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Nej då får du nog läsa det jag skrev igen.
Agendan verkar vara att få bort fokus från den huvudmisstänkta kvinnan. Det är den röda tråden hos de skribenter jag håller som troll.

Exempel från verkligheten:

Rysk fd spion blir förgiftad i UK.
Två ryska agenter blir identifierade och går till slut med på en intervju i RT. De säger att de bodde på samma hotell i samma rum i London. De är handelsresande på semester.

Vad plockar då trollen ut för info och använder från ovan uppgifter?

Jo, de har delat sovrum (vilket är bevisat av brittiska myndigheter) på hotellet och är därför homosexuella enligt trollens uppdrag och då kan de ju inte vara mördare och agenter.

Sen skrivs det och görs narr av dessa turistande bögar i tusentals inlägg i alla forum i syfte att få bort fokus på den faktiska händelsen.

Homosex-temat som vi har sett i otaliga inlägg här där HOL och hans vän ska ha bögat på Karlsviksgatan. Svartmålning och trollande med homosex-tema. Precis som de ryska trollen i exemplet ovan.

Jag tycker snarare det är tvärtom, utmålandet har ju till 95 procent skett mot KL. Jag skiter personligen i vem som är skyldig men att som du påstår att vissa skyddar henne är ju absurt.
Bög eller inte, jag är inte för det och skiter således om han är det.

Men enligt mig så finns det ingenting som pekar ut henne, varesig tidigare anklagelser eller rykten, tro och hopp gör ingen skyldig till någonting.
Citera
2019-10-02, 22:15
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hovrättsdomen
Läkarens namn, den som sydde honom.
Juristen på Familjebostäder
Domaren som JL ringde till om pengar.

Det är fyra punkter vi kan kontrollera.

Jag ordnar fram domen, några andra får granska resten.

Detta är ett utmärkt tillfälle att granska fulis berättelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det där är inget svårt att fejka. Det där med ett särskilt kännetecken låter intressant, men då kan bara du bli övertygad?

Efternamn, du kan väl PM:a typ Combival och mig angående kännetecknet, så kan vi bekräfta om ni båda ger samstämmiga svar. (Såvida du inte tror att det var jag eller Combival som trollade...?)
Citera
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Jag köper inte heller fulis berättelse än fullt ut, men den öppnar ju upp en del intressantaspekulationer. Att HOL kom på fötter så snabbt var ju anmärkningsvärt och ett kvitto på att den som var där var ingen torped som var där för att mörda.

Med dagens inspel från fulis börjar det klarna vad som KANSKE hände. Time will tell hopefully

Det enda det öppnar för mig är placering av ev gärningsman på brottsplats, och massa skitsnack typ.
Citera
Medlem
Citat:
Nu är jag inte med, menar du att om man håller det öppet att annan än KL är anstiftare så är man ryskt troll?

Varifrån kommer trollet i det viceversa fallet? (Att man håller stenhårt fokus på KLs missbruk)
Landet? Kontinent? .
Citera
2019-10-02, 22:18
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Varifrån kommer trollet i det viceversa fallet? (Att man håller stenhårt fokus på KLs missbruk)
Landet? Kontinent? .

Vart har jag kallat ngn troll? Citera så ska jag utveckla.
Citera
2019-10-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Varför skriver du att så korkad är han inte?

Baserad du din slutsats på fördomar om advokaters moraliska förträfflighet eller på att du känner honom personligen?

Om det som framkommit är sant är HOL en lögnare som spelar brottsoffer och sätter dit KL för ett brott som har högt straffvärde.

Min slutsats är att han är för trygg i sin roll som advokat. Trots att det är bara är en titel där trovärdigheten är lånta fjädrar.

Det framkomna du syftar på är skrivet av en pajas.

Han har väl inte satt dit henne. Hon är ju ute i det fria. Inte häktad. Ingenting. Misstänkt i all oära.

Vill någon med HOLs intelligens och det han snappat upp som brottmålsadvokat sätta dit KL så hade hon suttit nu.

Nu är det inte hans agenda att sätta dit sin försupna och polismisshandlande exfru.

Hans agenda är att ta hand om barnen vars uppväxt präglats av en mor som pryglar och super i deras närhet. Hans agenda nu är att skydda dem från henne.
Citera
2019-10-02, 22:21
Medlem
Citat:
Det enda det öppnar för mig är placering av ev gärningsman på brottsplats, och massa skitsnack typ.

FO och polisen har ju ett bra tag vetat att FO var på platsen, i och med blod/spår från 2 personer säkrats (HOL och FOs).
Är denne fulis ett troll har hen läst på ordentligt, förmodligen klarnar det redan imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in