2019-09-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
ja men inte en större talang, bada spelarna är 19 ar och isak har natt till spanska ligan. Det är lite skillnad

Mange store klubber ønsket Håland, men han valgte Salzburg fordi han ønsket en mellomklubb å utvikle seg videre i, hvor fast spilletid var en gitt faktor.
Citera
2019-09-21, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HalldirV2
Mange store klubber ønsket Håland, men han valgte Salzburg fordi han ønsket en mellomklubb å utvikle seg videre i, hvor fast spilletid var en gitt faktor.
ja jag vet att ni är bra pa skidakning, men nu pratar vi om fotboll och bada spelarna är lika gamla 19 ar och den ena spelar i Spanien den andra i österrike.

Bara för dig att rätta dig in i ledet Eller dra till holmenkullen
Citera
2019-09-21, 15:00
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
... bada spelarna är lika gamla 19 ar ...
Nej, Isak är 20 (i dag). Håland är exakt tio månader yngre.
Citera
2019-09-21, 15:08
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
De har olike egenskaper slik jeg ser det. Isak er en mer teknisk spiller, og han er en langt duktigere hodespiller. Håland er fysisk sterkere, og en dyktig avslutter, men trots sin høyde ingen god hodespiller.

Talentmessig har begge meget stort potensiale, de kan nå hur langt som helst under gitte forhold.
Håller med dig. Finns onekligen stor potential hos båda. Tycker verkligen om det jag sett av Håland hittills.

Citat:
ja men inte en större talang, bada spelarna är 19 ar och isak har natt till spanska ligan. Det är lite skillnad
Visst är det skillnad på spanska och österrikiska ligan men enligt mig går det inte att jämföra på det sättet. Då skulle Elmander, Allbäck mfl rankas högre än Henrik Larsson bara för att de spelade i en bättre liga. Det funkar inte så.
Citera
2019-09-21, 15:12
Medlem
Citat:
ja jag vet att ni är bra pa skidakning, men nu pratar vi om fotboll och bada spelarna är lika gamla 19 ar och den ena spelar i Spanien den andra i österrike.

Bara för dig att rätta dig in i ledet Eller dra till holmenkullen

Retorikken din er på nivå med den man finner i en sandlåda. Hva faen har skisport med dette å gjøre?

Det er irrelevant at Isak "spiller" i Spania enn så lenge, han har knapt fått spelat alls. Håland kunne dessuten redan varit i en storklubb, men han valgte altså Salzburg. Han jages dessutom fortfarende av storklubber.

Jeg sier ikke at Håland har et betre potensial, men at de er to veldig ulike spillertyper. Begge har et stort potensiale, og begge kan bli riktig klassespillere dersom forutsetningene ligger til rette for det.
Citera
2019-09-21, 15:18
Medlem
[quote=ackefoley|68769188]Håller med dig. Finns onekligen stor potential hos båda. Tycker verkligen om det jag sett av Håland hittills.

Det blir jævligt kul att følge begge to. Og jeg gleder meg også til å se hvordan samspillet mellom Isak og Ødegaard blir utover sesongen.
Citera
2019-09-22, 19:38
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Blev kär när jag såg highlights mot Club Brügge. Vilken spelare, vilken näsa för mål.
Citera
2019-09-22, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Blev kär när jag såg highlights mot Club Brügge. Vilken spelare, vilken näsa för mål.
javisst ser grym ut, men idag satt han pa bänken
Citera
2019-09-22, 21:50
Medlem
Korders avatar
Citat:
javisst ser grym ut, men idag satt han pa bänken

Vilades, likt flertalet andra givna startspelare, inför cupmatchen om några dagar.
Citera
2019-09-29, 19:17
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Italiensk media skriver att City varit i kontakt med honom. Far hans spelade där så kanske?
Citera
2019-09-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Vilades, likt flertalet andra givna startspelare, inför cupmatchen om några dagar.

Håland er syk, forkylt, eller more like the flue (mangler ordene på svensk).
Citera
2019-09-29, 22:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Håland er syk, forkylt, eller more like the flue (mangler ordene på svensk).
Febrig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in