2019-10-02, 21:54
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det blir svårt med 1.06 när fulis påstår att han är Fredrik men det kan misstänkas vara någon annan.

Det strider väl inte mot 1.06 att avslöja att någon inte är en namngiven person som den påstår sig vara? Eller menar du att vi skulle "behöva" avslöja någon annan användares riktiga identitet för att åstadkomma något? I så fall, i vilket syfte i förhållande till den här tråden?

Ser inte 1.06-konflikten här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
08 skulle fixa handlingarna imorgon. Det tackar vi för.

En vaken person som läst tråden och domar skulle lätt kunna leka ”Prison Mike” precis som fule gjort här.

Ja jag lovar att spamma arkivet direkt när de öppnar imorgon😂
Citera
Medlem
flammers avatar
Citat:
Om man ska spekulera kring fulis version om att Henrik hade pistolen och sköt mot honom.
Ok, jag förstår hur du tänker. Tack. Inte meningen att "hoppa på dig".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Jaja men varför öht vattna sig själv och här av alla ställen? Ne det funkar inte så, han är ingen duvunge va jag förstår det som. Va blir streetsmart fast istället krimsmart? Ja du fattar va jag menar hoppas jag?

Jag tror Fulis var lite påverkad idag, och lackade ur med tanke på allt skit som om skrivits om Julia, och kanske även KL. Har också frågat om han inte är rädd för HOL, men inte fått ngt svar. Han kanske är rädd att HOL ska göra ngt eftersom HOLs anseende och rykte efter detta kan bli rejält devalverat
Citera
2019-10-02, 21:56
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Jag tror hans mamma gråter glädjetårar för att han dragit från stan.

Tror jag också.
Citera
2019-10-02, 21:57
Medlem
Mitt nästa konstprojekt ska bli att:

1) Läsa in mig på en flashbacktråd om ett mordförsök/familjetragedi

2) Läsa in mig på en annan flashbacktråd om en löst relaterad familjetragedi/kriminell klan

3) Trolla alla i den första tråden med hjälp av min nyfunna kunskap om alla inblandade och blomma ut i min nya roll som den misstänkte gärningsmannen
Citera
2019-10-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Jag tror Fulis var lite påverkad idag, och lackade ur med tanke på allt skit som om skrivits om Julia, och kanske även KL. Har också frågat om han inte är rädd för HOL, men inte fått ngt svar. Han kanske är rädd att HOL ska göra ngt eftersom HOLs anseende och rykte efter detta kan bli rejält devalverat

Han kanske sitter och krökar hela dagarna.
Citera
2019-10-02, 21:59
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittiseptember
Mitt nästa konstprojekt ska bli att:

1) Läsa in mig på en flashbacktråd om ett mordförsök/familjetragedi

2) Läsa in mig på en annan flashbacktråd om en löst relaterad familjetragedi/kriminell klan

3) Trolla alla i den första tråden med hjälp av min nyfunna kunskap om alla inblandade och blomma ut i min nya roll som den misstänkte gärningsmannen

Du får nog skynda dig, för jag har en känsla av att någon redan kommit ganska långt i ett liknande projekt
Citera
2019-10-02, 22:00
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31

Jo kanske att man skriver full och i affekt men inte fan placerar man sig på brottsplatsen?
Sen om han nu är GM i detta fall OCH är rädd för HOL så är han den sämsta jävla mördaren som finns. Nej jag köper fortf inte det, skulle han döda HOL så hade han förmodligen satt så många i skallen så det inte fanns utrymme till att steppa ner 5 våningar. Fairytail kompiz!
Citera
2019-10-02, 22:03
Medlem
Citat:
Så HOL skulle ge en version till polisen om att det dök upp en skytt med pistol i trapphuset och sen om det hittas ett vapen längs Norr Mälarstrand eller någon annanstans med endast HOLs dna och fingeravtryck på som då skulle vara hans pistol?
Nej så korkad är han inte att han som brottsoffer ljuger om vad som hänt. Sorry.

Varför skriver du att så korkad är han inte?

Baserad du din slutsats på fördomar om advokaters moraliska förträfflighet eller på att du känner honom personligen?

Om det som framkommit är sant är HOL en lögnare som spelar brottsoffer och sätter dit KL för ett brott som har högt straffvärde.

Min slutsats är att han är för trygg i sin roll som advokat. Trots att det är bara är en titel där trovärdigheten är lånta fjädrar.
Citera
2019-10-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nu är jag inte med, menar du att om man håller det öppet att annan än KL är anstiftare så är man ryskt troll?

Nej då får du nog läsa det jag skrev igen.
Agendan verkar vara att få bort fokus från den huvudmisstänkta kvinnan. Det är den röda tråden hos de skribenter jag håller som troll.

Exempel från verkligheten:

Rysk fd spion blir förgiftad i UK.
Två ryska agenter blir identifierade och går till slut med på en intervju i RT. De säger att de bodde på samma hotell i samma rum i London. De är handelsresande på semester.

Vad plockar då trollen ut för info och använder från ovan uppgifter?

Jo, de har delat sovrum (vilket är bevisat av brittiska myndigheter) på hotellet och är därför homosexuella enligt trollens uppdrag och då kan de ju inte vara mördare och agenter.

Sen skrivs det och görs narr av dessa turistande bögar i tusentals inlägg i alla forum i syfte att få bort fokus på den faktiska händelsen.

Homosex-temat som vi har sett i otaliga inlägg här där HOL och hans vän ska ha bögat på Karlsviksgatan. Svartmålning och trollande med homosex-tema. Precis som de ryska trollen i exemplet ovan.
Citera
2019-10-02, 22:06
Medlem
Citat:
Det blir svårt med 1.06 när fulis påstår att han är Fredrik men det kan misstänkas vara någon annan.

Vi får se om fulis dyker upp här igen. Finns en del frågor han behöver besvara kopplat till trovärdigheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in