2019-10-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, 72 000 kr. Just det, det var inte JL, det var en annan tjej. Vad hette hon?
Caroline?
Citera
2019-10-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Caroline?
Just de! Gjorde en rättning i mitt förra inlägg.
Citera
2019-10-01, 18:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Jag vet inte riktigt vad du svara på för det är så mycket text och upprepningar.
Det var en fråga om Avel var säker eftersom det finns så mycket överdrifter och framställande som inte stämmer. Kanske svårt i förblindelsen av hat att kunna läsa? Här gäller det att få allt belagt eftersom det mer är skvaller utan grund i själva brottmålet. Har du någon tidsram på när någon misstänkt ska anhållas eller häktas?
Kolla tidsstämpeln på fotot!
Jag vet inte heller vad du svarar på för du upprepar samma rappakalja hela tiden och försvarar fyllot, slagskämpen, mytomanen och man kan även kalla Karin för terrorist för vad hon har utsatt sin familj för i många år.
Är Karin din suparkompis då du försvarar henne så hårt TROTS allt som har kommit fram här?

Nej jag har ingen tidsram. Jävligt löjlig fråga för jag har inte insyn i polisens arbete

Men när dom misstänkta blir anhållna och häktade och sedan dömda så hoppas jag dom döms till mycket långa straff, helst livstid!

Edit: Så länge du upprepar din rappakalja så rättar jag dig och andra troll och du går på andra och undrar om dom är läskunniga och nu klagar du över lång text
Senast redigerad av Timeout 2019-10-01 kl. 18:41.
Citera
2019-10-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Börjar tro att hon var sminkad i den där selfien som hon mejlade till rätten. Kanske är det inte hon själv som tagit fotot. Kanske en vän som sminkat henne och tagit fotot. Bakgrunden ser ut som någons kök. Varifrån mejlade hon? Finns det uppgifter om det?

Hon mejlade från en gmail som jag gärna inte skriver ut här.
Framgår av dagbokshandlingar och aktbilagor att hon inte gärna vill att postadress eller mejl ska synas i offentliga handlingar.

Kuriosa: Vid ett tillfälle så skickar TR ut en skrivelse till fel K*arin L*ilja. De får ett förvånat svar att hon inte är den tilltalade KL de vill nå med mejlet.
Senast redigerad av Avel 2019-10-01 kl. 19:55.
Citera
2019-10-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kolla tidsstämpeln på fotot!
Jag vet inte heller vad du svarar på för du upprepar samma rappakalja hela tiden och försvarar fyllot, slagskämpen, mytomanen och man kan även kalla Karin för terrorist för vad hon har utsatt sin familj för i många år.
Är Karin din suparkompis då du försvarar henne så hårt TROTS allt som har kommit fram här?

Nej jag har ingen tidsram. Jävligt löjlig fråga för jag har inte insyn i polisens arbete

Men när dom misstänkta blir anhållna och häktade och sedan dömda så hoppas jag dom döms till mycket långa straff, helst livstid!

Edit: Så länge du upprepar din rappakalja så rättar jag dig och andra troll och du går på andra och undrar om dom är läskunniga och nu klagar du över lång text
Det är bra Timeout. Hellre faktabaserade inlägg och rättningar, än fri fantasi. Vi har så mycket dokument i tråden nu att det är lätt att läsa in sig ordentligt.
Citera
2019-10-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Fejkad blåklocka, ingen svullnad.

Med den blåklockan kan Karin mycket väl inställa sig i rätten... men hon vill inte!

”så är allt jag säger sant” Det har varit lögn på lögn och ljuger man så mycket så tror ingen på henne till slut... även om hon någon enstaka gång skulle tala sanning.
Nja, jag tror inte den blåtiran är sminkad. Den ser äkta ut och hon har en rejäl svullnad som syns vid ögonlocket/ögonvrån mot näsan.

Däremot är blåtiran inte färsk och hon kan absolut vara med vid huvudförhandlingar. Kan hon stå upp i ett kök behöver ingenting ställas in.

Så äkta blåtira men lögn om förmåga att delta.
Citera
2019-10-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Här lite läsning om charmören och kvinnomisshandlaren FO. Dom från Borås TR.

https://minfil.com/1bucw37fn1/20191001_FO_pdf

Innehåller några väl valda ord om FO och hot om skjutning vid lägenhet.

Någon mer som reagerade på de här raderna i FOs dom från 2005 i Borås.

FO sade till henne att att om någon kom till hennes lägenhet skulle de skjuta den personen. Hon blev mycket rädd. Även om hon trodde att FO kanske inte skulle döda henne, visste hon ändå inte hur långt FO var beredd att gå.
Citera
2019-10-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktbeteende
Nja, jag tror inte den blåtiran är sminkad. Den ser äkta ut och hon har en rejäl svullnad som syns vid ögonlocket/ögonvrån mot näsan.

Däremot är blåtiran inte färsk och hon kan absolut vara med vid huvudförhandlingar. Kan hon stå upp i ett kök behöver ingenting ställas in.

Den blåtiran är inte äkta......och nån svullnad ser jag inte........smink!
Citera
2019-10-01, 20:08
Medlem
Citat:

FO sade till henne att att om någon kom till hennes lägenhet skulle de skjuta den personen. Hon blev mycket rädd. Även om hon trodde att FO kanske inte skulle döda henne, visste hon ändå inte hur långt FO var beredd att gå.
Jag reagerade definitivt! Tror jag hittat killen som nämns där på Facebook. Han som var vän med båda. Han har en bild när han är på väg till Bosnien som veteran -97 nyfiken på om F.O är en av killarna.
Citera
2019-10-01, 20:11
Medlem
Citat:
Hon mejlade från en gmail som jag gärna inte skriver ut här.
Framgår av dagbokshandlingar och aktbilagor att hon inte gärna vill att postadress eller mejl ska synas i offentliga handlingar.

Kuriosa: Vid ett tillfälle så skickar TR ut en skrivelse till fel K*arin L*ilja. De får ett förvånat svar att hon inte är den tilltalade KL de vill nå med mejlet.

OK, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Flyktbeteende

Hmm. Om de inte sminkat dit en blåtira så hade de kunnat sminka bort den och hon hade kunnat delta i huvudförhandlingen. Hon vill bara krångla så mycket det går. Min känsla är att hon bara deltagit frivilligt en gång, nämligen då de hade något av de första mötena om bodelningen.
Citera
2019-10-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettod1
Den blåtiran är inte äkta......och nån svullnad ser jag inte........smink!

Svårtolkat. Först tyckte jag det såg ”smearat” ut, photoshoppat alltså med tanke på diffusa linjer mot näsan, övre ögonlocket m.m

Men låter lite för avancerat.

Sen på insidan mot näsan av ögat så är det svullet vid tårsäcken/tårkanalerna så kanske äkta eller? Svårt att se.
Citera
2019-10-01, 20:16
Medlem
Citat:

Så FO har ett vapen. Vilken sort vore av intresse att veta. Är han medlem i någon skytteklubb, eller någon kompis som är med? Fast FO verkar leva utanför samhället så medlemskap är nog inte hans grej. Undrar om det är FO som introducerat KL i levet utanför samhällets ramar. Båda verkar ha någon sorts kriminellt sätt att tänka och fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in