2019-09-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalldirV2
Håland er syk, forkylt, eller more like the flue (mangler ordene på svensk).
influensa
Citera
2019-09-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Febrig?

Eksakt!
Citera
2019-09-30, 09:32
Bannlyst
Verkar bli manchester city kostar runt 800 miljoner
Citera
2019-09-30, 13:36
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern

Lol
Citera
2019-10-02, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Lol
Vad tycker du är lustigt? Du kanske föredrar odegard o isak håland e klass
Citera
2019-10-02, 22:34
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalldirV2
Eksakt!

Elsker den fyren.
Citera
2019-10-02, 22:37
Medlem
Citat:

800 mill? Neh, ikke faen, nå har du røyka
Citera
2019-10-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Elsker den fyren.

Han er en karakter
Citera
2019-10-04, 14:21
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Vad har dom andra med denna snubbe att göra? Tycker det var lustigt att det pratas om city. Du kan ju berätta vart han hamnar?
Citera
2019-10-18, 06:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Erling Braut Håland är en av de allra hetaste anfallstalangerna i världen just nu, men jag skulle säga att Dominik Szoboszlai Salzburgs viktigaste spelare och en större talang än vad Håland är. Ifrågan om vem som är den största talangen av Isak och Håland så skulle jag säga att Håland är snäppet före i dagsläget men vem av de två som är bäst om 3-5 år får tiden visa. Tycker dock att Håland ska hedras för att han valde "smart" istället för att gå direkt till en toppklubb i England, Spanien eller Italien och fått karriären dvs förstörd som både Ödegaard och Isak har fått, mkt bättre att göra så som Zlatan och Håland gjorde gå till en klubb i en mellanstor liga som satsar på unga spelare istället för att till gå direkt till storklubbar i de största ligorna där de får spela div.2 fotboll och träna med A-laget en gång i månaden och bli utlånad till blåbärsklubbar fram till storklubbarna till slut säljer de. Jag är övertygad om att Ödegaard hade idag varit bland de bästa mittfältarna i världen om han hade stannat kvar i Norge i typ 1 år till innan han hade gått till Ajax som 18-åring och att han hade idag spelat för en europeisk toppklubb i antingen Spanien eller i England. Isak hade varit mkt,mkt bättre än vad Håland är i dag ifall han också hade tänkt lite smart och gått samma väg som Håland har gjort och skippat Dortmund eller ngn annan storklubb. Varken Ödegaard eller Isak kommer helt klart inte att nå den potentialen som de båda hade. BTW hade det inte varit kul om Keane jr slog igenom som fotbollsspelare?

(Jag vet att detta innlägget var jävligt långt och att 80% av kommentaren var OT)
Senast redigerad av Generalandersson 2019-10-18 kl. 06:56.
Citera
2019-10-18, 09:51
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Erling Braut Håland är en av de allra hetaste anfallstalangerna i världen just nu, men jag skulle säga att Dominik Szoboszlai Salzburgs viktigaste spelare och en större talang än vad Håland är. Ifrågan om vem som är den största talangen av Isak och Håland så skulle jag säga att Håland är snäppet före i dagsläget men vem av de två som är bäst om 3-5 år får tiden visa. Tycker dock att Håland ska hedras för att han valde "smart" istället för att gå direkt till en toppklubb i England, Spanien eller Italien och fått karriären dvs förstörd som både Ödegaard och Isak har fått, mkt bättre att göra så som Zlatan och Håland gjorde gå till en klubb i en mellanstor liga som satsar på unga spelare istället för att till gå direkt till storklubbar i de största ligorna där de får spela div.2 fotboll och träna med A-laget en gång i månaden och bli utlånad till blåbärsklubbar fram till storklubbarna till slut säljer de. Jag är övertygad om att Ödegaard hade idag varit bland de bästa mittfältarna i världen om han hade stannat kvar i Norge i typ 1 år till innan han hade gått till Ajax som 18-åring och att han hade idag spelat för en europeisk toppklubb i antingen Spanien eller i England. Isak hade varit mkt,mkt bättre än vad Håland är i dag ifall han också hade tänkt lite smart och gått samma väg som Håland har gjort och skippat Dortmund eller ngn annan storklubb. Varken Ödegaard eller Isak kommer helt klart inte att nå den potentialen som de båda hade. BTW hade det inte varit kul om Keane jr slog igenom som fotbollsspelare?

(Jag vet att detta innlägget var jävligt långt och att 80% av kommentaren var OT)
Han gick till en vidrig energidrycksklubb. Det ska inte hedras.
Citera
2019-10-18, 14:07
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Var det inte du som ständigt höjde Isak till skyarna i Isak tråden? Jag noterar att kappan har vänt.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in