Jag har använt Brave ett tag nu, funkar helt ok men jag har ett problem med Hemnet.se. När jag klickar in på ett hus så kan man scrolla ner till "karta och område" och där använder dom hitta.se men det är bara en blank ruta där det står "Om du använder oss godkänner du cookies [OK]" klickar jag OK så försvinner den texten men jag får ingen karta, reloader jag det fönstret så kommer "Om du använder oss godkänner du cookies [OK]" tillbaka. Mäklare som använder google maps funkar utan problem.
Det går att lösa om jag klickar på lejonet och stänger av det men jag vill gärna ha så mycket säkerhet som möjligt. Går det lösa på nått sätt så jag slipper stänga allt eller kopier url och öppna Chrome varje gång jag vill se kartan?
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodRedMoon
Det bästa är ju (om man kan) att avgoogla sig helt och endast använda alternativa plattformar. Själv så är jag nästan helt avgooglad. Det enda jag fortfarande använder är YouTube.

Det vore helt fantastiskt om man kunde slippa google. Hade faktiskt tänkt köpa en Apple mobil för att starta min resa mot ett googlefritt liv Men just då kom skiten upp med Apples support av den kinesiska regimen i Hong kong. Så där föll den planen innan man ens börjat.
Googlefri för dummies guide hade varit bra att ha