2019-10-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Så då finns troligen ditt DNA på brottsplatsen?

Ja mina gener finns överallt. Jag åkte hiss upp.
Citera
2019-10-02, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
När han öppnade dörren sa han i vanlig samtalston att jag skulle låta horadvokaten vara. Sedan började han skrika om att jag tänkte skada honom. Jag hade inte rört honom då.

Jaha. Du skrev tidigare att horadvokaten var hos Henrik, att du sett henne gå dit. När såg du henne gå in till bögadvokaten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Du menar att Norge inte skulle ha utlämningsavtal med Sverige?

Precis de lämnar inte ut norska medborgare.
Citera
Medlem
Citat:
Hon är ingen god man åt mej. Hon är en ängel som alltid hjälper mej. Hon hjälper mej för jag har inte råd med någon advokat. Jag tycker inte om läkare och socialtjänsten har jag aldrig sökt hjälp hos. Men Karin är inte som andra. Hon är en ängel.

Kan du berätta för oss om Karin, och vad hon går igenom.

Jag känner stark medkänsla för hennes öde, och hur hon hela tiden råkar illa ut. Vad är din teori, om varför hon inte orkar med att bemöta HOL i domstolen, med bara en liten skrivelse?

Vilka skador har hon?
Citera
2019-10-02, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Och denna läkare är MN:s f d man?

Ja, det stämmer att läkaren var MNs exman samt pappa till MNs barn. Exmaken är överläkare och mycket rik, därför förstår man varför Julia sprang efter honom.

Överläkaren ansökte även kontaktförbud mot Julia. Även överläkarens dotter J*hanna anklagades av Karins nye man läkaren SH för kräkningar och han ansökte om kontaktförbud mot Johanna
Citera
2019-10-02, 15:44
Medlem
Citat:
Ja mina gener finns överallt. Jag åkte hiss upp.

Har du skadade gener?
Citera
2019-10-02, 15:46
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Hon är ingen god man åt mej. Hon är en ängel som alltid hjälper mej. Hon hjälper mej för jag har inte råd med någon advokat. Jag tycker inte om läkare och socialtjänsten har jag aldrig sökt hjälp hos. Men Karin är inte som andra. Hon är en ängel.

Du skriver bara om att Julia ska lämnas ifred men vad tycker du om allt som skrivs om KL då?
Citera
Medlem
Citat:
Precis de lämnar inte ut norska medborgare.

Du borde nog dubbelkolla det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Kan du berätta för oss om Karin, och vad hon går igenom.

Jag känner stark medkänsla för hennes öde, och hur hon hela tiden råkar illa ut. Vad är din teori, om varför hon inte orkar med att bemöta HOL i domstolen, med bara en liten skrivelse?

Vilka skador har hon?

Jag vet inte vad hon går igenom. Hon pratar nästan aldrig om sej själv. Hon säger att man ska separera på privatliv och arbetsliv. Hon hjälper mej via en volontärverksamhet som hon arbetade för tidigare som kyrkan hade. Dit kunde man gå vissa tider och få juristhjälp. Jag gick dit en gång och träffade henne och fick hennes kort och sedan har vi haft kontakt.
Citera
2019-10-02, 15:48
Medlem
Citat:
Du borde nog dubbelkolla det.

Julia och jag har varit hos polisen i Norge. Hon anmälde till norska polisen att hon blev trakasserad. Någon skickade falska mejl i Julias namn till hennes arbetsplats här i Norge.
Citera
2019-10-02, 15:48
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad hon går igenom. Hon pratar nästan aldrig om sej själv. Hon säger att man ska separera på privatliv och arbetsliv. Hon hjälper mej via en volontärverksamhet som hon arbetade för tidigare som kyrkan hade. Dit kunde man gå vissa tider och få juristhjälp. Jag gick dit en gång och träffade henne och fick hennes kort och sedan har vi haft kontakt.

Vilket år var detta?
Citera
2019-10-02, 15:49
Medlem
Citat:
Vilket år var detta?

2005
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto