2019-09-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Ungen var bara snaggad och hade inte cancer.
Men fanns det något minsta avvikande då? Skvatt galen? Påfrestande normal? Lite småskum? Jag förväntar mig inget som förklarar mord på sitt eget barn men man undrar ju vem fan hon är. Barnamord som inte är uppenbara förlossningspsykoser brukar ju innefatta en historik av våld, missbruk, kränkt heder, anabola och liknande skit. Inte risig privatekonomi.
Citera
2019-09-30, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Läs inlägg #35

Syftade på tråden där någon blev erbjuden 280.000 för 2 veckor sen för att döda sitt barn som någon trodde hade en koppling. Som någon nämnde i denna tråden.
Citera
2019-09-30, 18:41
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vet du om det var ett barn som var skrikit och trotsigt utöver det normala?

Kan hon ha strypt barnet för att få tyst på det eller ilska över att det inte lyder?
Han var normal trotsig sett till åldern, men var väldigt trotsig när det kom till att lägga sig på kvällen.

Det är alltid en möjlighet att hon försökt få tyst på honom genom att strypa honom.
Citera
2019-09-30, 18:42
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sökte även bostadsbidrag. Säkelrigen arbetslös innan hon fick barnet. Finns nog en hel del problematik i privatlivet. Dock tror jag att de rör sig om en olyckshändelse. Alt att hon fått nått vredesubrott?

Det är mycket möjligt. Det finns massvis med tjejer som har låg impulskontroll och som misshandlar både sina män och sina ungar. Jag har själv levt med en våldsam tjej. Men när jag pratade om detta för mina bekanta så skrattade de bort det och skämtade bort det, antagligen för att jag är mycket större och starkare. Men den lilla ungen var inte större utan mycket mindre.

Det talas sällan om kvinnor som är våldsamma, de är säkert näst intill lika många som männen med den lilla skillnaden att de inte gör lika stor skada. Personligen tröttnade jag min tjej och kastade ut henne med huvudet före och smällde igen dörren, sedan dess har vi aldrig setts någon mer gång. Det var många år sedan.
Citera
2019-09-30, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Någon som har info om pappan till barnet? Kan finnas ledtrådar där?
Har försökt kolla upp detta, men finns inget. Vet vad pappan heter i efternamn och vad pojken hette.
Citera
2019-09-30, 18:48
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Vet du nåt om hur hon är som person?
Hon verkade snäll dom gånger jag mött henne... dock har hon Borderline och går på mediciner mot detta. Drack vin i stort sett varje kväll, och kunde bli väldigt svartsjuk för minsta lilla och ville gå igenom telefoner, frågade alltid ut min polare så fort han hade pratat eller smsat med någon, och liknande saker.

Polaren gjorde henne gravid, och hon gjorde abort.
Citera
2019-09-30, 18:49
Medlem
Wajis avatar
Man sitter ju och undrar om det kan röra sig om någon försäkrings grej. Kan man teckna extra livförsäkring på barn tro?

Sedan hur man kan döda ens barn och speciellt när dom är så små är fan en gåta. Såna här människor ska inte komma ut mer. Hoppas vi får fram sanningen här inom kort.
Citera
2019-09-30, 18:50
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sökte även bostadsbidrag. Säkelrigen arbetslös innan hon fick barnet. Finns nog en hel del problematik i privatlivet. Dock tror jag att de rör sig om en olyckshändelse. Alt att hon fått nått vredesubrott?
Hon hade aktivitetsstöd.
Citera
2019-09-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Hon hade aktivitetsstöd.
Ok, alltså nån som i stort sett/aldrig jobbat. Smart att skaffa barn då..
Citera
2019-09-30, 18:57
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Kom med belägg på att hon är Psyksjuk hora & luderhora
Hon var psyksjuk, hon har Borderline samt lite annat.

Hora var hon nog inte... däremot fick min kompis henne gravid och hon gjorde abort. Och dom hade ganska mycket sex, däremot gör det inte henne till en hora.
Citera
2019-09-30, 18:59
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Ok, alltså nån som i stort sett/aldrig jobbat. Smart att skaffa barn då..

Idet här landet behöver vi inte jobba för att få våra barn försörjda.

ONT så är det ett fruktansvärt dåd, och mina gissningar är att hon helt enkelt i vrede skulle straffa pojken men denna gång gått för långt.
Citera
2019-09-30, 19:01
Medlem
webbutvecklarens avatar
Jag vet att hon har ett Flashback-konto. Det hade hon visat min polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in