2019-10-01, 21:57
Medlem
erikp121s avatar
Dödskallen tillhör ju ucs (aosk). Det vet ju alla.
Citera
2019-10-02, 01:06
Medlem
The-Butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Dödskallen tillhör ju ucs (aosk). Det vet ju alla.

Haha, snälla dif kan ni förklara varför ni försöker översätta det Spansk/Italienska ordet Caos till det svenska ordet kaos? var det google translate som blev förvirrat vilket språk som avseddes och slängde ut några bokstäver bara?

Det tifot och brödrosten är bland det roligaste man sett
Citera
2019-10-02, 01:39
Medlem
Gallachers avatar
Stabilt av UB. Ska bli intressant att se om Bajen mäktar med ännu ett arr på söndag.

På torsdag är det dags för vår mest känsliga match någonsin. Vår verkliga fiende och flaggskeppet för exakt allt som vi inte står för. Dessa mötenas innebörd är knappt möjligt att sätta finger på. En drabbning vi suktat efter i 14 långa år.
Citera
2019-10-02, 06:11
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Haninge är rätt utpekat DIF. Varför ger jag mig ens in i den här diskussionen?
Där ger jag dig rätt. Skulle säga att av tunnelbanans tre gröna linjer söderut är Hagsätra mest DIF också (antagligen mer Bajen i stort men... vi skiter i d).

När slutade du vara mod? Ta på dig kostymen igen. Nu är jag lika god kolsupare som Bapthomeboy som ger mig in i detta men tycker man bör ta och reducera snacket om vilka som är störst i vilket område i denna tråd.
Citera
2019-10-02, 10:26
Medlem
Irmschers avatar
Det kan inte vara lätt att hålla på ett stockholmslag. Halva tiden pratar du om ditt eget lag och den andra halvan pratar man om de två andra lagen. Är det likadant i Göteborg?
Citera
2019-10-02, 10:33
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Det kan inte vara lätt att hålla på ett stockholmslag. Halva tiden pratar du om ditt eget lag och den andra halvan pratar man om de två andra lagen. Är det likadant i Göteborg?

Som gårdare är det problemet inte lika stort. Bajjen har legat i Superettan halva 10-talet och således överflödiga i diskussionen. Dessutom spelar vi även hockey vilket de övriga två lagen i stort misslyckats med de senaste 30 åren.
Citera
2019-10-02, 11:24
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Som gårdare är det problemet inte lika stort. Bajjen har legat i Superettan halva 10-talet och således överflödiga i diskussionen. Dessutom spelar vi även hockey vilket de övriga två lagen i stort misslyckats med de senaste 30 åren.

”Gårdare” herregud..
Citera
2019-10-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
”Gårdare” herregud..
Det är det främsta kännetecknet för våra Facebook-fans, de kallar sig för gårdare...
Citera
2019-10-02, 11:30
Medlem
Någon som har koll vad som hände för ett par år sedan när Bajen hade ”överfallit” Djurgårdens tifogrupp inför ett tifofix? Kändes som det blev mycket myter och osanningar där.
Citera
2019-10-02, 11:34
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Det är det främsta kännetecknet för våra Facebook-fans, de kallar sig för gårdare...
Riktig klassiker på alla ”DIF-biljetter” grupper på Facebook.
”Någon GåRdARe här inne som kan tänka sig att skänka en biljett till?”
”Någon gårdarbroder som vet vad det blir för tifo till matchen?”
”Någon gårdare som vet vilken sektion Ultras står på och om man kan gå med dom?”
Citera
2019-10-02, 13:37
Awaiting Email Confirmation
Vad jag har sett så reppade varken Ultras Helsingborg i derbyt eller i senaste hemmamatchen. Har de lagt ner?
Citera
2019-10-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Urval: personer som bott i Stockholm 5 år eller kortare tid.

Fråga: ”Om du inte har eller har haft något favoritlag tidigare, vilket lag i Stockholm verkar trevligast?”

Hipster med Café Bärs-humor på PR-byrå: ”Yes!”

DIF är störst söder om Söder enligt alla undersökningar gjorda av riktiga statistiker.

Orsaker: hockey, om ni minns den sporten, brist på framgång hos vraken och alla år i andradivisionen, Thåström.

Haha helt sjukt. Du sitter och ljuger din tönt.
Urvalet har ingenting med hur länge man bott i Stockholm att göra.

Vilka är riktiga statistiker då? Förutom Novus som Hammarby använt sig av här? Undersökningen är gjord på ett helt neutralt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in