2019-10-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Äh jag tycker Josie är rolig och gör bra tv. Hon känns som en reality stjärna av den gamla skolan.

Jag förstår att Josie blir less på Camillas gråtande. Trött på att hon ska spela "gullig 5-åring".

Någon skrev tidigare i den här tråden att Marcelo skulle kunna knulla en annan tjej framför Camilla och hon skulle ändå förlåta honom... ja, så illa är det.
Citera
2019-10-01, 18:16
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det gör ont att se hur mycket Theo vill vara en del av det coola gänget. Samma med Fredrik som direkt kommer in och börjar yla med boysen.

Hela den sidan verkar mest bestå av trasiga människor. Josie är den genomvidrigaste ruggugglan av de alla. Fy fan.
Citera
2019-10-01, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Fan asså, kommer vara drama mellan tjejerna redan imorgon ^^ I "imorgon i paradise hotel" ser man Josie skrika ut Camilla, någon som har en teori varför Josie har gått off the rales detta och antagligen nästa avsnitt?

Därför att hon visste vart hon hade Marcello innan. Men nu har Camilla börjat spela flickväns spel och försöker haffa honom mer för sig själv. Därmed hamnar Josie i en svag position då hon riskerar att bli utan partner helt. Så nu slår hon på dominansen.

Ja.. Det såklart, sen även att hon börjat få lite känslor när Marcello försvann.
Citera
2019-10-01, 18:23
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Fimpen vårdar alltså den handen som bet honom? Likadant Theo?!

De har få hjärnceller eller är de några sorts genier på ett helt annat plan?

Båda två har ju dessutom blivit räddade av andra sidan. Helidioter.
Citera
2019-10-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det gör ont att se hur mycket Theo vill vara en del av det coola gänget. Samma med Fredrik som direkt kommer in och börjar yla med boysen.

Hela den sidan verkar mest bestå av trasiga människor. Josie är den genomvidrigaste ruggugglan av de alla. Fy fan.

Ja, vem är Marcelo egentligen? Han styr, manipulerar och knullar alla utan att ge ett skit tillbaka. Fattar inte hur det går till.
Citera
2019-10-01, 19:09
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Ska bli riktigt kul att se hur Marcelo ska ta sig ur den här rävsaxen
Han verkar ha svårt att kunna hantera EN tjej med tanke på hans tidigare dramatiska relationer och så går han efter varenda tjej på hotellet. Hur tänkte han där
Är det bara jag eller känns det som att vissa deltagare kan vara lite... påverkade?
Citera
2019-10-01, 19:13
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Bara jag eller låter Josie full varje gång i synken?
Citera
2019-10-01, 19:23
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
PK och MeToo går hand i hand.

fb är fullt av inlägg om afghaner eller andra utifrån som inte respekterar kvinnor. och så är det fullt av inlägg om tjejer i bl.a ph och andra program där dem beskrivs som horor och man diskuterar kroppar och utsende på nedlåtande sätt.
tacka fan för att pk och #metoo går bananas
jag antar att ni som pratar om kvinnor på det här sättet är singlar allihopa. ni pratar precis så som ni påstår att afghanerna gör ialla fall. är dom era bröder
Citera
2019-10-01, 19:29
Medlem
Catpeoples avatar
Jag kommer aldrig förstå hur Marcelo har så många tjejer efter sig... han behandlar UPPENBARLIGEN tjejer som skit och beter sig som en riktig mansgris.

Både Josie och Camilla behöver en stor jävla verklighetscheck. Ska bli kul när Nina kommer in. Jag hoppas hon rör om i grytan så ini helvete.
Senast redigerad av Catpeople 2019-10-01 kl. 19:32.
Citera
2019-10-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
fb är fullt av inlägg om afghaner eller andra utifrån som inte respekterar kvinnor. och så är det fullt av inlägg om tjejer i bl.a ph och andra program där dem beskrivs som horor och man diskuterar kroppar och utsende på nedlåtande sätt.
tacka fan för att pk och #metoo går bananas
jag antar att ni som pratar om kvinnor på det här sättet är singlar allihopa. ni pratar precis så som ni påstår att afghanerna gör ialla fall. är dom era bröder

Fan gaggar du om?
Citera
2019-10-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Någon skrev tidigare i den här tråden att Marcelo skulle kunna knulla en annan tjej framför Camilla och hon skulle ändå förlåta honom... ja, så illa är det.

Haha ja, det var jag. Jag tänkte på det extra mycket under dagens avsnitt när det kom fram att Marcelo dunkat även med Nathalie (och därmed ännu en gång inser Camilla att han ljugit henne ännu mer rakt upp i ansiktet). Vad blir konsekvensen då? Ingen alls såklart, Camilla förlåter honom på tio sekunder och fortsätter bete sig som Marcelos jävla dörrmatta. Helt jävla bisarrt egentligen att man kan låta någon utnyttja en så mycket. En dålig kombo av riktigt svaga brudar och en jävligt manipulativ Marcelo.
Citera
2019-10-01, 21:08
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Haha ja, det var jag. Jag tänkte på det extra mycket under dagens avsnitt när det kom fram att Marcelo dunkat även med Nathalie (och därmed ännu en gång inser Camilla att han ljugit henne ännu mer rakt upp i ansiktet). Vad blir konsekvensen då? Ingen alls såklart, Camilla förlåter honom på tio sekunder och fortsätter bete sig som Marcelos jävla dörrmatta. Helt jävla bisarrt egentligen att man kan låta någon utnyttja en så mycket. En dålig kombo av riktigt svaga brudar och en jävligt manipulativ Marcelo.
Dessutom listade hon ut att det inte var en gång som han hade sex med Josie.

Fast egentligen, all heder till Marcelo. Han har varit jäkligt klar med att han är där för att svina och spela. Inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in