2019-09-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Det kan ju vara så att Sugardaddy inte gillar ryktet om att han gjort Bellsan gravid.

Är det så känner han sig väl rimligen som den idiot han verkar vara under alla omständigheter.

Men nu ska ni få höra! En liten fågel sjunger i mitt öra att Erik Selin inte är så där jättetrogen mot Blondinbella heller. Något som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2019-09-29, 20:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag tror iofs aldrig att jag skrivit något om att vara i Eriks ålder, och det är jag inte heller. Men hursomhelst menade jag ”sin generations Anna Book”. Och som jag skrev i meningen efter syftade jag inte på inkomst, utan att Anna Book häller sig I RAMPLJUSET efter alla dessa år, trots att hon inte gjort något. Min poäng är alltså att man kan leva rätt länge på gamla meriter.

Och jag försvarar inte Bella överhuvudtaget, jag bara påpekar att en minskning i följare med knappt 2 promille inte är så drastiskt. Ja, jag förstår att man normalt inte avföljer folk, så uppenbarligen har 700 pers blivit riktigt trötta på henne. Men även om lika många fortsätter tröttna varje vecka så tar det många år innan det har någon nämnvärd effekt på hennes finanser.

Det är bara matematik, jag försvarar på inte sätt vad hon gör, gjort eller påstås göra. Det är inte det jag diskuterar överhuvudtaget.
Jasså, för några veckor sedan påstod du att du var i Erik Selins ålder.
Nu är du plötsligt inte alls i Erik Selins ålder.
Inte konstigt att du försvarar Bellsan, med tanke på hur du ljuger i tråden. Precis som Bellsan
Citat:
Och jag trodde vi inte skulle spekulera om varandras ålder? Men själv är jag nästan lika gammal som Erik, ifall du undrar. Och jag förstår faktiskt att män ibland bara är ute efter sex.

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

Vad har Bellsan för Gammal Merit som hon kan hålla sig i rampljuset med hjälp de kommande decennierna, enligt dig?
Så vitt jag vet existerar ingen sådan.
Citera
2019-09-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Är det så känner han sig väl rimligen som den idiot han verkar vara under alla omständigheter.

Men nu ska ni få höra! En liten fågel sjunger i mitt öra att Erik Selin inte är så där jättetrogen mot Blondinbella heller. Något som kan bekräfta eller dementera?

Det kanske är ett "öppet förhållande", det upplägget hade hon ju med hajen ett tag.
Citera
2019-09-29, 20:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Många skiter i att aktivt avfölja utan slutar helt enkelt bara läsa dravlet hon skriver!
Skitbra sammanfattat, antingen oförändrat (folk skiter i dravlet) eller ökar
Citera
2019-09-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Det kanske är ett "öppet förhållande", det upplägget hade hon ju med hajen ett tag.

Ja, kanske det. Vore ju inte konstigt om han börjat tröttna på det där arslet, ser ju ut som en lagårdsdörr.
Citera
2019-09-29, 20:21
Medlem
qutms avatar
Citat:
Det ser ut som om Bellsan har någon slags gördel eller något annat spanxplagg som slätar ut och håller in under kläderna.
Gissar att syftet med just den här bilden är att den ska visa en platt, dvs ogravid mage.
Det kan ju vara så att Sugardaddy inte gillar ryktet om att han gjort Bellsan gravid.
Fortsätter magen växa ett tag efter abort?
Citera
2019-09-29, 20:28
Medlem
qutms avatar
Citat:
Inte konstigt att du försvarar Bellsan, med tanke på hur du ljuger i tråden. Precis som Bellsan
Verkligen misstänksamt, hon påminner mer och mer raffa i Raffa-tråden där olika konton hoppade in och intygade att Raffa hade en riktig steoid-kuk, en hel drös av idiot-boost-inlägg som alla asgarvade åt
Citera
2019-09-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja man tycks se att hon har något under gördel eller annat som håller in.
Så kan de va Erik gillar inte ryktet om BB
men han borde förstå att om hon är gravid
går det omöjligt att dölja tills BF

Vet ju inte när den där bilden som länkades nu är tagen men om det är nyligen så måste det vara en sjuhelvetes gördel hon har. Så där har hon sett ut på bilder sen flera månader.
Citera
2019-09-29, 20:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow

Jag har hört samma sak .

Tror inte jag sett att Bellsan någonstans uttryckligen säger att hon och Erik Selin har ett riktigt förhållande med varandra. Det får man gissa om genom att lösa mellan raderna.
Min gissning är att Bellsan verkligen försöker snärja Erik. Hon är extremt på, samtidigt som han är mer avvaktande och inte vill ge några löften. Jag tror att de bara dejtar lite löst utan löften m exklusivitet. Han kan i princip ställa vilka vilkor han vill utan att Bellsan backar. Så länge hon tror att chansen finns kommer hon att hänga kvar.
Problemet är bara att ju mer hon kryper för honom desto mindre attraktiv blir hon; då blir hon mindre och mindre den drivna affärskvinnan som han ville ha från början. Tror dessutom att han gillar att jaga i likhet med många män.
Om hon tar till gravidknepet eller att offentligt säga att de har en kärleksrelation kommer han inte bli glad, men det verkar vara de korten Bellsan försöker spela med. Tror inte att Erik är typen som den här att hunsa på det sättet.

Jämför med Petter Stordalen. Han jagade sin blivande fru i något år, om jag inte minns fel, innan hon ens gick på en första dejt med honom. Det är så män av den typen fungerar och Gunhild Stordalen visste exakt hur hon skulle reagera för att hålla kvar hans intresse. Han jagade henne, men det var hon som hade makten.
Tyvärr är Bellsan ingen Gunhild Stordalen. Jag tror inte att hon har det som en Erik Selin söker hos en livspartner.
Citera
2019-09-29, 20:40
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Fortsätter magen växa ett tag efter abort?
Nej. Bröst och mage krymper igen.
Bellsan ser mest småfet och otränad ut tycker jag. Hennes egna bilder är ju hårt retuscherade.
Citera
2019-09-29, 21:00
Medlem
Citat:

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

Vad har Bellsan för Gammal Merit som hon kan hålla sig i rampljuset med hjälp de kommande decennierna, enligt dig?
Så vitt jag vet existerar ingen sådan.

Hon var ju Sveriges första kända bloggare, och länge var hon ju störst. Det kan du väl inte ha missat? Skrolla bara tillbaka tio-15 år i tråden om du tvivlar.

Det är ju därför hon fortfarande då och då lyckas lura i mindre nogräknade parter att skriva artiklar om henne eller sponsra henne. Kanske är indikativt att det blivit en del danskt på senaste, se har väl ännu mindre koll på vem som är het.

När jag skrev att jag ”nästan” var lika gammal som Erik var det som svar på något som jag uppfattade som att jag blev kallad barnunge. För att vara mer precis är jag mitt emellan erik och bella, litet närmare bella, i ålder. För övrigt är jag inte en ”hon”.
Citera
2019-09-29, 21:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Hon var ju Sveriges första kända bloggare, och länge var hon ju störst. Det kan du väl inte ha missat? Skrolla bara tillbaka tio-15 år i tråden om du tvivlar.
Vad har du för källa till ditt påstående om att Bellsan var Sveriges första kända bloggare?
Hon var en av flera när hon startade sin blogg:
https://www.baaam.se/bloggarna-vi-alskade-hatade-och-foljde-slaviskt-det-gor-de-i-dag
Ironiskt nog har hennes samtida bloggare utvecklats vidare medan Bellsan fortfarande harvar vidare på samma koncept år efter år.

Citat:
Det är ju därför hon fortfarande då och då lyckas lura i mindre nogräknade parter att skriva artiklar om henne eller sponsra henne. Kanske är indikativt att det blivit en del danskt på senaste, se har väl ännu mindre koll på vem som är het.
De danska bluffbolagen kontaktar säker alla influencers som de kan komma på, men de är bara de desperata som Bellsan som nappar.

Citat:
När jag skrev att jag ”nästan” var lika gammal som Erik var det som svar på något som jag uppfattade som att jag blev kallad barnunge. För att vara mer precis är jag mitt emellan erik och bella, litet närmare bella, i ålder. För övrigt är jag inte en ”hon”.

Erik Selin är 52 år. Om du är nästan lika gammal som honom är du över 45 år.
Nu ger du ett tredje besked om din ålder. Intressant.
Var i inlägget påstår jag att du är en kvinna? Sorry, men jag tror inte att någon är särskilt intresserad av dig. Dessutom är det stängt förbjudet enligt regelverket att spekulera i någons identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in