2019-09-30, 17:33
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chloemmm
Vallås är dock inte på landet. Och det var väl fel kön på barnet?

Läs inlägg #35
Citera
2019-09-30, 17:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Min bästa kompis dejtande denna kvinna för några månader sedan och dom hade varit grannar innan hon flyttade till den bostad hon står skriven på nu, fast i samma bostadsområde, och senast några dagar sedan hade ungen sagt hej till min polare. Tragiskt när barn blir mördade, eller dör överhuvudtaget! :/
Vet du om det var ett barn som var skrikit och trotsigt utöver det normala?

Kan hon ha strypt barnet för att få tyst på det eller ilska över att det inte lyder?
Citera
2019-09-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ducell
Hur kan man strypa en fyraåring? Om det nu inte är en olycka,eller någon som far med osanning?

Barnet skriker och har sig och vägrar sluta vara jobbig. Hon är arg som fan och vill att han ska vara tyst så hon tar i som fan runt halsen på honom så han tystnar men gör det lite för hårt och länge?
Citera
2019-09-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Hennes egna ord till sjukvårdspersonalen, exakt förlopp kan jag inte svara på.

Hur vet du vad hon sa till sjukvårdspersonalen?
Citera
2019-09-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Min bästa kompis dejtande denna kvinna för några månader sedan och dom hade varit grannar innan hon flyttade till den bostad hon står skriven på nu, fast i samma bostadsområde, och senast några dagar sedan hade ungen sagt hej till min polare. Tragiskt när barn blir mördade, eller dör överhuvudtaget! :/

Vet du nåt om hur hon är som person?
Citera
2019-09-30, 18:04
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
https://imgur.com/a/CvISYpT

Ung morsa. Tragiskt.

Ser ju komplett galen ut! Inget mer tragiskt om mamman vore 40, anser jag - samma patrask ändå!
Citera
2019-09-30, 18:06
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vet du om det var ett barn som var skrikit och trotsigt utöver det normala?

Kan hon ha strypt barnet för att få tyst på det eller ilska över att det inte lyder?

Vad som än hänt så är mamman en psyksjuk hora som inte borde skaffat barn - varför tog hon hellre inte sitt egna liv? Förbannade patrask!
Citera
2019-09-30, 18:25
Medlem
kungarolfs avatar
Vilken jävla luderhora hon är. Vem fan mördar sitt egna barn?

Hon borde få dödsstraff. I Texas hade hon fått det. I Sverige ska han antagligen rehabiliteras och daltas med, på samma sätt som man daltar med en trotsig 2 åring. Hon ska ha dödsstraff och inget annat.

(MER TEXAS ÅT FOLKET)

https://www.youtube.com/watch?v=9w1ANeiohXo
Senast redigerad av kungarolf 2019-09-30 kl. 18:30.
Citera
2019-09-30, 18:28
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Kan barnet haft långt gången cancer? Ser ut som barnet tappat hår på bilderna på MGMs Facebook.
Ungen var bara snaggad och hade inte cancer.
Citera
2019-09-30, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Hon skrev för ett år sedan att hon letar boende då hon har en del skulder. Och hon ser väldigt ung ut..
Sökte även bostadsbidrag. Säkelrigen arbetslös innan hon fick barnet. Finns nog en hel del problematik i privatlivet. Dock tror jag att de rör sig om en olyckshändelse. Alt att hon fått nått vredesubrott?
Citera
2019-09-30, 18:33
Medlem
fcspicas avatar
Vad vet vi om henne? Hon har inte bott så länge i sin lägenhet i Halmstad, skriven på samma gata men annat nummer innan dess. Ser att hon varit medlem i köp&sälj-grupper på facebook i Östersundsområdet, oktober 2015 säljer hon två nappflaskor som finns i centrala Östersund och i maj 2017 söker hon saker till sin nya bostad i vad jag förstår det som just Östersund. Jag ser också att hon åtminstone tidigare varit vän med någon/några från Östersund som har anknytning till drogmissbruk då hon taggats i en del av deras inlägg och också gillat en del saker hon lagt ut på facebook. Vem är pappa till barnet? Fick en misstanke men den är ännu så pass osäker så jag vill inte spekulera ifall jag är helt ute och cyklar.
Citera
2019-09-30, 18:34
Medlem
Någon som har info om pappan till barnet? Kan finnas ledtrådar där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in