Citat:
Ursprungligen postat av
Erzebet
Jag vet inte riktigt vad du svara på för det är så mycket text och upprepningar.
Det var en fråga om Avel var säker eftersom det finns så mycket överdrifter och framställande som inte stämmer. Kanske svårt i förblindelsen av hat att kunna läsa? Här gäller det att få allt belagt eftersom det mer är skvaller utan grund i själva brottmålet. Har du någon tidsram på när någon misstänkt ska anhållas eller häktas?
Kolla tidsstämpeln på fotot!
Jag vet inte heller vad du svarar på för du upprepar samma rappakalja hela tiden och försvarar fyllot, slagskämpen, mytomanen och man kan även kalla Karin för terrorist för vad hon har utsatt sin familj för i många år.
Är Karin din suparkompis då du försvarar henne så hårt TROTS allt som har kommit fram här?
Nej jag har ingen tidsram. Jävligt löjlig fråga för jag har inte insyn i polisens arbete
Men när dom misstänkta blir anhållna och häktade och sedan dömda så hoppas jag dom döms till mycket långa straff, helst livstid!
Edit: Så länge du upprepar din rappakalja så rättar jag dig och andra troll och du går på andra och undrar om dom är läskunniga och nu klagar du över lång text